LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Dancer02010
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2014 16:09

Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Dancer02010 »

Ziggo 10" tablet actie is sigaar uit eigen doos.

Bij een 'alles in één abonnement' van Ziggo, kan gebruik worden gemaakt van de actie waarbij je een Samsung 10" tablet van € 349 voor € 149 kan krijgen. Dus € 200 wordt door Ziggo vergoed en € 149 moet je zelf betalen.
Het betreft hier een Samsung tab3 10.1 (zie http://www.paradigit.nl/ziggo).
Gemiddelde winkelprijs ligt echter tussen de 230 en 249 Euro.
De recent uitgekomen nieuwe versie Tab4 10.1 bedraagt zelfs bij Paradigit slechts € 299 ( Ziggo gaat voor de actie uit van € 349 voor een oudere versie Tab3 10.1)
Uitgaande van een normale winkelprijs van € 249 zou dit moeten resulteren in € 200 voor rekening van Ziggo en € 49 ( in plaats van € 149) voor eigen rekening.

Dus opgepast, want deze actie is erg misleidend!!
Ziggo is rijp voor een koude douche.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door berndv »

Jaja, u leest de actie zoals u wilt. Ik lees dat u 149 euro bij moet betalen op een tablet, die, als adviesprijs, 349 euro kost. Dat u hem voor minder kunt kopen is mooi, maar ik lees nergens dat de actie aangeboden wordt met de slogan 200 euro geld terug bij een tablet. U vindt het misleidend, dan moet u een klacht indienen bij de reclame code commissie, die kunnen er iets aan doen. En daarbij hoeft u niet te kiezen voor de tablet, ze bieden het aan, als u graag goedkoop wilt kunt u gewoon kiezen voor de abonnementskorting.

Dancer02010
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2014 16:09

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Dancer02010 »

Hoe je het ook wil lezen, het blijft merkwaardig dat er uit wordt gegaan van € 349 terwijl dezelfde winkel een nieuwere tablet versie verkoopt voor € 299!
Het zou normaal zijn als deze actie z.s.m. wordt aangepast aan de huidige prijsstelling, tenminste als je je bedrijf als betrouwbaar wil laten overkomen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ziggo heeft niets te maken met wat anderen voor zo'n tablet vragen. Dus er is niets mis met wat ze zeggen.

Dancer02010
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2014 16:09

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Dancer02010 »

GJvdZ ook een Ziggo medewerker??

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Dancer02010 schreef:GJvdZ ook een Ziggo medewerker??
Nee, iedereen die het niet met je eens is werkt bij Ziggo :wink:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door puma73 »

Dancer02010 schreef:GJvdZ ook een Ziggo medewerker??
Wat een onzinreactie

Dancer02010
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2014 16:09

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Dancer02010 »

Ziggo heeft blijkbaar mijn commentaar ter harte genomen, want de tablet actie is vandaag aangepast. De 7 inch Tab3 is gewijzigd in 7 inch Tab4 (gratis). Tot op dit moment is nog niet bekend wat het betekent voor de 10 inch tablet. Volgens Paradigit wordt de oorspronkelijke actie voor de 10 inch tablet Tab3 ook vervangen door de nieuwe versie Tab4, echter over 2 a 3 weken zal pas op de site van Paradigit bekend worden gemaakt hoe groot de bijbetaling zal zijn. De huidige winkelprijzen bij Paradigit zijn: Tab4 7.0 is € 199 en Tab4 10.1 (10 inch versie) €299 incl. 32 GB micro SD kaart.

Dancer02010
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2014 16:09

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Dancer02010 »

Zo net een bericht van Ziggo ontvangen.
De Tab4 10.1 verkrijgbaar met bij betaling van € 179,99 bij Paradigit.
Dus nog steeds sigaar uit eigen doos (zie de winkelprijzen van Paradigit in mijn vorig bericht).

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door sjohie »

Dancer02010 schreef:Zo net een bericht van Ziggo ontvangen.
De Tab4 10.1 verkrijgbaar met bij betaling van € 179,99 bij Paradigit.
Dus nog steeds sigaar uit eigen doos (zie de winkelprijzen van Paradigit in mijn vorig bericht).
Ziggo kiest ervoor om hun tablets via Paradigit te verspreiden, dat zegt verder niks over wat Paradigit eventueel voor die tablets in hun winkel vraagt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door ciske »

Ziggo heeft blijkbaar mijn commentaar ter harte genomen, want de tablet actie is vandaag aangepast
Dus dat komt door jou? Geloof je toch zelf niet? :lol:
Laatst gewijzigd door ciske op 02 jul 2014 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door berndv »

Dancer02010 schreef:Ziggo heeft blijkbaar mijn commentaar ter harte genomen, want de tablet actie is vandaag aangepast. De 7 inch Tab3 is gewijzigd in 7 inch Tab4 (gratis). Tot op dit moment is nog niet bekend wat het betekent voor de 10 inch tablet. Volgens Paradigit wordt de oorspronkelijke actie voor de 10 inch tablet Tab3 ook vervangen door de nieuwe versie Tab4, echter over 2 a 3 weken zal pas op de site van Paradigit bekend worden gemaakt hoe groot de bijbetaling zal zijn. De huidige winkelprijzen bij Paradigit zijn: Tab4 7.0 is € 199 en Tab4 10.1 (10 inch versie) €299 incl. 32 GB micro SD kaart.
Toen ik gisteravond mijn reactie gaf was het al aangepast en stond de tab4 er al op. Vreemd dat ze dit niet gewoon op maand of kwartaal doen, maar gewoon op de laatste dag van de maand
Dancer02010 schreef:Zo net een bericht van Ziggo ontvangen.
De Tab4 10.1 verkrijgbaar met bij betaling van € 179,99 bij Paradigit.
Dus nog steeds sigaar uit eigen doos (zie de winkelprijzen van Paradigit in mijn vorig bericht).
Dan heb je of het goedkoopste pakket gekozen of je bent bestaande klant, voor nieuwe klanten met alles in 1 plus krijg je de tab4 gratis, voordeel dat er bij vermeld wordt is 199 euro.

Dancer02010
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2014 16:09

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Dancer02010 »

Berndv. Dan heb je mij niet goed begrepen.
De Tab4 die gratis wordt geboden is de 7 inch versie (Paradigit prijs €199)
Voor de 10 inch versie Tab4 moet €179,99 bijbetaald worden (is mij door een Twitter medewerker van Ziggo medegedeeld).

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door olaf79 »

Zoals zo vaak gaat men uit van de door de fabrikant gepubliceerde adviesprijzen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Har06 »

Dancer02010 schreef:Hoe je het ook wil lezen, het blijft merkwaardig dat er uit wordt gegaan van € 349 terwijl dezelfde winkel een nieuwere tablet versie verkoopt voor € 299!
Het zou normaal zijn als deze actie z.s.m. wordt aangepast aan de huidige prijsstelling, tenminste als je je bedrijf als betrouwbaar wil laten overkomen.
Niet tevreden over het functioneren van de huidige tablet?? pak je voordeel en ben blij ermee.
Vraag Radar om een douche filmpje op te nemen, hou ons op de hoogte van de uitzending :wink:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Har06 »

Dancer02010 schreef:Hoe je het ook wil lezen, het blijft merkwaardig dat er uit wordt gegaan van € 349 terwijl dezelfde winkel een nieuwere tablet versie verkoopt voor € 299!
Het zou normaal zijn als deze actie z.s.m. wordt aangepast aan de huidige prijsstelling, tenminste als je je bedrijf als betrouwbaar wil laten overkomen.
Niet tevreden over het functioneren van de huidige tablet?? pak je voordeel en ben blij ermee.
Vraag Radar om een douche filmpje op te nemen, hou ons op de hoogte van de uitzending :wink:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Har06 »

Dancer02010 schreef:Hoe je het ook wil lezen, het blijft merkwaardig dat er uit wordt gegaan van € 349 terwijl dezelfde winkel een nieuwere tablet versie verkoopt voor € 299!
Het zou normaal zijn als deze actie z.s.m. wordt aangepast aan de huidige prijsstelling, tenminste als je je bedrijf als betrouwbaar wil laten overkomen.
Niet tevreden over het functioneren van de huidige tablet?? pak je voordeel en ben blij ermee.
Vraag Radar om een douche filmpje op te nemen, hou ons op de hoogte van de uitzending :wink:

Dancer02010
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2014 16:09

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Dancer02010 »

Na vruchteloze gesprekken te hebben gehad met zowel Ziggo als Paradigit heb ik de directie van Ziggo aangeschreven. Binnen 4 uur werd ik teruggebeld. Zij hebben excuses aangeboden en hebben toegezegd dit met Paradigit te bespreken. Afgesproken dat ik dinsdag jl zou worden teruggebeld echter tot heden (woensdag) nog geen reactie. Wederom de directeur aangeschreven. Ben benieuwd.

Acoma
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 feb 2014 22:14

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Acoma »

Ik zie het probleem niet echt?
Paradigit verkoopt een tablet (7") voor €199 en door Ziggo krijg je die gratis.
Paradigit verkoopt een tablet (10") voor €349 en van Ziggo hoef je maar €179 bij te betalen?

Je kunt ook gewoon kiezen voor 6 maanden korting en het uitgespaarde geld zelf besteden bij een goedkopere winkel. Heb je uiteindelijk meer winst op.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door prem »

Dancer02010 schreef:Ziggo heeft blijkbaar mijn commentaar ter harte genomen, want de tablet actie is vandaag aangepast.
Welk dansje heb je uitgevoerd dat je zoveel invloed hebt? Hahaha

Gesloten