LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nedflex betaalt niet meer uit

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
angelap
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2018 14:21

Nedflex betaalt niet meer uit

Ongelezen bericht door angelap »

Ik heb enkele maanden via payroll bedrijf Nedflex b.v. uit de Goorn gewerkt met salaris en behoud van uitkering.
De eerste paar maanden betaalden zij mij gewoon uit. Echter mijn salaris van april en mei plus mijn vakantiegeld heb ik nog steeds niet ontvangen.
Ik heb ze uiteraard al paar x gebeld en gemaild. Ze beweren dat het uitbetaald is, zo staat het in hun systeem. Maar ik heb het echt niet ontvangen.
Ik heb ze zelfs een printscreen van betalingen gestuurd en daarop staat eind april voor het laatst een uitbetaling, wat een naberekening was.
Ook mijn contactpersoon bij mijn uitkeringsinstantie Werksaam is op de hoogte en zegt er mee aan de slag te zijn gegaan. Maar het is nu begin juli en nog steeds heb ik niets meer vernomen en ook geen geld ontvangen?
wat kan ik nu doen? Ik wil een officieele klacht tegen ze in gaan dienen. Waar kan ik dat het beste doen?
Ik heb het van de week op klacht.nl gezet en klachtenkompas.nl. 1 van die sites heeft enkele dagen geleden Nedflex gemaild.
Ik vind het echt te lang duren nu.

Fleur71
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 feb 2018 12:08

Re: Nedflex betaalt niet meer uit

Ongelezen bericht door Fleur71 »

Juridisch Loket sowieso om hulp en ondersteuning verzoeken, of iemand vanuit het SWT die met jou een juridisch gemotiveerd schrijven in orde kan maken. Deze aangetekend versturen. In je brief de melding maken dat je hen vanwege de aangetekende kosten wilt "veroordelen" en dus deze eveneens op wenst te verhalen wegens nalatigheid.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nedflex betaalt niet meer uit

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U hebt ook het recht om een verhoging te eisen wegens te late betaling. Vergeet dat niet.

Lees hier.

http://jagerkuiper.nl/kwesties/salariss ... te-tot-50/

Gesloten