LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo problemen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
sakurahl86
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2009 17:14

ziggo problemen

Ongelezen bericht door sakurahl86 »

hoiii lieve mensen

ik heb even in het forum gekeken en ik ben blij dat ik niet de enige ben met problemen bij ziggo.

het begon al wat meer als een jaartje terug toen kreeg ik een woning en heb ik ziggo genomen een alles in 1 pakket van 49,95
ik kreeg het pakket netjes op tijd thuis alleen hadden ze een digitale tv pakket te veel mee gestuurd dus heb ik achter aan gebeld en terug gestuurd aan getekend op hun verzoek.
de maanden erna heb ik dubbele facturen gekregen van de alles in 1 pakket en dan ook nog eens voor de dubbele tv pakket die ze mij hadden gestuurd.
het heeft echt maanden geduurd (na het verzenden van mails en brieven naar ziggo) dat er bij hun een belletje ging rinkelen dat ik geen 2de digitale tv had. dus dat is allemaal goed gekomen.

nu heb ik rond 7 september via hun site de alles in 1 pakket op gezegd.
ik heb netjes een bevestigingsmail en later ook een brief door de bus gehad dat het op 31oktober word afgesloten.
op 31 oktober ging netjes de digitale tv uit op 2 zenders na nl1 en nikelodeon heb ik nog. maar internet en tv hebben ze niet stop gezet.
en de maandag er na halen ze ook nog even 49,95 van me rekening voor de maand november. dat heb ik mooi gelijk terug geboekt. en ik heb ze een mailtje gestuurd.
krijg ik een mail terug van ze dat er nergens bekend is dat ik het heb opgezegd. sorry ik heb bevestigingsmail gekregen en jullie sluiten de tv af halllo waar zijn jullie mee bezig dacht ik.
ik heb gelijk de volgende dag na dat mailtje een brief gestuurd met een kopie van de bevestiging dat het 31oktober zou afgelopen zijn met handtekening retour. maar tot heden heb ik nog niks gehoord. ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen. ik ben in ieder geval niet van plan om te gaan betalen voor een half pakket want ze had in het mailtje gestuurd dat ze nu het op 30 november allemaal afsluiten.
echt irritant vind ik het.

en een nog mooier verhaal over ziggo van me nichtje.
dit is even gekopieert van een hyves die ik heb geopend over ziggo

Ik huur vanaf SEPTEMBER 2008 een woning in assen van de woningstichting...
Voor mij woonde hier een vrouw die is overleden...
Ik kreeg post voor deze mevrouw van ziggo... netjes teruggestuurd met de boodschap op de ongeopende envelop deze mevrouw woont hier niet meer en is overleden...
Vervolgens kreeg ik een telefoontje dat ik mijn rekening voor tv en internet niet zou hebben betaald! maar als ze even de moeite hadden genomen om in hun administratie te kijken hadden ze kunnen zien dat ik via automatische incasso betaal!
dus ik leg uit dat ik hier nu woon en dat die mevrouw is overleden, reactie was okee mevrouw we zullen de gegevens veranderen..
3 dreigbrieven verder... jah jah ik zou worden afgesloten... omdat die mevrouw op mijn adres nog rekeningen had openstaan... ik pissig natuurlijk en gezegd...dat ik hier nu woon en vorige bewoonster is overleden...wat word er gezegd okee dan gaan we even uitzoeken waar deze mevrouw nu woont!
HALLO! IK ZEG NET DAT ZE IS OVERLEDEN LUISTEREN KUNNEN ZE NIET EN HOE RESPECTLOOS IS DIT!
maargoed het zou geregeld worden... vervolgens werd k smorgens wakker wilde mn mail checke en jah hoor geen internet en geen tv... ik weer gebeld! binnen een uur was k weer aangesloten maar een excuus ho maar!
Nou heel lang nix gehoord... maar van de week jah jah meer dan een JAAR later NOVEMBER 2009 een brief in de bus van een incasso bureau!
Ik heb dat incasso bureau maar gebeld want jah bij ziggo hebben ze de oren voor sieraad aan de kop zitten!
Dus nou ben zeer benieuwd, na 3 brieven van mij aan ziggo,4 telefoontjes en 1 aan het incassobureau of t nou dan es duidelijk is!
En al die minuten die k met mn mobieltje in de wacht stond jaaaaa die krijg je nie weer, terwijl t toch echt aan hun ligt!


beide word binnekort hier vervolgd

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: ziggo problemen

Ongelezen bericht door joju »

Waarom nieuw topic, Ziggo is the best!! Niemand doet er wat aan dus ze kunnen rustig verder rommelen, houd toch op met u probleempje

sakurahl86
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2009 17:14

Re: ziggo problemen

Ongelezen bericht door sakurahl86 »

tja dat is jouwn mening maar je klaagt wel anders als er dingen vanuit hun kant mis gaan bij jou en je krijgt geen respons niks
en als je niks van problemen wil weten moet je ook niet hier op radar gaan zitten

albie_john
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2011 22:31
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: ziggo problemen

Ongelezen bericht door albie_john »

Ik heb ook voor een half jaar ongeveer Ziggo gehad.
Niets dan ellende en ellende.
In het begin lag ziggo er misschien 2 keer per week uit.
Later werd dat al gauw iedere dag, en vaak zelfs de hele dag!
Lekker, betaalde ik 40 euro per maand voor maar een of 2 uurtjes internet en telefoon per dag...
Had ik een klachtbrief gestuurt dat ze er iedere dag uit lagen bij mij, en dat ik mijn geld terug eisde, beweerde ze dat ze dat niet konden doen, omdat ze nergens gezien hadden dat ik gebeld had over ziggo.
En gezien het feit dat ik vaak zonder beltegoed zat, kon ik naar hun dus ook niet bellen!
Dus hoe moest ik ze dan in godsnaam bellen??
Echt goeie service hoor, nou nou.
Ik ben per 1 feb dit jaar 2011 verhuist, en ben overgestapt naar KPN.
Nooit meer last gehad.

albie_john
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2011 22:31
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: ziggo problemen

Ongelezen bericht door albie_john »

dus ik leg uit dat ik hier nu woon en dat die mevrouw is overleden, reactie was okee mevrouw we zullen de gegevens veranderen..
3 dreigbrieven verder... jah jah ik zou worden afgesloten... omdat die mevrouw op mijn adres nog rekeningen had openstaan... ik pissig natuurlijk en gezegd...dat ik hier nu woon en vorige bewoonster is overleden...wat word er gezegd okee dan gaan we even uitzoeken waar deze mevrouw nu woont!
HALLO! IK ZEG NET DAT ZE IS OVERLEDEN LUISTEREN KUNNEN ZE NIET EN HOE RESPECTLOOS IS DIT!
Hoe dom ben je dan?
Dan vraag ik trouwens ook echt af waar hun oren zitten, en hoe diep die zitten verstopt...
Je zegt toch duidelijk dat de mevrouw in kwestie is overleden??
En belachelijk ook dat ze daarna ook nog het lef hadden om incassobureaus er op af te sturen!!
Wat een enorme slechte service is dat dan zeg.
Om woest van te worden, zoiets.

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: ziggo problemen

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

@sakurahl86,

Ik kan geen woorden bedenken om dit fiasco goed te praten. En dan zal ik dan ook zeker niet doen. Wel wil ik onze excuses aanbieden voor alle ongemakken die u en uw nichtje hebben gehad en nog steeds moeten doorgaan.

Als ik van u en uw nichtje de klantgegevens zou mogen dan gaan wij hier direct mee aan de slag. U mag dit in een privé bericht naar mij toesturen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Gesloten