LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blackwater Advertising Rotterdam

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
momscared
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 aug 2010 00:30

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door momscared »

Hallo Barry,
Nogmaals een reactie van mij,
Hij is nu uitgeschreven uit de K.v.K. Ik heb gezegt dat als hij onkosten had, jij die boekhoudkundig moest laten verwerken, mar hij had geen onkosten gemaakt. Zijn vervoer werd geregeld.
Hij heeft ook geen B.T.W. nummer gekocht.
Hij heeft alleen met Muon- energiecontracten gelopen.
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen lezen, was dat alles vanaf direct bevroten waren voor 3 maanden, daarna werd het uitbetaald , minus evt. onkosten, kwam hij negatief uit, was hij aan blackwater het bedrag verschuldigt.
Volgens mijn zoon is daar geen sprake van. Het kan hooguit zijn dat men de onkosten van het hotel van de trainingsweek in Zeeland in rekening brengt.
Maar nu, heeft hij recht op bijv. een bijstands uitkering? Hij solliciteerd zich natuurlijk suf, maar zolang er geen geld binnenkomt, heeft hij dan recht op een uitkering van de soc. dienst?
Dar is voor ons een groot vraagteken, als je hiervan iets weet, of iemand anders, of iemand weet een job, die wel deugd, graag een reactie
dankjullie wel

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Nogmaals een reactie van mij,
Hij is nu uitgeschreven uit de K.v.K. Ik heb gezegt dat als hij onkosten had, jij die boekhoudkundig moest laten verwerken, mar hij had geen onkosten gemaakt. Zijn vervoer werd geregeld.
Hij heeft ook geen B.T.W. nummer gekocht.
Hij heeft alleen met Muon- energiecontracten gelopen.
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen lezen, was dat alles vanaf direct bevroten waren voor 3 maanden, daarna werd het uitbetaald , minus evt. onkosten, kwam hij negatief uit, was hij aan blackwater het bedrag verschuldigt.
Nou nog mooier! Er is maar 1 ding erger dan geen baan hebben, en dat is een baan waarbij je nog geld moet bijleggen ook!
Volgens mijn zoon is daar geen sprake van. Het kan hooguit zijn dat men de onkosten van het hotel van de trainingsweek in Zeeland in rekening brengt.
Staat dit in het contract dat hij met Blackwater heeft? Er moet toch een of ander contact zijn, al is hij niet in dienst geweest. Daar staat als het goed is in wat Blackwater aan onkosten mag aftrekken.

Maar nu, heeft hij recht op bijv. een bijstands uitkering? Hij solliciteerd zich natuurlijk suf, maar zolang er geen geld binnenkomt, heeft hij dan recht op gewerkt hebben, maar dat geldt niet voor bijstand, die is in principe voor een uitkering van de soc. dienst?
Ik zou zeggen van wel. Om WW te krijgen moet je een bepaalde tijd ergens iedereen. Probeer gewoon die uitkering aan te vragen en blijf solliciteren!

L.Bella
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2010 01:09

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door L.Bella »

Lieve mensen,
Wees nou niet boos omdat je het niet in je hebt om dit werk te kunnen doen. Het vergt ook veel energie, doorzettingsvermogen en zelfvertrouwen. En niet iedereen heeft dat. Dat zie je wel aan alle negatieve reacties die hier op dit forum worden gegeven over Blackwater Advertising.

Laat ik even één ding ophelderen.
Je hoeft misschien wel geen diploma's te hebben om in dit bedrijf te komen. En je hoeft er misschien wel niet gelijk op je eerste dag op en top uit te zien om in aanmerking te komen voor een functie als I.C. bij Blackwater, maar de MEEST succesvolle mensen hebben GEENdiploma's en hoe je eruitziet zegt niets over wie of hoe jij als persoon bent. Bovendien als je het bedrijf inkomt zie je dat er wel meer van je word verwacht qua kledingstijl. Iedereen is netjes in pak. Of jij het dus aankan om 15 uur per dag te werken ligt geheel aan jou! Als je goed bent in sales en je hebt een sterke persoonlijkheid kun je wel heel ver komen in dit bedrijf.

Je moet er wel zelf 100% voor geven, achterstaan & dingen voor opofferen
maar dat is toch altijd zo als je goed geld wilt verdienen!

Ik heb in mijn 2e week bij Blackwater €790,00 verdiend & ja daarvan gaan 25% naar een security bond. Puur voor jezelf! Als er namelijk iets misgaat met de sale wat alleen puur aan jezelf kan liggen door slechte custumer service word het geld daarvan afgehaald & TERECHT. Het is geld wat niet van jou is en wat je niet hebt verdiend! Als je wel een goede custumer service verricht tegenover de klant heb je dus alles van die 25% over en dat krijg je ook gewoon uitbetaald als je dat wilt. Je kan het ook sparen, zodat je er een spaar bonus over kunt krijgen of er later een eigen vestiging van kan openen!

Dit is allemaal waar. Waarom zouden er anders in vredes naam over de HELE WERELD vestigingen zitten van Appco en Cobra waarvan Blackwater onderdeel is die goed draaien? Er moeten toch mensen voor zijn die dit kunnen laten doorgroeien en niemand is zo dom dat hij zich laat gebruiken.

Conclusie? Doe geen werk wat je niet leuk vind. Doe geen werk wat je niet aankan. Doe geen werk waar je niet goed in bent! Zoals je hier ziet in de forum.. Deze mensen haten zichzelf & dat is puur omdat zij dit allemaal niet waar hebben kunnen en/of willen maken door naar andere mensen te luisteren die ze waarschijnlijk niet eens kennen.

Ik raad mensen toch aan om eens te komen kijken in het bedrijf & het te ervaren hoe het daadwerkelijk is dan merk je dus ook dat dit spookverhalen zijn van mensen die zelf geen eigen mening hebben.

Werken bij Blackwater is leerzaam, gezellig, vermoeiend, je moet dingen opofferen, je moet 100% van jezelf geven ELKE DAG...
Maar als je dat allemaal doet verdien je ook GOED !

En niet te vergeten ..
Blackwater is FUNNN :lol:


aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door aquino »

Hahahaha er trapt niemand meer in.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Ik heb de eerste maand direct al € 5,000 bij Blackwater binnengeklopt, en het eerste jaar werd dat uiteindelijk € 100,000. Het tweede jaar verdiende ik € 500,000. En nu ben ik miljonair. Van het geld betaal ik een leger en koop ik kernkoppen uit de voormalige USSR, waarmee ik de wereld ga veroveren. :twisted:

anton santing
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2010 17:52

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door anton santing »

Geachte lezers,

Zojuist een account aangemaakt om te kunnen reageren op alle berichten over Blackwater.

Enkele weken geleden plaatste ik mijn cv op de nationalevacaturebank.nl, en inderdaad binnen 10 minuten werd ik gebeld door een giegelend meisje die vroeg of ik op gesprek kon komen. Onwetend en aangezien het kantoor 5 min fietsen was besloot ik te gaan. Alle verhalen die andere mensen schreven in dit topic die kloppen. Het is gewoon een scam met veel mooie praatjes en weinig inhoudelijke informatie. Een lang vermoeiend blabla gesprek met 8 andere kandidaten aan een grote tafel met een lelijke engelse vent in een te klein c en a pak. Eenmaal mijn huissleutel uit de binnenkant van mijn donkerblauwe armani colbertje (tsja ik wilde indruk maken) ging mijn mobielde telefoon, het was dat zelfde giegelende meisje aan de telefoon dat ik was goed gekeurd en uitgenodigd werd voor een 2e gesprek.

Giegel: Hoi ik heb net mijn ceo gesproken en die wil jou graag uitnodigen voor een 2e gesprek
Anton: Dat vind ik erg vreemd want ik heb net alleen maar lucht zitten bakken met hem. Is iedereen door?
GIegel: Nee hoor niet iedereen
Anton: Krijg ik betaald voor het aantal uren werk wat ik doe? een vast contract?
Giegel: eh nee volgens mij niet
Anton: willen jullie mij nooit meer bellen toooott ziens

Bij deze mijn advies voor degene die daar willen gaan werken of op gesprek willen gaan.

Geen zin meer in school? Lijkt de sales wat voor jou?

Begin bij een goed bedrijf zoals een bank bijvoorbeeld, je krijgt dan een vast contract en je kan je zelf goed doorontwikkelen. Het is niet normaal als jij 80 uur per week werkt en je verdient 200 euro per week.
Investeer de helft van die 80 uur, toch in school en je kan over 5 jaar je eigen bank beginnen

Met vriendelijke groet

Anton santing :)

anton santing
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2010 17:52

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door anton santing »

Daarbij nodig ik alle medewerkers van blackwater en alle sympathisanten uit voor een discussie.
Aan de hand van een simpele en openende stelling.

Stelling 1:
Als het allemaal zo mooi is, en je alleen moet komen werken als je er geschikt voor bent. Waarom zetten jullie dan niet gewoon een advertentie op internet: HUIS AAN HUIS VERKOPERS GEZOCHT!

Stelling 2:
Stel je werkt bij blackwater en je verdiend duizenden per maand, maar je breekt je grote teen omdat iemand de deur in je gezicht dicht sloeg en je kan 2 maanden niet lopen.
Betaald blackwater dan de kosten?

groetjesss

chicabella
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2010 19:34

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door chicabella »

Beste mensen,

Ik ben ontzettend blij met deze forum. Ik heb ook gereageerd via nationale vacaturebank en kreeg vandaag een telefoontje van een enthousiaste telefonist voor een uitnodiging. Die tevens ook mijn naam verkeerd zei. Het duurde even voordat ze mij gegevens had gevonden. Ik zou dus morgen een gesprek hebben bij Blackwater. Ik was blij dat ik zo snel een reactie kreeg en zo snel een gesprek had. Dus vol met overtuiging ging ik research doen over het bedrijf en tot mijn verbazing was het heel onduidelijk allemaal. En toen kwam ik op deze forum terecht ik was geschokeerd. Al die verhalen ik vond het zo erg vooral voor de mensen die daar hebben gewerkt. Ik ben dan ook echt dankbaar met deze forum ik was er ook bijna ingetrapt. Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van ene xxx (waar ze gewoon weer mijn naam verkeerd schrijft)dat ze me verwachten op de 7de etage. Nu ik dit heb gelezen zie ik er toch van af nogmaals heel erg bedankt. Ik hoop echter dat andere mensen die bij het bedrijf willen solliciteren deze forum ook lezen. Ik zal dit zeker ook aan mijn familie en vrienden vertellen om daar dus niet te gaan werken.

Groetjes

naattie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2010 22:17

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door naattie »

Ik ben zo blij dat ik dit bericht lees! Ik werd vanmiddag gebeld door een bedrijf die mij wilde uitnodigen voor een sollicitatiegesprek aan de hand van mijn CV op nationalevacaturebank. Ze zeiden dat ze van PWS waren en dat ik a.s. maandagochtend langs mag komen. Ik kon mijn geluk niet op, ik mocht op solliciatie komen bij PWS, zonder dat ik er een sollicitatiebrief heen had gestuurd! De vriendelijke telefoniste zei dat ik een e-mail zou ontvangen met daarin de nodige instructies. Omdat ik na 18.00 uur nog steeds geen e-mail had ontvangen en het weekend voor de deur staat, maakte ik me zorgen. Misschien hadden zij mijn e-mail adres wel verkeerd getypt. Tijdens het telefoontje was ik niet thuis, dus ik was niet in staat de naam te noteren van degene die mij gebeld had. Daarom besloot ik eerst een kijkje te nemen op de website van PWS, in de hoop dat ik de naam van degene die mij gebeld had zou herkennen. Normaal gesproken kijk ik er nooit naar, maar het viel me op dat het telefoonnummer waardoor ik gebeld was nergens overeenkwam met PWS. Ook niet de eerste vier cijfers of zo. Via Google kwam ik erachter dat er meer bedrijven gevestigd zijn op de schiekade 730. Na wat onderzoek bleek dat ik dus helemaal geen sollicitatie gesprek heb bij PWS, maar dat het om Wings Marketing en Management training gaat. Het telefoonnummer waardoor ik ben gebeld komt namelijk overeen met dit bedrijf! Het blijkt dat zij zijn gevestigd in hetzelfde pand als PWS, dus ze hebben hetzelfde adres. Achteraf blijkt wel dat ik op een advertentie van hun gereageerd heb via nationale vacaturebank, maar ik weet 100% zeker dat ze aan de telefoon gezegd hebben dat ze van PWS waren. Ik vind dit echt niet kunnen dat ze zomaar een andere bedrijfsnaam gebruiken. Aan de hand van alle andere verhalen op deze site is dit volgens mij hun nieuwe manier om mensen te lokken! Dit kan echt niet en zeker niet na alle verhalen die hier al staan! Ik ben echt bereid om maandag alsnog te gaan en het een en ander vast te leggen op recorder. Zo'n bedrijf heeft het recht niet om te blijven bestaan. Ik voel me heel erg gedupeerd. Ik ben al een tijd bezig met solliciteren en ik was echt enorm blij dat ik bij PWS op solliciatie mocht komen. Echt een schande!

sh4nnonn
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2010 15:43

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door sh4nnonn »

Hallo iedereen ,

als eerste Ben ik zo blij dat deze forum over dit onderwerp gaat !!
ik heb afgelopen oktober een cv geplaats op Vacaturebank.nl
hij werd snel bekeken en ben een beetje gaan solliciteren hier en daar op de website ik ben 18 jaar dus verdien ook geen bakke vol met geld bij mijn huidige werkgever ! ik heb gesolliciteerd bij het bedrijf wings bv marketing & management dit was best succesvol in het begin ik werd op gebeld een week na mijn sollicitatie via de website en werd ook door een spontane giegelde meid op gebeld met het verhaal dat ik gelijk de volgende dag kon komen en ik mog zelf weten om 9 uur s'ochtends of om 2 uur s'middags (ik vondt dit raar maar ik koos vroeg in de ochtend) ik was heeeeeeeeeeeel erg blij met het belletje en vertelde dit ook meteen aan mijn vriend en mijn ouders ! die ware niet zo heel erg enthousiast als mij en die legde ook uit waarom.! Ze zeiden dat het veelste mooi is om waard te zijn op zoveel geld te verdiene op z'n jonge leeftijd en helemaal over dat ZZP !! ik was op dat moment strond eigenwijs en ging gewoon me eigen ding doen todat mijn moeder s'avonds belde of ik naar huis wilde komen ik kom thuis en toen liet ze me deze website zien ik schrok me eigen helemaal de puntje,puntje ik dacht bij mezelf oh, ik moet afbellen maar ik deed dat niet ik leek wel gek ! en ja hoor de volgende dag niet gebeld want ze missen je toch niet tussen die andere 100 mensen die daar tegerlijke tijd met jou daar zitte !!
dus is een groot word OPLICHTERS! inplaats van leuke gezellige sponten mensen die werken in een leuke werksfeer want je kan dus gewoon vanaf 16 jaar de straat op worde gestuurd zonder te garanderen dat je eriets mee verdient dus let op met wat je doet ik ben er gelukkig niet helemaal in getrapt !!

Mister
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2010 14:02

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door Mister »

Van de week heb ik mij aangemeld en mijn cv geplaatst op de nationale vacaturebank. Na nog geen halfuur werd ik gebeld door zoals mensen hier al eerder vermelden een over enthousiaste dame die erg lacherig deed. Ik zei dat ik het wel vrij snel vond dat ik al gebeld was, daarop antwoordde ze dat ze per direct medewerkers nodig hebben vandaar. Ik was erg blij omdat ik al een tijd met sollicitatie bezig ben. En had voor vandaag om 2uur een sollicitatie gesprek staan, die ik dus mooi niet meer hoef. Na het telefoongesprek zou ze me een mail sturen met de routebeschrijving, deze mail was inderdaad ook van ene xxx. Maar de mail werd ondertekent met ene [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], dat heb ik nog nergens hier op het forum zien staan. Hebben mensen misschien ook contact met haar gehad? Nadat ik via de mail heb bedankt en dat ze mij van de planning konden halen heb ik ook geen reactie meer terug gehad.

slashd
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 okt 2009 05:08

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door slashd »

Vriendelijkbedankt schreef:
Per 2 of meerdere kandidaten in een gesprek is niet normaal. Daarnaast is het in mijn ogen ook apart dat het gesprek ineens door de 'Managing Director' wordt gevoerd, i.p.v. door de afgesproken Recruiter [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Deze Managing Director kwam net terug van een salestrip over de hele wereld (want de business loopt zo goed!) en had op de valreep ook nog tijd om sollicitatiegesprekken te doen met 100 nieuwe kandidaten. Knappe jongen hoor!

Als laatste; ik betwijfel het ten zeerste of [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] bestaat of dat dit een valse naam is. Ik heb haar opgezocht op Hyves, Facebook, Twitter etc en nergens is een profiel met haar naam (een beetje salespersoon doet toch aan netwerken!). Daarnaast werkt er o.a. ook nog ene [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], maar haar achternaam heb ik niet kunnen achterhalen en kan ik dus helaas ook niet checken
Jeezus, modjes, dit leest toch voor geen meter al die "[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]"?

vervang het dan door "<knip>" of iets anders korts en helemaal onderaan een enkele regeltje tekst: [alle persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Het staat zo dom om die tekst tig keer terug te zien komen

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Persoonlijk heb ik weinig bezwaar tegen Blackwater en het recruteren van mensen om de deuren langs te gaan voor een energiebedrijf. Wat ik wel erg storend vind, en wat MLM organisaties soms ook doen, is het doelbewust misleiden van mensen. Hierbij doel ik met name op het benaderen van mensen die op een vacaturesite hun cv posten. Die mensen zijn opzoek naar een betaalde baan met salaris, pensioenrechten etc., en niet naar zelfstandig ondernemerschap! Persoonlijk vind ik dat dergelijke vacaturesites ook moeten controleren voor wat voor 'vacature' werkgevers werknemers benaderen. Overigens vinden dit soort praktijken niet alleen maar op de gebruikelijke vacaturesites plaats, maar ben ik zelfs een keer via het CWI door een dergelijke organisatie benaderd. Ontoelaatbaar!

pineut88
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2010 20:05

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door pineut88 »

Het is triest, diep triest dat ik zo naief en dom was het te geloven, die bergen goud. Bij een kindje van appco, de naam zal ik hierop niet noemen, maar regio gelderland, heb ik via de nationale vacaturebank gesolliciteerd op de fucntie vertegenwoordiger. Ik had inmiddels nog een full-time baan, waar ik al 2 en half jaar werkte, maar omdat ik niet verder kon groeien ander werk zocht. Na 2 dagen werd ik opgebeld dat ik de volgende dag om 19.30 op gesprek was ingedeeld.
*1. half 8 's-avonds, rare tijd maar kwam mij goed uit
**2. gelijk de volgende dag, apart, maar lekker snel!
Vriendin meegevraagd, m'n mooiste outfit aangeheisd en gehaast.
Kwam daar binnen, zaten er nog 2 anderen te wachten, moest een formulier invullen en toen kwamen er nog een jongen en meid binnen. De house muziek (wat bij de formule van het bedrijf hoort, wat mij is verteld) stond erg hard.
Later kwamen de mensen die er werkte binnen, hun dag zat erop (19.45). Nogal laat, maar die zouden wel een cursus hebben gehad ofzo.. dacht ik.
Rond 8 uur was ik aan de beurt met die andere jongen en meisje, heel oppervlakkig werden ons dingen verteld, de gouden bergen beloofd, de reismogelijkheden etc.
Na het gesprek had ik er geen goed gevoel bij, vond het maar apart met die harde muziek en gezamelijk een sollicitatie.
Maar goed ik dacht, die tweede ronde, als ik die haal kan ik het altijd proberen en zeggen erna dat ik het niks vind, heb ik het iig geprobeerd!

Toen werd ik gebeld, er werd gevraagd hoe ik het vond gaan en of alles duidelijk was, dat ze niet iedereen konden doorlaten maar dat ze mijn mocht feliciteren, ze vonden dat ik een leuke open persoonlijkheid had (knap dat ze dat na een kort verhaaltje hebben kunnen zien..). Die zaterdag moest ik een dag meelopen.
De dag ervoor druk wezen shoppen voor een mooie outfit. Keurig optijd aanwezig. Hun hadden eerst nog een conference call met een gast uit Engeland die hun iets zouden uitleggen over een product o.i.d. maar die call ging niet door omdat die gast een sleutel was vergeten blabla. dhr. A was mijn crew leader. Aan hem vroeg ik hoe het zat met geld, vakantiegeld opbouwen en dergelijke. Ze gingen me leren omgaan met geld, me leren sparen, verdiende 30 euro per sale, allemaal netto, + boven de 14 sales het aantal x10 als bonus, netto. Niks werd mij over belastingen, kvk en dergelijke verteld. Alleen de mooie verhalen. hoe makkelijk sales wel niet was, en dat mijn ervaringen als teamleider juist goed was, daar waren ze juist naar opzoek. Ze waren heel open over geld, daar mocht ik alles over vragen. En vroeg ook veel. Ik stelde goede vragen, ze mochten me al, er werd me echt naar de mond gepraat. Zelf meegegaan leuren langs de deuren, kijken hoe het in zijn werk ging. Mensen donateur maken van het goede doel Memisa. Ik vond het allemaal prachtig. Ik zag het al helemaal voor me, doorgroeien, sales, het geld vooral. Aan het einde van de dag werd ik dan ook gefeliciteerd dat ik uit werd genodigd voor de 6 dagen training, waar ik me geen zorgen over hoefde te maken, er werd alleen gekeken of je optijd kon komen en je enthousaisme, je sales kwamen later pas. Toen werd me alles over het loon verteld, alle procenten wie wat verdiend etc. hoe je hogerop kwam en wat je dan ging verdienen, je zelfs countryhead kon worden!! maaaar nog steeds niks over bruto/netto, belastingen. Wel kon ik kleding, eten, benzine en overige reiskosten terug vragen van de belasting, dat was allemaal aftrekbaar. Er begonnen geen bellen te rinkelen, ik zag het al helemaal voor me, dit was mijn droombaan, easymoney maken!
naar huisgegaan, werd gewaarschuwd door een vriendin van me, dat ze het niet vertrouwde, maar als ik iets eenmaal in me kop heb...

Maandag naar het werk, mijn ontslag ingediend na 2 en half jaar trouwe dienst.
mijn baas uitgelegd wat voor werk ik ging doen, hij gunde het me, maar waarschuwde me ook.
Later kwam hij nog een keer naar me toe dat het hem in de oren klonk als piramidespel, dat ik dat maar eens moest googlen, gewoon om het te checken.
Later op de dag kwamen ook nog de klanten wie ik het vertelde, die slechte ervaringen met het piramidespel hadden, mensen die hun huis verloren waren.
toen werd ik wel benieuwd en ben ik vlug in mijn pauze gaan googlen.. toen vond ik deze link!
en dan, dan voel je je keihard genaaid!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu vallen zoveel dingen op hun plaats...
Alleen te laat, nu ben ik alles kwijt!

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Hoe bedoel je alles kwijt?
Je kwam er op de dag dat je je ontslag indiende ook achter dat het niks was?
Kun je niet met je baas overeenkomen dat je gewoon je baan houd?

pineut88
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2010 20:05

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door pineut88 »

Ik mag idd, na overeenstemming met mijn baas blijven tot ik ander werk gevonden heb gelukkig! Heb het desbetreffende bedrijf gemaild met deze link erbij en wat anderen ookal zeiden, je krijgt geen reactie meer terug en dat zegt genoeg! Gelukkig ben ik er op tijd achter gekomen, ik hoop dan ook dat anderen dit lezen! Ik probeer nu zoveel mogelijk mensen te waarschuwen..

Hisham
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:27

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door Hisham »

Bor Komorovski schreef:Persoonlijk heb ik weinig bezwaar tegen Blackwater en het recruteren van mensen om de deuren langs te gaan voor een energiebedrijf. Wat ik wel erg storend vind, en wat MLM organisaties soms ook doen, is het doelbewust misleiden van mensen. Hierbij doel ik met name op het benaderen van mensen die op een vacaturesite hun cv posten. Die mensen zijn opzoek naar een betaalde baan met salaris, pensioenrechten etc., en niet naar zelfstandig ondernemerschap! Persoonlijk vind ik dat dergelijke vacaturesites ook moeten controleren voor wat voor 'vacature' werkgevers werknemers benaderen. Overigens vinden dit soort praktijken niet alleen maar op de gebruikelijke vacaturesites plaats, maar ben ik zelfs een keer via het CWI door een dergelijke organisatie benaderd. Ontoelaatbaar!
Hier een hoop problemen gehad ook. Wat je zegt, je kiest zelf voor de werkzaamheden. Maar de vacatures die ze plaatsen zijn ronduit misleidend. Vast dienstverband, 40 uur per week, enz. Pure leugens. Het lijkt me dat vacaturesites deze bedrijven moet bannen of duidelijke regels op moet leggen toch?

Hisham
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:27

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door Hisham »

pineut88 schreef:Ik mag idd, na overeenstemming met mijn baas blijven tot ik ander werk gevonden heb gelukkig! Heb het desbetreffende bedrijf gemaild met deze link erbij en wat anderen ookal zeiden, je krijgt geen reactie meer terug en dat zegt genoeg! Gelukkig ben ik er op tijd achter gekomen, ik hoop dan ook dat anderen dit lezen! Ik probeer nu zoveel mogelijk mensen te waarschuwen..
Werd jou ook pas na een week vertelt dat het niet om een vast dienstverband ging? En dat je je opeens moest inschrijven bij de KvK?

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

momscared schreef:Hallo Barry.

Vanmorgen kwam mijn zoon thuis met de mededeling dat hij ontslag had genomen bij Blackwater.
Morgen wil hij naar de Kamer van Koophandel gaan om zijn frmanaam ongedaan te maken. Van een goede vriend kreeg ik te horen dat hij mar beter een boekhouder in de arm kon nemen en zorgen dat alles goed op papier kwam te staan, omdat het hem anders heel veel geld zal gaan kunnen kosten.
Papieren heb ik niet gezien, krijg ik ook niet te , helaas, aanspreekbaar is hij npg niet, moet zeker eerst "ontgifted| worden van allee hersenspoelingen :( Maar ik ben wel blij dat hij daar weg is, zit er alleen over in hou er nu geld binnen gaat komen, want op een uitkering heeft hij geen recht zegt hij....... weer een maand zonder een euro op zak :( en alles gaat maar door.
Snappen doe ik het niet meer, geef het op Blackwater bedankt hoop dat
jullie zinken op de bodem van de zee :cry:
mjn zoon is een jaar zzp er geweest maar kreeg gewoon een uitkering van de bijstand bbz
je moet toch kunnen leven
heb het even voor je opgezocht hier de link:
http://www.zzp-nederland.nl/artikel/zzp ... er-inkomen
en moeders blijven moeders he altijd maar iets uitzoeken!!!

Hisham
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:27

Re: Blackwater Advertising Rotterdam

Ongelezen bericht door Hisham »

inekevanvliet schreef:
momscared schreef:Hallo Barry.

Vanmorgen kwam mijn zoon thuis met de mededeling dat hij ontslag had genomen bij Blackwater.
Morgen wil hij naar de Kamer van Koophandel gaan om zijn frmanaam ongedaan te maken. Van een goede vriend kreeg ik te horen dat hij mar beter een boekhouder in de arm kon nemen en zorgen dat alles goed op papier kwam te staan, omdat het hem anders heel veel geld zal gaan kunnen kosten.
Papieren heb ik niet gezien, krijg ik ook niet te , helaas, aanspreekbaar is hij npg niet, moet zeker eerst "ontgifted| worden van allee hersenspoelingen :( Maar ik ben wel blij dat hij daar weg is, zit er alleen over in hou er nu geld binnen gaat komen, want op een uitkering heeft hij geen recht zegt hij....... weer een maand zonder een euro op zak :( en alles gaat maar door.
Snappen doe ik het niet meer, geef het op Blackwater bedankt hoop dat
jullie zinken op de bodem van de zee :cry:
mjn zoon is een jaar zzp er geweest maar kreeg gewoon een uitkering van de bijstand bbz
je moet toch kunnen leven
heb het even voor je opgezocht hier de link:
http://www.zzp-nederland.nl/artikel/zzp ... er-inkomen
en moeders blijven moeders he altijd maar iets uitzoeken!!!
Hoi Ineke,

Is zo'n uitkering snel aangevraagd? Of gaan daar ellenlange procedures aan vooraf?

Gesloten