LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel Thuiswerk:

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Simpel Thuiswerk:

Ongelezen bericht door gezondheid »

http://www.simpelthuiswerk.nl/

Altijd geleerd NOOIT betalen voor een baan die je kunt krijgen. Ik zie dan ook met verbaasde ogen dat deze website in het leven is geroepen. Er wordt in kranten geadverteerd, die werken hier aan mee. Hebben mensen hier ervaring mee met dit bedrijf?

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Simpel Thuiswerk:

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Ik zie nergens een telefoonnummer waarop ze bereikbaar zouden zijn voor vragen, dus ik zou absoluut niet in zee gaan met deze mensen.

Daarnaast heb ik ook altijd mee gekregen van media en mensen om me heen dat je niet moet betalen voor een baan en dat je geen thuiswerkorganisaties met 0900 nummers moet nemen.

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Simpel Thuiswerk:

Ongelezen bericht door klaas1978 »

gezondheid schreef:Altijd geleerd NOOIT betalen voor een baan die je kunt krijgen. Ik zie dan ook met verbaasde ogen dat deze website in het leven is geroepen.
Waarom ben je daar verbaasd over? Er zijn zoveel dubieuze bedrijfjes te vinden op internet. Het opzetten van zo'n site is een fluitje van een cent, dus iedere 35 euro die ze binnen kunnen harken is mooi meegenomen voor ze.
gezondheid schreef:Er wordt in kranten geadverteerd, die werken hier aan mee. Hebben mensen hier ervaring mee met dit bedrijf?
Zolang het niet evident in strijd met de wet is is er voor een krant geen enkele reden om niet mee te werken, ze kunnen de advertentie-inkomsten waarschijnlijk goed gebruiken.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Simpel Thuiswerk:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wow.. beangstigend..

Domeinnaam simpelthuiswerk.nl
Status actief
Houder Telmax
Administratieve contactpersoon [email protected]

Datum registratie 2004-09-23

Datum laatste wijziging 2012-09-17

Deze site bestaat dus al sinds 2004??

De eigenaar - telmax - is ook al zo vaag. Alleen een postbus en e-mail...

Maar ja - zolang er mensen nog steeds intrappen, zal dit wel blijven bestaan.

Gesloten