LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handel in binaire opties

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
stofzuigertje

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

1x mee doen is verlies....

Als je 10x mee doet kun je 2x dikke winst halen en 8x verlies en dan reken je uit hoeveel je over hebt gehouden.
Ik doe al jaren opties maar geen binaire, doe alleen als je weet wat het product is en als ervaren belegger beter niets doen dan verlies met dubieuze zaken.

Ook moet je gevoel voor de beurs hebben, mijn 1:5 score is nu en was ooit lager en vele jaren moest er regelmatig dik geld bij!
Nu wist gevend maar ik weet niet of ik dit jaar ook winst ga halen!
De Chinezen, nu verlies maar elders dikke winst en ik moet nog rekenen....

Maar met winst van afgelopen jaren moet ik dat verrekenen en alleen voor ervaren mensen.

Ik zou dit als ik het zou doen virtueel doen met monopoly geld...
Dus doen alsof je E100.000,- hebt en lekker failliet gaan zonder echt in te zetten en dat tenminste 1 jaar lang doen.

Ik heb zelf 30 jaren terug ook zo gedaan en de eerste 4 jaren waren dus 3 jaren met dik verlies, maar gelukkig monopoly geld!
Ja, het kan maar mijn goede verhaal geld zeker niet voor beginners en ik verdien meestal door beginners veel geld, mijn winst kan uw verlies zijn.....

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Een ding vraag ik me nog af..
die site die TS aanhaalt - waarom zou die betrouwbaar moeten zijn..
Men verstopt wie men is : http://whois.domaintools.com/winstmethode.org

Alleen dat al doet mij wegrennen..

Sealy
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2015 20:24

Re: handel in binaire opties

Ongelezen bericht door Sealy »

Guardian72 schreef:Een ding vraag ik me nog af..
die site die TS aanhaalt - waarom zou die betrouwbaar moeten zijn..