LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wordt ik nou getilt door UPC?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
Teunbosseman schreef:
Faye1971 schreef:Niks is zaligmakend. Uiteindelijk kies je er zelf voor om met een provider in zee te gaan. En als die je niet bevalt, dan ga je actief opzoek naar een ander :)

UPC bevalt opzich wel, alleen kan ik nu naar glasvezel waarvan de eerste 6 maanden gratis zijn.

6x45euro= 270 euri's..........bespaard. Wie weet ga ik na een jaar weer terug.

En met mij doen vele vele anderen dit....als providers nu eens trouwe klanten ook belonen ipv alleen focussen op nieuwe zieltjes dan had je veeeeeel minder "overwippers".
Vraagje: Gaat UPC hun modum box router ed terug halen en het kabel signaal verbreken? kun je zonder kosten van het contract af en wordt je zonder kosten weer aangesloten? greetings :)

Zoals door Ciske reeds aangegeven....dat juist jij dit gaat vragen ??? Jij zit toch zo diep in de UPC materie dat ik verwachtte dat zeker jij alle ins en outs wist.

Anyway, je krijgt een retourdoos met RMA nummer voor de UPC apparatuur welke je in bruikleen hebt.
Zonder kosten ervan af, tuurlijk als je contract is afgelopen, maar dat lijkt mij toch heel erg logisch.....tres simplement zoals jij zou zeggen :mrgreen:

En mocht ik weer naar UPC gaan, dan weet ik niet of zij wel / niet aansluitkosten berekenen......met een aktie veelal niet en daar ga ik dan WEER voor hehehehe.

Verbreken kabelsignaal weet ik niet, is ook niet interessant voor mij als particulier.


Aangetekend retourneren ? Ammehoela, ga geen extra kosten maken. Stukkie verderop zit een UPC winkel en kan zo brengen. Daarbij meen ik mij uit verleden te heugen dat de retourdoos naar een antwoordnummer gaat....is gratis.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door ciske »

Aangetekend retourneren ? Ammehoela, ga geen extra kosten maken. Stukkie verderop zit een UPC winkel en kan zo brengen. Daarbij meen ik mij uit verleden te heugen dat de retourdoos naar een antwoordnummer gaat....is gratis.
Juist zo gaat dat, valt me tegen dat Henri als upc verheerlijker dat niet weet :mrgreen:

Moet dan wel een actie zijn Teun, anders moet je aansluitkosten betalen :wink:

Aap
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:46

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Aap »

Om op orginele topic te reageren (+ facepalm @taalfouten in titel ):

Ik zou denken dat wanneer je gaat betalen voor SBS6-gemist of 1,50 voor een aflevering uit een lauwe serie, of videtheek-dagprijzen voor wat matige films, of 7 euri voor 1 live wedstrijd.. ja, dan word je getild. Maar daar ben je zelf bij he. Zo is het met boodschappen doen ook: je hebt dat wat je nodig hebt en dan heb je al die extraatjes..

Ik betaal hier 41 euro voor 60 / 6 internet +radio/tv +bellen +digitale-TV (standaard 60 zenders dacht ik). Da's een kortingsdeal en na 1 jaar wordt het dan 51 euro. Maarrr dan kan ik alweer weg bijv naar een andere deal die UPC dan (vast) heeft. Ik heb het sindskort en ben tevreden. Er ligt hier nu eenmaal geen glasvezel. Amsterdam kennende duurt dat vast ook nog vele vele jaren (lees: niemand weet hoe techniek er dan uitziet). En om anno 2012 nog langer bij KPN te zitten dat vond ik zelf niet kunnen. Dus ik moest iets. Waar mijn huis woont kan ik enkel uit UPC kiezen :? Mocht ik na een jaar huilend weg willen dan ligt hier nog steeds geen glasvezel en kan ik vast nog niet (zoals andere provincies) kiezen voor Ziggo of andere kabelboeren. Dus zou ik dan bij KPN weer moeten proberen om zonder (wat is het.. 99euro?) aansluitkosten terug te kunnen, voor dat stukje koper dat ik nodig heb om adsl/vdsl binnen te halen. Zucht.

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Johan3 »

Hier word je toch moe van!

Na 3 keer bellen een "aanbieding" gekregen voor 55 euro incl. draadloos modem, vervolgens krijg ik een week later een mail dat de draadloze modems tijdelijk op zijn, en ik een ''gratis" draadloze router krijg.
Vandaag krijg ik de rekening van upc, zie ik dat ze mijn oude abonnement 3 euro verhoogt hebben (omhoog lukt dus wel automatisch) maar ook 5 euro voor een kopie factuur, ik dus bellen, klopt inderdaad niet en de 5 euro gaat van de volgende rekening af.
Ik denk meteen eens even vragen over dat modem. blijkt dus dat die draadloze router de vervanger is van dat modem (staat dus niet in de brief)
Ik zeg! maakt niet uit dat de modem wat langer duurt, ik wacht wel!( ik denk, zal ik me me maar eens van de goeie kant laten zien)
De draadloze router hoef ik niet, heb ik een kast vol van, en hoe minder spullen er in die kast staan te draaien (Stroom verbruik) hoe beter toch!
Het hele draadloze gedeelte is dan ook niet meer van hun, zoals het vervangen bij defect, of als er een monteur aan huis komt zijn de kosten, als het in de draadloze router zit, voor de klant, en met een draadloos modem voor upc!
Krijg ik te horen dat als ik op me draadloze modem wil wachten dat me aanbieding vervalt (actie is dan afgelopen)en dat ik het modem moet gaan betalen!!!!!!!
De dame van upc vond het in ieder geval zelf ook wel raar gelukkig!!
Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik gewoon wil hebben wat ik afgesloten heb, en best wel een paar weken wil wachten op het draadloze modem.
Ik ben benieuwd wat er nou gebeurd, :roll: dit heb alles bij elkaar een tijd gekost! :shock:

Afbeelding

Faye1971
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 dec 2011 22:52
Locatie: Ergens in Nederland

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Johan3 schreef:Hier word je toch moe van!

Na 3 keer bellen een "aanbieding" gekregen voor 55 euro incl. draadloos modem, vervolgens krijg ik een week later een mail dat de draadloze modems tijdelijk op zijn, en ik een ''gratis" draadloze router krijg.
Vandaag krijg ik de rekening van upc, zie ik dat ze mijn oude abonnement 3 euro verhoogt hebben (omhoog lukt dus wel automatisch) maar ook 5 euro voor een kopie factuur, ik dus bellen, klopt inderdaad niet en de 5 euro gaat van de volgende rekening af.
Ik denk meteen eens even vragen over dat modem. blijkt dus dat die draadloze router de vervanger is van dat modem (staat dus niet in de brief)
Ik zeg! maakt niet uit dat de modem wat langer duurt, ik wacht wel!( ik denk, zal ik me me maar eens van de goeie kant laten zien)
De draadloze router hoef ik niet, heb ik een kast vol van, en hoe minder spullen er in die kast staan te draaien (Stroom verbruik) hoe beter toch!
Het hele draadloze gedeelte is dan ook niet meer van hun, zoals het vervangen bij defect, of als er een monteur aan huis komt zijn de kosten, als het in de draadloze router zit, voor de klant, en met een draadloos modem voor upc!
Krijg ik te horen dat als ik op me draadloze modem wil wachten dat me aanbieding vervalt (actie is dan afgelopen)en dat ik het modem moet gaan betalen!!!!!!!
De dame van upc vond het in ieder geval zelf ook wel raar gelukkig!!
Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik gewoon wil hebben wat ik afgesloten heb, en best wel een paar weken wil wachten op het draadloze modem.
Ik ben benieuwd wat er nou gebeurd, :roll: dit heb alles bij elkaar een tijd gekost! :shock:

Afbeelding
Dat klopt ook. De tarieven zijn per 1 januari 2012 gewijzigd. In november 2011 zijn alle klanten hiervan op de hoogte gebracht door middel van een e-mail. Tevens heeft dit bericht ook op de website van UPC gestaan, was in de 1e week van december 2011 :!:

Het kan zijn dat jij dit over het hoofd hebt gezien, maar dit is wel degelijk kenbaar gemaakt.

http://www.upc.nl/tarieven/

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Johan3 »

Bedankt voor de link!

Ik kom alleen 25mb en 50mb tegen daar, geen 30mb van de oude pakketten.
Ik denk! misschien vinden ze die 20 euro meer die ze verdienen te opzichte van het nu normale tarief, genoeg van hun trouwe klanten! :wink:

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Johan3 »

Dit was de vraag waar ik antwoord op zou krijgen!
Het hele draadloze gedeelte is dan ook niet meer van hun, zoals het vervangen bij defect, of als er een monteur aan huis komt zijn de kosten, als het in de draadloze router zit, voor de klant, en met een draadloos modem voor upc!
Krijg ik te horen dat als ik op me draadloze modem wil wachten dat me aanbieding vervalt (actie is dan afgelopen)en dat ik het modem moet gaan betalen!!!!!!!
De dame van upc vond het in ieder geval zelf ook wel raar gelukkig!!
Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik gewoon wil hebben wat ik afgesloten heb, en best wel een paar weken wil wachten op het draadloze modem.
Ik ben benieuwd wat er nou gebeurd, dit heb alles bij elkaar een tijd gekost!
Antwoordt in de mail.
Geachte heer xxxx

Naar aanleiding van eerder telefonisch contact informeren wij u. Na controle van uw gegevens is gebleken dat u op dit moment een zogenaamd Cisco 3.0 modem heeft welke geschikt is voor snelheden van 50 Mb internet en hoger. Aangezien u nu bent overgestapt op een pakket met 50 Mb Internet , ontvangt u in deze situatie een gratis draadloze Sitecom router van UPC , omdat onze WIFI modems op dit moment niet leverbaar zijn. Excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Faye1971
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 dec 2011 22:52
Locatie: Ergens in Nederland

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Je bent dus toch overstag gegaan :mrgreen:

Misschien een brutale vraag maar ik stel het toch. Mag ik vragen uit welke abonnementen je nieuwe pakket bestaat voor die € 55,- per maand?

Volgens je factuur heb jij nu een abonnement op digitale tv royaal met dvr. Behoud je deze box of zal die worden omgeruild voor een standaard mediabox zonder dvr? Je hebt nu een telefonie Onbeperkt+ Europa abonnement. Zit die ook in je nieuwe pakket, of wordt dit omgezet naar telefonie Bellen?

Als ik jou was zou ik dit echt navragen. Om misverstanden te voorkomen. Gezien je telefonie verbruik zou ik als ik jou was telefonie Onbeperkt behouden. Of je moet je telefoonverbruik drastisch verminderen :mrgreen:

Je internetabonnement gaat van 30mb naar 50 mb. Dat is mooi. En je krijgt nu een router in plaats van een draadloos modem. Dit is helaas niet anders, gezien de grote vraag naar draadloze modems.

Maar goed, ik wil je nu even adviseren om enkele punten nog even na te trekken :D

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Johan3 »

Je bent dus toch overstag gegaan :mrgreen:
Geen ballen he' :oops: :mrgreen:
Glavezel gaat langer als een jaar duren nog hier, dus het kan nog wel.
Volgens je factuur heb jij nu een abonnement op digitale tv royaal met dvr. Behoud je deze box of zal die worden omgeruild voor een standaard mediabox zonder dvr? Je hebt nu een telefonie Onbeperkt+ Europa abonnement. Zit die ook in je nieuwe pakket, of wordt dit omgezet naar telefonie Bellen?
Die royaal is er af, die box blijft en opnemen kan ook nog dat kost 2,50
Dat onbeperkt Europa heb ik ook nog.
Ik kreeg een jaar 5 euro extra korting.
En je krijgt nu een router in plaats van een draadloos modem. Dit is helaas niet anders, gezien de grote vraag naar draadloze modems.
Ik wil gewoon dat draadloos modem, ik heb geen haast, mag van mij maanden duren, maakt me niet uit, maar dit verhaal slaat toch nergens op!
Krijg ik te horen dat als ik op me draadloze modem wil wachten dat me aanbieding vervalt (actie is dan afgelopen)en dat ik het modem moet gaan betalen!!!!!!!

Faye1971
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 dec 2011 22:52
Locatie: Ergens in Nederland

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Krijg ik te horen dat als ik op me draadloze modem wil wachten dat me aanbieding vervalt (actie is dan afgelopen)en dat ik het modem moet gaan betalen!!!!!!!
Dit is helaas niet waar. Dat zou dan wel heel krom zijn! En ik kan dit beamen. Jij behoudt je korting/aanbieding op het gratis draadloze modem, ongeacht wanneer die modem geleverd wordt. En nee, nogmaals, die modem wordt niet in rekening gebracht!

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Johan3 »

Dat zou dan wel heel krom zijn!
Dat vond de dame aan de lijn ook, maar je ziet ook dat ze net doen of ze me niet horen, ze blijven gewoon doorgaan over die router en geen antwoord op mijn vragen, sterker nog! net stond TNT voor de deur met een router, niet aangenomen natuurlijk.
Ze kunnen me toch fatsoenlijk mijn vragen beantwoorden, en niet proberen die router door te drukken.
Ik vraag geen korting omdat ik dat modem nog niet heb, en ik geef ze de tijd tot ze weer kunnen leveren, makkelijker kan het toch niet volgens mij.

Jammer allemaal!

Faye1971
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 dec 2011 22:52
Locatie: Ergens in Nederland

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Je zou ze toch &^%$###@@@**&^&^%^!%$!!! :evil:

Ik vind het echt heel vervelend dat dit je overkomt, en dat meen ik echt.
Wil er niet al te veel op in gaan, anders zeg ik dingen waar ik spijt van zal krijgen. Dus ik hou me in :D

Wel goed om te horen dat je die router niet in ontvangst hebt genomen. En wil wachten op de levering van de modem. Je bent in ieder geval op de hoogte gesteld dat het even kan duren. Hoop dat je wel wat geduld hebt. :D

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Johan3 »

Je bent in ieder geval op de hoogte gesteld dat het even kan duren. Hoop dat je wel wat geduld hebt.
Nou dat is niet helemaal waar.
Ze zeggen eigenlijk, we hebben nu geen modems dus jij neemt een router, ook al wil je wel een paar maanden wachten.
Echt geen idee wat er nu gaat gebeuren, moet ik nou weer bellen of hoor ik wat van hun.
Geduld met het wachten op het modem heb ik wel! :wink: , maar het geduld hoe de rest gaat, is wel aan het afnemen. :roll:

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het goed werkt!
Ik begin soft te worden! :mrgreen:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door trebelski »

Langzaam maar zeker komt het allemaal wel aan het licht. Nu op tweakers.net.

http://tweakers.net/nieuws/79637/klante ... ingen.html

Bronvermelding= tweakers.net
In een reactie op gebruikersforum Chelloo.com laat een medewerker van UPC in een klaagtopic van inmiddels meer dan vijftig pagina's weten dat de zaak wordt onderzocht. Ook is aan klanten gevraagd om onder meer een ping en een traceroute aan te leveren van 'probleemsites'.

Er is nog niets bekend over de mogelijke oorzaak van het probleem. Diverse klanten wijzen naar een recente firmwareupdate van hun modem als mogelijke oorzaak. UPC zegt de zaak serieus te nemen, maar kan nog niet aangeven of de firmware tot problemen leidt of dat er iets anders aan de hand is.

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Johan3 »

En ja hoor het gelul gaat verder! :roll:
Woensdag eindelijk het modem naar 3 maanden binnen gekregen!
Zit mijn dochter vandaag via internet college te volgen en ik wat zaken over en weer te mailen, plop geen internet meer, krijgen we inbeeld dat ze me hebben afgesloten omdat ik het nieuwe modem heb ontvangen. :?
Dit alles dus zonder een mail of brief, gewoon "plof" er af.
Ik dus mobiel bellen (kwartier hangen) en aangegeven dat het volgens mij dat het zo niet werkt, waren ze het mee eens als er zoveel tijd tussen de aanvraag en het krijgen van het modem zit.
Ze zouden het oude modem weer in werking zetten, Ook me dochter hoefde niet het huis uit, het zou snel in orde komen.
Naar een uur dus niks, ik dus weer mobiel bellen (kwartier hangen) volgens deze medewerker zou het sneller gaan als ik toch maar het nieuwe modem zou instaleren, ze bleven aan de telefoon, ik hang dus dat nieuwe modem er aan en denk klaar, roept die meneer aan de andere kant, dat het ging werken tussen nu en een uur!!!! Dat was niet de afspraak!
Ik benadruk hem een aantal keer dat ze dan wel het nieuwe modem en niet het oude modem moeten activeren!! kon niet fout gaan volgens hem!
Ik dus anderhalf uur wachten op verbinding, en weer niks dus! :evil:
Ik dus weer mobiel bellen (kwartier hangen)(en natuurlijk nog steeds geen telefoon ook) en wat blijkt!!! dus wel weer het oude modem geactiveerd, dus 5 uur thuis zitten voor jan ... en weer terug bij af. :evil: :evil:
Dit is toch om moedeloos van te worden!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Har06 »

Johan3 schreef:En ja hoor het gelul gaat verder! :roll:
Woensdag eindelijk het modem naar 3 maanden binnen gekregen!
Zit mijn dochter vandaag via internet college te volgen en ik wat zaken over en weer te mailen, plop geen internet meer, krijgen we inbeeld dat ze me hebben afgesloten omdat ik het nieuwe modem heb ontvangen. :?
Dit alles dus zonder een mail of brief, gewoon "plof" er af.
Ik dus mobiel bellen (kwartier hangen) en aangegeven dat het volgens mij dat het zo niet werkt, waren ze het mee eens als er zoveel tijd tussen de aanvraag en het krijgen van het modem zit.
Ze zouden het oude modem weer in werking zetten, Ook me dochter hoefde niet het huis uit, het zou snel in orde komen.
Naar een uur dus niks, ik dus weer mobiel bellen (kwartier hangen) volgens deze medewerker zou het sneller gaan als ik toch maar het nieuwe modem zou instaleren, ze bleven aan de telefoon, ik hang dus dat nieuwe modem er aan en denk klaar, roept die meneer aan de andere kant, dat het ging werken tussen nu en een uur!!!! Dat was niet de afspraak!
Ik benadruk hem een aantal keer dat ze dan wel het nieuwe modem en niet het oude modem moeten activeren!! kon niet fout gaan volgens hem!
Ik dus anderhalf uur wachten op verbinding, en weer niks dus! :evil:
Ik dus weer mobiel bellen (kwartier hangen)(en natuurlijk nog steeds geen telefoon ook) en wat blijkt!!! dus wel weer het oude modem geactiveerd, dus 5 uur thuis zitten voor jan ... en weer terug bij af. :evil: :evil:
Dit is toch om moedeloos van te worden!
Inderdaad, om telkens te bellen is niet zo !!!!! mail naar [email protected] met een link naar dit forum voor schadevergoeding ivm belkosten en teruggave abo kosten

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Johan3 schreef:En ja hoor het gelul gaat verder! :roll:
Woensdag eindelijk het modem naar 3 maanden binnen gekregen!
Zit mijn dochter vandaag via internet college te volgen en ik wat zaken over en weer te mailen, plop geen internet meer, krijgen we inbeeld dat ze me hebben afgesloten omdat ik het nieuwe modem heb ontvangen. :?
Dit alles dus zonder een mail of brief, gewoon "plof" er af.
Ik dus mobiel bellen (kwartier hangen) en aangegeven dat het volgens mij dat het zo niet werkt, waren ze het mee eens als er zoveel tijd tussen de aanvraag en het krijgen van het modem zit.
Ze zouden het oude modem weer in werking zetten, Ook me dochter hoefde niet het huis uit, het zou snel in orde komen.
Naar een uur dus niks, ik dus weer mobiel bellen (kwartier hangen) volgens deze medewerker zou het sneller gaan als ik toch maar het nieuwe modem zou instaleren, ze bleven aan de telefoon, ik hang dus dat nieuwe modem er aan en denk klaar, roept die meneer aan de andere kant, dat het ging werken tussen nu en een uur!!!! Dat was niet de afspraak!
Ik benadruk hem een aantal keer dat ze dan wel het nieuwe modem en niet het oude modem moeten activeren!! kon niet fout gaan volgens hem!
Ik dus anderhalf uur wachten op verbinding, en weer niks dus! :evil:
Ik dus weer mobiel bellen (kwartier hangen)(en natuurlijk nog steeds geen telefoon ook) en wat blijkt!!! dus wel weer het oude modem geactiveerd, dus 5 uur thuis zitten voor jan ... en weer terug bij af. :evil: :evil:
Dit is toch om moedeloos van te worden!

Valt me mee dat UOC niet zei dat het aan je kabels lag :mrgreen: sorry kon het niet laten.

Anyway, voor een keer ben ik met har/henri eens, verzoek tot vergoeding van extra gemaakte kosten indienen.

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Johan3 »

verzoek tot vergoeding van extra gemaakte kosten indienen.
Ik zou binnen 2 uur terug gebeld worden door de klachten afdeling, natuurlijk niks meer gehoord :roll:
Dat vergoeden van de gemaakte kosten zal wel net zo gaan, schat ik zo in! :mrgreen:

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Johan3 »

Vandaag weer een half uur aan de mobiel gehangen, met wisselen naar het nieuwe modem ook de nieuwe voeding er in gedaan 15v= 1.5 amp
Maar omdat ze het oude modem weer geactiveerd hadden het oude modem zonder wifi weer terug gehangen op de nieuwe voeding, was ik het mee eens.
Oorzaak storing vandaag defecte voeding, nu had ik nog de oude voeding 15v= 1.0 amp.
Deze is dus iets lichter als de nieuwe, dat zal inverband met de ingebouwde wifi zijn, dus ik wilde wel graag met de post een nieuwe voeding hebben van 1.5amp.
Nou dat gaat dus niet, er moet dus een monteur komen op afspraak en er moet iemand thuis zijn om een voeding te krijgen, mag wat kosten dus!
Was wel een hele vriendelijke goedwillende dame vandaag :D

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Wordt ik nou getilt door UPC?

Ongelezen bericht door Har06 »

Johan3 schreef:Vandaag weer een half uur aan de mobiel gehangen, met wisselen naar het nieuwe modem ook de nieuwe voeding er in gedaan 15v= 1.5 amp
Maar omdat ze het oude modem weer geactiveerd hadden het oude modem zonder wifi weer terug gehangen op de nieuwe voeding, was ik het mee eens.
Oorzaak storing vandaag defecte voeding, nu had ik nog de oude voeding 15v= 1.0 amp.
Deze is dus iets lichter als de nieuwe, dat zal inverband met de ingebouwde wifi zijn, dus ik wilde wel graag met de post een nieuwe voeding hebben van 1.5amp.
Nou dat gaat dus niet, er moet dus een monteur komen op afspraak en er moet iemand thuis zijn om een voeding te krijgen, mag wat kosten dus!
Was wel een hele vriendelijke goedwillende dame vandaag :
D
Lijkt me ook verstandig om een monteur het werk te laten doen incl de nacontrole.
Kun je met UPC skype ? :lol:

Gesloten