LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handel in binaire opties

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
stofzuigertje

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

1x mee doen is verlies....

Als je 10x mee doet kun je 2x dikke winst halen en 8x verlies en dan reken je uit hoeveel je over hebt gehouden.
Ik doe al jaren opties maar geen binaire, doe alleen als je weet wat het product is en als ervaren belegger beter niets doen dan verlies met dubieuze zaken.

Ook moet je gevoel voor de beurs hebben, mijn 1:5 score is nu en was ooit lager en vele jaren moest er regelmatig dik geld bij!
Nu wist gevend maar ik weet niet of ik dit jaar ook winst ga halen!
De Chinezen, nu verlies maar elders dikke winst en ik moet nog rekenen....

Maar met winst van afgelopen jaren moet ik dat verrekenen en alleen voor ervaren mensen.

Ik zou dit als ik het zou doen virtueel doen met monopoly geld...
Dus doen alsof je E100.000,- hebt en lekker failliet gaan zonder echt in te zetten en dat tenminste 1 jaar lang doen.

Ik heb zelf 30 jaren terug ook zo gedaan en de eerste 4 jaren waren dus 3 jaren met dik verlies, maar gelukkig monopoly geld!
Ja, het kan maar mijn goede verhaal geld zeker niet voor beginners en ik verdien meestal door beginners veel geld, mijn winst kan uw verlies zijn.....

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Een ding vraag ik me nog af..
die site die TS aanhaalt - waarom zou die betrouwbaar moeten zijn..
Men verstopt wie men is : http://whois.domaintools.com/winstmethode.org

Alleen dat al doet mij wegrennen..

Sealy
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2015 20:24

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door Sealy »

Guardian72 schreef:Een ding vraag ik me nog af..
die site die TS aanhaalt - waarom zou die betrouwbaar moeten zijn..
Men verstopt wie men is : http://whois.domaintools.com/winstmethode.org

Alleen dat al doet mij wegrennen..
Ik ben blij dat ik dit verhaal eerst gegoogeled heb en niet gelijk aan de slag ben gegaan. Het klonk inderdaad te mooi om waar te zijn.

Via nu.nl kwam ik op wtf.nl waar dus het hele verhaal van Reyer Roseboom gelink is naar geld-nieuws24.com. Aan de hand van de whois kom je dan op dezelfde aanbieder uit als winstmethode.org. Een Amerikaanse domein provider genaamd domainsbyproxy. Dit houdt dus in dat beide websites onbetrouwbaar zijn want er worden geen gegevens verstrekt over de eigenaar van de websites. Ik zie dit als een groot stopbord en ik weet genoeg.

Zijn deze websites (praktijken) illegaal in Nederland? Ik kan kijken of ik een claim kan indienen bij die domein provider.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 sep 2015 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link verwijderd

RobBouwhuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 nov 2015 08:38

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door RobBouwhuis »

stofzuigertje schreef:1x mee doen is verlies....


Maar met winst van afgelopen jaren moet ik dat verrekenen en alleen voor ervaren mensen.

Ik zou dit als ik het zou doen virtueel doen met monopoly geld...
Dus doen alsof je E100.000,- hebt en lekker failliet gaan zonder echt in te zetten en dat tenminste 1 jaar lang doen.

Ik heb zelf 30 jaren terug ook zo gedaan en de eerste 4 jaren waren dus 3 jaren met dik verlies, maar gelukkig monopoly geld!
Ja, het kan maar mijn goede verhaal geld zeker niet voor beginners en ik verdien meestal door beginners veel geld, mijn winst kan uw verlies zijn.....
Voor degenen die hier net mee beginnen is het inderdaad aan te raden eerst te ´oefenen´ met een demo account, om zo de eigen strategie eerst eens te testen. Hier en daar zijn er genoeg betrouwbare brokers om zo´n ´monopoly-account´ te openen http://www.binoptie.nl/gratis-demo-reke ... ire-opties

Wuist
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2016 11:12

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door Wuist »

Henri275 schreef:Ik denk niet dat je binaire opties als "oplichting" o.i.d. kan bestempelen. De factor geluk speelt wel een wat grotere rol dan bij veel andere hefboomproducten, maar in principe is het heel simpel. Je bepaalt of een koers na een bepaalde tijd (b.v. vijf minuten, 1 uur) hoger of lager is dan op dit moment. Je legt een bepaald bedrag in en als je gelijk hebt, krijg je een vooraf bekend percentage van je inleg, zit je fout, dan verlies je je hele inleg. Ook met opties, turbo's, cfd's kan je in theorie veel geld verdienen, maar ook verliezen. Dat geldt ook voor binaire opties. Als je goed grafieken kan lezen, een goed marktgevoel hebt, door ervaring een goed systeem weet te ontwikkelen en je hier consequent naar handelt, is het mogelijk hier leuk mee te verdienen, maar het is zeker niet appeltje-eitje...
Zo zie ik het inderdaad ook. Net als bij normale opties is er natuurlijk altijd risico, maar je kunt ook hierbij zeker wel goed ingeschat inzetten met goede onderbouwing door de grafieken goed af te lezen. Ik vindt zelf de staafdiagram grafieken het fijnst. Er is wel ook een verschil per broker, want sommigen proberen alles zo mogelijk aan te praten zoals 24options.com die me ook steeds bleven lastigvallen. Alle brokers bieden ook steeds bonussen aan als je maar blijft storten. Ik vond uiteindelijk abcoptions.com heel fijn omdat ze Nederlands zijn en omdat ze alles gewoon heel helder uitleggen. Ze hebben me maar één keer gebeld en vroegen toen alleen maar of ze ergens bij konden helpen. Toen ik vroeg naar een bonus, legden ze me eerst zowel de voordelen als de nadelen uit en kon ik zelf in mijn account kiezen of ik er gebruik van wilde maken of niet. Zolang ze helder zijn in zulke dingen, kun je het volgens mij geen oplichting noemen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wuist schreef: Ik vond uiteindelijk "een link" heel fijn omdat ze Nederlands zijn en omdat ze alles gewoon heel helder uitleggen. Ze hebben me maar één keer gebeld en vroegen toen alleen maar of ze ergens bij konden helpen. Toen ik vroeg naar een bonus, legden ze me eerst zowel de voordelen als de nadelen uit en kon ik zelf in mijn account kiezen of ik er gebruik van wilde maken of niet. Zolang ze helder zijn in zulke dingen, kun je het volgens mij geen oplichting noemen.
Nederlands? Of hebben ze een vestiging in Nederland?
Uit hun AV: "U dient zich te realiseren dat de Engelse gebruiksvoorwaarden van deze website vertaald zijn naar andere talen"
De site zelf word gehost in de VS, en er is geen eigenaar bekend (Hostnet als registrar - maar meer ook niet). Bron: http://whois.domaintools.com/abcoptions.com
Als dit "Helder" en "transparant" is - is koffiedik dat ook.

Ik vind nergens een KVK of een adres wat er ook maar op duid dat het een NL bedrijf zou zijn.

Sorry - maar als dit reclame voor abcoptions zou zijn - is dat een beetje een misser.

Wuist
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2016 11:12

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door Wuist »

Guardian72 schreef:
Wuist schreef: Ik vond uiteindelijk "een link" heel fijn omdat ze Nederlands zijn en omdat ze alles gewoon heel helder uitleggen. Ze hebben me maar één keer gebeld en vroegen toen alleen maar of ze ergens bij konden helpen. Toen ik vroeg naar een bonus, legden ze me eerst zowel de voordelen als de nadelen uit en kon ik zelf in mijn account kiezen of ik er gebruik van wilde maken of niet. Zolang ze helder zijn in zulke dingen, kun je het volgens mij geen oplichting noemen.
Nederlands? Of hebben ze een vestiging in Nederland?
Uit hun AV: "U dient zich te realiseren dat de Engelse gebruiksvoorwaarden van deze website vertaald zijn naar andere talen"
De site zelf word gehost in de VS, en er is geen eigenaar bekend (Hostnet als registrar - maar meer ook niet). Bron: http://whois.domaintools.com/abcoptions.com
Als dit "Helder" en "transparant" is - is koffiedik dat ook.

Ik vind nergens een KVK of een adres wat er ook maar op duid dat het een NL bedrijf zou zijn.

Sorry - maar als dit reclame voor abcoptions zou zijn - is dat een beetje een misser.
Met Nederlands bedoel ik vooral dat ze Nederlandstalig zijn en ik dus nooit moeite heb om met ze te kunnen communiceren in mijn eigen taal.
Hoe de eigenaar van de domeinnaam staat geregistreerd kan me eigenlijk niet zo veel betekenen. Daar heb ik nog nooit naar gekeken.

karinverbeek
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2015 18:54

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door karinverbeek »

Wuist schreef:
Henri275 schreef:Ik denk niet dat je binaire opties als "oplichting" o.i.d. kan bestempelen. De factor geluk speelt wel een wat grotere rol dan bij veel andere hefboomproducten, maar in principe is het heel simpel. Je bepaalt of een koers na een bepaalde tijd (b.v. vijf minuten, 1 uur) hoger of lager is dan op dit moment. Je legt een bepaald bedrag in en als je gelijk hebt, krijg je een vooraf bekend percentage van je inleg, zit je fout, dan verlies je je hele inleg. Ook met opties, turbo's, cfd's kan je in theorie veel geld verdienen, maar ook verliezen. Dat geldt ook voor binaire opties. Als je goed grafieken kan lezen, een goed marktgevoel hebt, door ervaring een goed systeem weet te ontwikkelen en je hier consequent naar handelt, is het mogelijk hier leuk mee te verdienen, maar het is zeker niet appeltje-eitje...
Zo zie ik het inderdaad ook. Net als bij normale opties is er natuurlijk altijd risico, maar je kunt ook hierbij zeker wel goed ingeschat inzetten met goede onderbouwing door de grafieken goed af te lezen. Ik vindt zelf de staafdiagram grafieken het fijnst. Er is wel ook een verschil per broker, want sommigen proberen alles zo mogelijk aan te praten zoals 24options.com die me ook steeds bleven lastigvallen. Alle brokers bieden ook steeds bonussen aan als je maar blijft storten. Ik vond uiteindelijk abcoptions.com heel fijn omdat ze Nederlands zijn en omdat ze alles gewoon heel helder uitleggen. Ze hebben me maar één keer gebeld en vroegen toen alleen maar of ze ergens bij konden helpen. Toen ik vroeg naar een bonus, legden ze me eerst zowel de voordelen als de nadelen uit en kon ik zelf in mijn account kiezen of ik er gebruik van wilde maken of niet. Zolang ze helder zijn in zulke dingen, kun je het volgens mij geen oplichting noemen.
Het ligt er inderdaad vaak maar net aan welke strategie je kiest: wanneer je een goede broker hebt ligt de rest toch voor een groot deel aan je eigen inzicht. Las net onder andere dit stukje over de one-touch strategie: http://www.binoptie.nl/artikelen/binair ... -one-touch

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door kuklos »

Henri275 schreef: Je bepaalt of een koers na een bepaalde tijd (b.v. vijf minuten, 1 uur) hoger of lager is dan op dit moment. Je legt een bepaald bedrag in en als je gelijk hebt, krijg je een vooraf bekend percentage van je inleg, zit je fout, dan verlies je je hele inleg.
En zie hier de definitie van gokken.
Henri275 schreef:Over de meeste bedrijven zijn meer negatieve dan positieve verhalen te vinden op fora...
Niet onderbouwde claim, dus waardeloos.

Gesloten