LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werken bij Sandd

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Beste mensen,

Op 5 juli heb ik mij aangemeld bij Sandd voor bezorger/bezorgster.
Vrij snel werd ik gebeld en is het een en ander gezegd maar NIET DAT HET IN EEN AFGESLOTEN RUIMTE MOEST ZIJN bij de 1e telefoongesprek. Ik vertelde dat ik klein behuisd ben en geen ruimte heb om thuis te sorteren en omdat het appartement te koop staat. Hebben hun geen boodschap aan maar goed, ik heb allerlei mensen gebeld waar ze die ruimte hebben en of ik er gebruik van mocht maken. Nou ik heb die ruimte gevonden. En de volgende dag belde ik Sandd terug dat ik ruimte gevonden heb, nou de bezorgdagen zijn maandag en donderdagmiddag tussen 13:00 uur en 17:00 uur. Ik woon op nog geen 5 minuten afstand van dat adres vandaan, en ik het wil doen omdat ik nog geen baan kan vinden en wel wat heb in die tijd. Heb ik uitgelegd dat ik ook verder moet zoeken naar werk of dat ze een kwartier van tevoren kunnen laten weten dat ze er aan komen dan ben ik er met een paar minuten. Ook omdat ik op dat adres moet wachten en niet verder kan zoeken naar werk is de middag een verloren middag terwijl ik ook banen kan vinden in de tijd dat ik moet wachten. Heel kort en bot NEE doen we niet aan. Dan moet je maar kijken of die persoon thuis blijft tot ze geweest zijn, ik zeg sorry ! het is een oudere mevrouw en van haar kan ik en jij niet verwachten dat ze thuis blijft. Dan zorg je maar dat wij een sleutel hebben zodat wij het kunnen neerzetten. Ik zeg daar begint zei niet aan. Ja het moet afgesloten staan en je bent verplicht op dat adres te zijn zodat het geleverd kan worden noem het allemaal maar op en kort en botter werd het steeds meer en meer als je namen wil weten kan ik ze zo neerzetten wie het geweest zijn. Heb ik gezegd van Sorry, dit is geen klantenbinding voor personeel zoals je nu praat. Nu praat je juist zo dat ze niet meer voor je willen werken. Ik zeg wil iemand van hogerhand wil heel graag werken voor jullie en wil ook tot een oplossing komen dat het kan en dat ik loop voor jullie. Nou dan moet je apeldoorn bellen. ik zeg naar wie moet ik vragen dan. Heel kort chagarijnig bitchie zei ze dit is geen prettig telefoongesprek meer tuut tuut tuut. Denk dit slaat noch kant nog wat. de hoorn erop gooien.

Ik een e-mail naar apeldoorn gestuurd dat ik dit geen prettige manier van communiceren vond en er niet van gediend ben dat dat haak erop gegooid wordt. Ene meneer belde terug heb zijn naam ook nog.
Hij vertelde u wilde teruggebeld worden naar aanleiding van de e-mail, ik zeg nou nee niet zo zeer maar wil het laten weten hoe je collega in Utrecht ermee omgaat. dat ik dat niet vind kunnen, ook hij was niet voor rede vatbaar en heb op een gegeven moment gezegd jij wil ook niet tot een oplossing komen en je begrijpt de situatie ook niet maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje zodat niemand meer wil werken op deze manier. hoe jullie met mensen omgaan. Jullie staan te springen om personeel maar op deze manier snap ik het zeer zeker.
Hij was ook al zo kort en bot, en niet vriendelijk. waardoor ik ook gezegd heb ik wil niet meer voor jullie werken. zoeken jullie maar lang door naar personeel.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door witte angora »

Ja, en nu?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door dhc »

Lucht wel lekker op...je zelf niet aan de voorwaarden houden en Sandd de schuld geven...

Dit staat gewoon op de site:

Waar ga je werken?
Als postbezorger krijg je een vaste bezorgwijk om te bezorgen. We zoeken een bezorgwijk zo dicht mogelijk in je eigen buurt. Hierdoor werk je vanuit huis en is van reistijd vrijwel geen sprake.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door Barman »

Wat een verlies voor Sandd zeg. Iemand die wil werken maar daar allerlei voorwaarden aan verbind moeten ze toch met open armen ontvangen! :roll:

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Ik had het allemaal uitgelegd bij het eerste telefoongesprek en er werd gezegd daar vinden we wel een oplossing op. Pas bij het 2e telefoongesprek werden er dingen gezegd dat het afgesloten moet staan en dat je veel ruimte moet hebben voor het sorteren. Dat hadden ze ook direct al kunnen zeggen dan had ik het direct kunnen laten weten dat het niet ging lukken dan de 2e keer na vele telefoontjes die ik heb moeten plegen dat ik wel de ruimte had gevonden, en gezegd van ik kan niet van 1 tot 5 blijven wachten stel dat je niet komt om 5 uur en pas tegen 6en ik zit ook met werk zoeken tussen het wachten in en moet ook het eten klaar hebben om half 6. en wat is die kwartier van tevoren bellen voor een moeite ik ben er met de fiets binnen nog geen 2 minuten. en dan is er niks aan de hand. en daar word door hun zeer moeilijk over gedaan. En nee ik heb niet via hun website gereageerd.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door skippy2009 »

@ DHC Ik vind dat bij de allereerste contact al uitgelegd moet worden wat er verwacht wordt, en niet pas als je een plaats gevonden hebt om alles te sorteren met ruimte, dat je dan pas belt en dan ineens dingen te horen krijgt van ja mevrouw dat is al gezegd ik zeg nee dat is niet gezegd in het eerste contact. anders had ik de moeite niet genomen om heel veel belkosten kwijt te zijn

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door electomonteur »

Vreemd dat hun eisen dat er iemand aanwezig moet zijn bij het lossen

familie van mij bezorgd ook voor sandd en die zijn ook niet thuis als hun komen leveren
daar word het netjes voor de deur gezet en als het dreigt te gaan regenen word er een plastic zak overheen gedaan

de een stopt in 1 van de lege bakken een hoes die er dan overheen word gedaan
zo dat alles droog blijft

de een werk op donder dag in de winkel van haar vriend en de ander doet vrijwilligers werk in een verzorgingstehuis dus weet niet waarom ze in Utrecht opeens zo moeilijk doen

stofzuigertje

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Niet overal kun je de ook vaak met adres voorziene post zomaar voor de deur zetten.
Vergeet niet dat er bezorgd moet worden en per regio kunnen ze aanvullende voorwaarden maken.

Als er een voortuin is kan het vaak wel maar in stedelijk gebied of appartementen zonder tuin voor je deur kan het ook als vuil door de gemeente weggegooid worden.

Dus eigen grond is van belang of het onder plastic in voortuin kan of niet.
Ook de tijd tussen bezorgen en binnen halen en de buurt mogen ze mee laten wegen.
Vergeet niet dat ook deze post betaald is en zij een bezorgplicht hebben dus onbeheerd in de tuin zetten kan ook Sandd veel geld en klanten kosten.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door VioletPrue »

electomonteur schreef:Vreemd dat hun eisen dat er iemand aanwezig moet zijn bij het lossen

familie van mij bezorgd ook voor sandd en die zijn ook niet thuis als hun komen leveren
daar word het netjes voor de deur gezet en als het dreigt te gaan regenen word er een plastic zak overheen gedaan

de een stopt in 1 van de lege bakken een hoes die er dan overheen word gedaan
zo dat alles droog blijft

de een werk op donder dag in de winkel van haar vriend en de ander doet vrijwilligers werk in een verzorgingstehuis dus weet niet waarom ze in Utrecht opeens zo moeilijk doen
Lekker idee dat poststukken waar je weet niet wat voor informatie zo even bij iemand voor de deur gezet worden.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou hier in de wijk doen twee mannen het...
eentje de ene kant van de wijk en de andere de andere

bezorgdag di en vrij..en ma en do wordt het gebracht...
sorteren heb je geen heeel huis voor nodig,ik heb het gezien wij hebben best grote wijk.
en ze brengen het idd op een tijdstip en ik heb er bij gestaan,ze zetten het niet zo neer!
je moet thuis zijn logisch!

ik vraag me af...wil je nou werken of niet?nu heb je werk,dus blijf thuis tot het er is?
wat is daar nu zo moeilijk aan,waarom moet je weg om werk te vinden?

het woord hoe u iemand noemt van sand bitchie geeft mij al een indruk hoe het gaat...
hopelijk bent u niet zo op een sollicitatie gesprek :shock:

overigens hebben ze hier heel de dag de tijd om te bezorgen,krijgen het ma en do wat ik zei en nu met warme weer zijnz e heel slim,maandagavond sorteren en lekker om 7 uur al in de bb doen...heel zachtjes,
zijn altijd zelfde poststukken hier...
douglas,belasting,uwv etc....zo gek veel is het ook weer niet...

je kan ook blij zijn dat je iets hebt waar je wat mee verdient..voor jou 10 anderen hoor,zo denken ze...

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

skippy2009 schreef:Ik vertelde dat ik klein behuisd ben en geen ruimte heb om thuis te sorteren en omdat het appartement te koop staat.
Hoeveel vierkante meter vrije ruimte is er dan nodig om deze post te sorteren? Kunt u dit niet gewoon in de woonkamer doen ?
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 21 jul 2013 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

welnee voor hier halve wijk vrij groot paar kratjes...je moet gewoon ff ruimte maken op de grond of eethoek dan per straat en dan per nr?simpel.???

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Werken bij Sandd

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Nou het gaat er nu om dit kleine appartementje +_ 20m2 staat te koop, en als er een bezichtiging komt breken ze hun nek zo klein is het.
Dus het moet bij iemand anders bezorgt worden die er niet voor thuis blijft.
Dus als ze 10 minuten van te voren bellen dan zijn we er ben ik er ook.
En op dat adres is geen internet en kan ik dus geen werk zoeken.

Gesloten