LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:Ik heb nu ongeveer 10 jr tele 2 en afkloppen,missvhien heeft twee keer een storing van hooguit twee uur plaats gevonden.

Ziggo( chello,upc hiervoor) is ook niet top,genoeg klachten,mijn omgeving,constabt tel eruit,of internet.
wel zeg ik,digitaal tv is niet goed,

Wij hebben zelf internet tel voor 23 euro en ziggo ( ci module kaart) in de tv zittrn,uiterst tevreden...

Ging niet om het abbo geld vroeger chello gehad,te traag voor woorden( kan vetanderd zijn hier?) torn hele dure demon alleen internet al 59 euro,drie mnd storing deden niks,einde verhaal,en toen?tele 2 geprobeerd,en nog steeds tevreden.

Let wel je leest vaak alleen negatieve dingen over iets...

Succes metkiezen
Op de negatieven lijntjes cq aanbevelingen van de zg deskundigen kun je beter over heen lezen, je gezond verstand gebruiken en anders googlen

piet63
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 jul 2013 17:07

Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?

Ongelezen bericht door piet63 »

Sinds storing bij ziggo steeds probleem met mail openen en verzenden. :evil:

piet63
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 jul 2013 17:07

Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?

Ongelezen bericht door piet63 »

Vlgs mij een groot zooitje bij ziggo. Weer geen verbinding met webmail en gebeld: zoveel w8tende voor mij dat ze geen tijd hebben. Kun je nagaan... :evil:

toeslagen
Berichten: 120
Lid geworden op: 18 apr 2015 20:07

Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?

Ongelezen bericht door toeslagen »

[quote="piet63"]Vlgs mij een groot zooitje bij ziggo. Weer geen verbinding met webmail en gebeld: zoveel w8tende voor mij dat ze geen tijd hebben. Kun je nagaan

Heb je het program "Java" bijgewerkt?
Geen goede Java, dan werkt Ziggo Webmail niet.

G.J. Esten
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2015 20:13

Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?

Ongelezen bericht door G.J. Esten »

Bij Tele2 neem je een mobiel abonnement van € 3,= en dan schrijven ze elke maand tussen de € 35,= en
€ 106,= af de slimmerikken sturen alleen een factuur over je internet vaste telefoon en tv je mobiele abonnement daar moet je apart voor inloggen om die te kunnen bekijken.
En langszamerhand moet je daar vragen of je Ali Baba kunt spreken of een van de andere veertig rovers.
Ik weet niet of je daar mee geholpen bent

SaiRusco
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 jun 2015 22:27

Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?

Ongelezen bericht door SaiRusco »

Ik ben na die fusie ook opgestapt bij Ziggo, voorheen UPC en nooit problemen gehad... na de fusie een zogenaamde klapperlijn en soms een oneindige rebootende modem, dat tezamen met de 3e!! prijsverhoging in 1 jaar hebben er voor gezorgd dat ik nu een tevreden KPN glasvezel gebruiker ben. Dat is dan wel weer fijn aan die prijsverhogingen uiteindelijk was mijn kabel abo nog maar 5 euro goedkoper dan glasvezel :mrgreen:

Ik kan melden dat hier tv over glasvezel erg goed werkt en internet heerlijk stabiel is, maar dat zal per locatie waarschijnlijk ook wel weer verschillen. Ik heb 4 jaar geleden in Delft in een nieuwbouw wijk ook ooit een jaar probleemloos gebruik gemaakt van Ziggo, dus het is ook afhankelijk van de staat van het kabel netwerk wat er bij je in de grond ligt.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?

Ongelezen bericht door Har06 »

SaiRusco schreef:Ik ben na die fusie ook opgestapt bij Ziggo, voorheen UPC en nooit problemen gehad... na de fusie een zogenaamde klapperlijn en soms een oneindige rebootende modem, dat tezamen met de 3e!! prijsverhoging in 1 jaar hebben er voor gezorgd dat ik nu een tevreden KPN glasvezel gebruiker ben. Dat is dan wel weer fijn aan die prijsverhogingen uiteindelijk was mijn kabel abo nog maar 5 euro goedkoper dan glasvezel :mrgreen:

Ik kan melden dat hier tv over glasvezel erg goed werkt en internet heerlijk stabiel is, maar dat zal per locatie waarschijnlijk ook wel weer verschillen. Ik heb 4 jaar geleden in Delft in een nieuwbouw wijk ook ooit een jaar probleemloos gebruik gemaakt van Ziggo, dus het is ook afhankelijk van de staat van het kabel netwerk wat er bij je in de grond ligt.
Ik kan melden redelijk tevreden te zijn over Ziggo, storingen ??? welke provider heeft dat niet?

KPN is juist een van de beroerdste providers, zie uitzendingen van Radar vorig jaar

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Ik kan melden redelijk tevreden te zijn over Ziggo, storingen ???

Ik ben ook tevreden , maar er zijn zat mensen die na het samenvoegen problemen met Ziggo hebben. Kan mij voorstellen dat je dan weggaat.

Gesloten