LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medewerkers gestraft voor slechte prestaties

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Abu Talib
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 nov 2020 13:48

Re: Medewerkers gestraft voor slechte prestaties

Ongelezen bericht door Abu Talib »

sjohie schreef:
18 dec 2020 09:34
Abu Talib schreef:
18 dec 2020 09:13
Revoked schreef:
18 dec 2020 02:48
Colporteurs die op een eerlijke manier tussen de 4 en 5000 euro binnenhalen.
Sorry gosert, wij geloven niet in sprookjes.
Ik kan het ook wel begrijpen waarom u dit niet gelooft. Mensen hebben eenmaal een negatief beeld die moeilijk te veranderen is.

Ik snap ook waar dit vandaan komt maar zeggen dat iedereen die dit werk doet slecht moet zijn kan toch ook niet.
Mwoa, meestal bezitten deze mensen niet een bijster hoger morele drempel is mijn ervaring. Had er ooit eentje die zo "goed" was, inzoverre dat die ongevraagd al fysiek een voet over de drempel zette, en ik mijn vrouw een stap naar achteren zag doen. Toevallig hoorde ik het, omdat ik ook thuiswerkte, en toen ben ik maar even naar beneden gegaan, om hem duidelijk te maken dat hij letterlijk en figuurlijk een drempel over was gegaan, waar wij pertinent niet van gediend waren. En dat als de eerstvolgende woorden uit zijn glijerige mond niet een serieus excuus zouden zijn, de daarna volgende zin zou zijn "alstublieft dokter, wilt u die ipad uit mijn rectum verwijderen" op de SEH.

Die l*l de behanger hebben we niet weer gezien. Ander lambal sprak mij ooit aan met "meneertje". Die heb ik de deur recht zijn gezicht dichtgegooid.
Helaas klopt het wel wat u zegt. Ik denk dat het niet alleen de schuld is van de verkoper maar ook instantie waar hij/zij voor werkt. Ik heb zelf ook ervaren dat de verkopers simpel weg niet wisten wat ze verkochten want inderdaad je bent niet voor iedereen voordelig. Het is aan de verkoper om een correcte berekening te maken (niet op een tablet) en de klant voldoende ruimte te bieden om dat allemaal zelf na te kijken en ook contact op te nemen met zijn huidige leverancier. Wanneer alles 100% klopt dan kan je zo'n persoon inschrijven anders is het alleen maar gokken. Contracten verkopen aan ouderen is ook niet mogelijk en daar moeten deze bedrijven ook zeker mee stoppen want de ouderen lopen ongelooflijk veel risico en gevaar. De instantie waar ik voor werkte heb ik ook deze probleem aangekaart en zij hebben gelukkig ook direct actie ondernomen maar alle andere sales bedrijven horen naar mijn mening direct alle activiteiten op hold te zetten en eerst dat fout in hun systeem te herstellen voordat ze de verkopers weer op pad sturen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Medewerkers gestraft voor slechte prestaties

Ongelezen bericht door Revoked »

Misschien kun je ophouden met het krampachtig verdedigen van het "vak".
Hier hebben we de laatste 25 jaar geen colporteurs gehad. Zo'n hek vooraan de oprit doet wonderen.

Gesloten