LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ziggo

Ongelezen bericht door witte angora »

alfatrion schreef:
witte angora schreef:Olaf, leg jij nu eens uit waarom de topicstarter had moeten vermoeden dat de verkoper geen eigenaar was?
Ik vind het wel een goede vraag, maar ik neem het hier voor Olaf op.
Het klinkt een beetje of Olaf hier slachtoffer is, maar dat zul je wel niet bedoelen. :wink:

alfatrion
Berichten: 21900
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: ziggo

Ongelezen bericht door alfatrion »

Nee, maar hem wordt wel gevraagd om een standpunt te verdedigen, dat hij niet heeft ingenomen.

Ondersteuning Humax
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 jul 2018 21:59

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Ondersteuning Humax »

"Maar als je zelf een werkende kaart hebt kun je zo op Marktplaats, kringloop of rommelmarkt een Humax 5200C of Samsung C7140 kopen. Met de komst van de Horizonbox worden deze bij bosjes aangeboden voor soms belachelijk lage prijzen. Heb er zelf pas een Humax 5200C gekocht bij de lokale kringloop voor 7,50. Werkt uitstekend".

Kan zelfs zonder smartcard, maar dan alleen voor de vrije zenders in zowel fZiggo als fUPC gebied. Ik heb daar zojuist e.e.a. aan info over geplaatst in een ander topic. Dan zijn doorgaans alleen andere instellingen nodig en niet bij elk model is de werking dan gegarandeerd. Maar bij de 5100c, 5200c, 5300c, 5400c* (*gebouwd op hetzelfde platform als de 5200c) en de 5050c kan het zeker. Mooi dus als je genoeg hebt aan de vrije zenders, of van analoog af komt en toch de basiszenders wil kijken en opnemen. Voor dat laatste zou ik dan echter opteren voor de 5200c/5400c.

Gesloten