LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook betalen voor auto uitzendbureau in het weekend

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
AVDIJK
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2019 18:07

Ook betalen voor auto uitzendbureau in het weekend

Ongelezen bericht door AVDIJK »

HALLO RADAR

heb een vraag ik werk voor een uitzendbureau bevalt goed maar heb geen eigen vervoer op het ogenblik dus heb geregeld dat ik via het uitzendbureau een auto krijg voor woon werkverkeer maar het uitzendbureau zegt moet je wel voor betalen 7,50 per dag ja is 37,50 per week maar in het weekend staat de auto stil dan voor mijn deur in de straat maar zegt het uitzendbureau zonder aankondiging werd er in eens 49,50 afgehouden van mijn wekelijks salaris omdat hij het weekend voor mijn deur staat geparkeerd mijn vraag luidt mag dat zomaar EN er wordt ook nog eens 10 cent km vergoeding betaald in plaats van 19cent de KM vindt schandalig
groeten AVDIJK

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ook betalen voor auto uitzendbureau in het weekend

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ik zou zeggen als het niet bevalt, huur zelf een auto bij een autoverhuur bedrijf. Kosten zijn dan ongeveer 5x wat u nu betaalt per dag.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Ook betalen voor auto uitzendbureau in het weekend

Ongelezen bericht door grun »

De genoemde bedragen komen me niet onredelijk voor. Je kunt ook zelf een oude auto kopen voor weinig, maar dan zijn alle kosten voor jezelf.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Ook betalen voor auto uitzendbureau in het weekend

Ongelezen bericht door renewouters »

AVDIJK schreef:
04 aug 2019 18:40
maar in het weekend staat de auto stil dan voor mijn deur
En wie zou er dan voor die auto moeten betalen? Onze lieve heer? Jij hebt die auto dan tot je beschikking, dus niet raar dat jij die kosten draagt. 7,50 per dag is overigens een fantastische deal die het uitzendbureau jou biedt. Maar als het je niet bevalt koop je toch zelf een auto?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ook betalen voor auto uitzendbureau in het weekend

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Beetje louche constructie. U hebt een auto ter beschikking van uw werkgever. Daarover moeten ze gewoon de forfaitaire bijtelling doen en de door uw betaalde vergoeding daar weer vanaf trekken.

Gesloten