LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV verschuift betalingsdatum

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@jagers...
u kreeg toch om de 4 weken ziektegeld?welke uitkering dan ook?wao,wia weet ik het?
volgens het uwv bestaat dat helemaal niet...alllen misschien de ww uitkering,dus als u nou eens stopt met mensen beschuldigen en gewoon stopt met de boel opfokken en gewoon lekker gaat schrijven waar u wel weet waar u het over heeft...scheelt een hoop...

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door JtC »

Mensen, wat is dat toch iedere keer over dat "ik verdien 10 dagen minder loon"?
Je mist niks!

De uitbetaling is alleen 10 dagen later! Die 4 weken blijven 4 weken. De periodes en data waarover wordt uitbetaald blijven hetzelfde. Ziet iemand de logica er wel van in? Even voor de duidelijkheid: het is niet hetzelfde als dat het UWV bij voorbeeld zou zeggen: in mei korten wij uw uitkering met 33%. Want dan mis je inderdaad 10 dagen. Denk er eens over na!
Laatst gewijzigd door JtC op 28 apr 2011 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

t.koch

je uitkering is berekend naar je maandsalaris,als je toen een 4 wk contract had is dat zo berekend dat het nu een maandsalaris is....
had je een maandsalaris dan krijg je nu gewoon een maand.
een gewone werknemer...werkt de ene maand ook 1dg meer of minder...
in feb horen we mensen ook niet klagen,als er dan maar 28 dg zijn...

weet je ga de jurofoon bellen,wetswinkel,rechtsbijstand en ik denk....
dat jullie met rode konen ophangen...
bel vooral het uwv..?

en nee ik ben niet op voet met het uwv,nee ik heb geen geld zat,nee ik vind het ook niet leuk...
maar ben wel zo relalistisch....en geen opfokker.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

ik fok niets op .ik zeg zoals het is. niks meer niets minder.
dat jullie er van alles omheen verzinnen en meningen door iemand zijn of haar strot willen duwen ..

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

en daarom dit topic zo lang mogelijk in de lucht willen houden

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

Die 4 weken blijven 4 weken precies dus zit je de 5de week zonder geld en de 6de

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door witte angora »

Er is maar een manier om een eind te breien aan dit zinloze topic (immers, de standpunten zijn wel duidelijk, beide kampen blijven daar al 31 pagina's aan vasthouden zonder dat er enig schot in zit)

Degenen die vinden dat er 10 dagen geld gestolen is: tuurlijk, je hebt gelijk. Doe aangifte bij de politie wegens verduistering, of weet ik veel wat. Haal de Ombudsman er bij, schrijf de partijen in de Tweede Kamer aan, ren naar de Europese Unie of voor mijn part de Verenigde Naties, maar doe wat om je recht te halen! :mrgreen:
En als je toch bezig bent: ga dan meteen even achter het kwartje van Kok aan. De benzineprijzen rijzen de pan uit. :evil:

Degenen (waaronder ik) die ervan uitgaan dat je alleen maar je geld 10 dagen later krijgt: laat die anderen maar gaan. Het heeft geen enkel nut.

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

4 weken blijft 4 weken maar dan 10 dagen later

Sjonge wat simpel ze zeggen gewoon we verlengen je uitkering gewoon met 10 dagen.

Ik val in herhaling maar we zijn het er wel allemaal mee eens dat uwv 10 dagen later betaald...
Raar maar waarom hoor ik híér nou niets op, ik heb wel een idee want dan is iedereen uitgelult......

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

daarom he . kunnen we eindelijk ophouden .. helaas die mening van jullie is er geen ..
onzinnig waardeloos dat geen kant of wal raakt onzinnig dagelang gezanig.om toch maar proberen om 2weken uitkering goed te praten. daarnaast moet ik mijn duurbetaalde tijd er ook nog aan wagen .

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Hey piet maar je bent het toch wel met mij eens dat de uitkeringen van het UWV 10 dagen later worden uit gekeerd....ja toch piet...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:@jagers...
u kreeg toch om de 4 weken ziektegeld?welke uitkering dan ook?wao,wia weet ik het?
volgens het uwv bestaat dat helemaal niet...alllen misschien de ww uitkering,dus als u nou eens stopt met mensen beschuldigen en gewoon stopt met de boel opfokken en gewoon lekker gaat schrijven waar u wel weet waar u het over heeft...scheelt een hoop...
Ziektewet krijg jij bij het UWV per week, ze kunnen je toch ook niet 1 maand ziektegeld uit gaan betalen en je hebt er geen recht op omdat je over anderhalve week bijv. weer aan het werk kan.

Enigste wat per 4 weken betaald wordt door UWV is een ww uitkering.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

want jullie zeggen 4weken is hetzelfde als 6weken

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door JtC »

Volgens menig stelling hier is 10 dagen later uitbetaald krijgen gelijk aan het korten van de uitkering van 1 periode met 33% op maandbasis...
Ik sluit me aan bij Witte Angora.

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Principieel bekeken vanuit het standpunt van de economie aan je derrière gepenetreerde oxydatie epifratie riefurant......

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door Chocomelk »

In ieder geval zijn de mensen op tijd op de hoogte gesteld zodat mensen
het 1 en ander kunnen regelen als dat moet.
En eventueel een voorschot aanvragen, een kleintje dan.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door JtC »

Las ik net op NU.nl

AMSTERDAM - Minister van Sociale Zaken Henk Kamp (VVD) houdt vast aan zijn plan om in principe geen werkvergunningen meer te geven voor Roemeense en Bulgaarse werknemers in de tuinbouw. Dat bleek donderdag tijdens een debat in de Tweede Kamer.

© ANPDe Kamer heeft bezwaren tegen het feit dat de regels tijdens het seizoen worden veranderd.

Aardbeientelers zeggen in de problemen te komen, doordat de aardbeienpluk nu zou moeten beginnen.




Strenger

Volgens Kamp worden de regels niet veranderd, maar alleen strenger nageleefd. Dat houdt in dat Roemenen en Bulgaren alleen mogen worden ingehuurd als er echt niemand anders te vinden is.

Kamp zei niet te geloven dat dat het geval is. Mensen uit de andere 25 EU-landen mogen gewoon in dienst worden genomen. Vanaf 2014 mogen Bulgaren en Roemenen overigens ook in Nederland zonder vergunning werken.


Uitkering

Kamp wil dat Nederlanders met een uitkering aan de slag gaan in de tuinbouw. Mensen die dat weigeren, krijgen geen uitkering meer, zei hij. Gemeenten en het UWV worden op de 'kortst mogelijke termijn' ingelicht dat dit het beleid is.

De minister gaat tuinders intensiever helpen om om zich aan de algemeen geldende regels te houden bij het vinden van personeel.

De Tweede Kamer stemt donderdagavond laat over de kwestie.

:!: En jullie vinden die 10 dagen al erg?

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door manondoris »

Uitkering

Kamp wil dat Nederlanders met een uitkering aan de slag gaan in de tuinbouw. Mensen die dat weigeren, krijgen geen uitkering meer, zei hij. Gemeenten en het UWV worden op de 'kortst mogelijke termijn' ingelicht dat dit het beleid is.

De minister gaat tuinders intensiever helpen om om zich aan de algemeen geldende regels te houden bij het vinden van personeel.

De Tweede Kamer stemt donderdagavond laat over de kwestie.
he ja gezellig met zijn alle in een rolstoel aardbeien plukken.ook heel dolletjes . gaat om ww ers hoor.
Laatst gewijzigd door manondoris op 28 apr 2011 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Zou me benieuwen als de werknemers die hier reageren een brief
van hun baas krijgen dat ze per 1 juni hun inkomen 10 dagen later gaan ontvangen, wat zouden de klachten binnen stromen bij diverse bonden.

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Gaat over mensen in de bijstand, of die gedeeltelijk zijn afgekeurd...mensen in een rolstoel zijn niet echt geschikt om in de kassen liggend fysiek zwaar werk te verrichten....

Gesloten