Dan stuur je toch alsnog een brief. Eerst een probleem aankaarten kan natuurlijk telefonisch. Wordt het dan niet geregeld kunt u een brief sturen. Antwoord zal waarschijnlijk het zelfde zijn, maar dan heb je het op papier. Ook een mogelijkheid is om te vragen of ze een samenvatting van het telefonische gesprek per mail willen bevestigen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester
-
- Berichten: 330
- Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50
Re: 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester
Re: 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester
Mijn ervaring is dat mensen al vaak en veel hebben gebeld. Vervolgens is er geen bewijs en kan de zaak opnieuw besproken worden maar dat schriftelijk. De tegenpartij wil dan soms niet meer reageren, want alles is al besproken, of het geduld op en de klager komt minder genuanceerd over of de klager is er wel klaar mee. Dat is waarom ik ben van het schriftelijk afhandelen. Verder deel ik de post van Erthanax. De zaak is voor TS opgelost.
Re: 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester
Er is natuurlijk ook niet slechts één goede keuze. Iedere persoon is anders, iedere situatie is anders. Soms is schrijven handig, soms bellen. En that's it.
-
- Berichten: 30794
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester
Inderdaad, ik ben verbaal niet zo sterk. Op schrift gaat het beter. Voor mij is het dus makkelijker om iets schriftelijk te doen. Of om éérst op papier te zetten wat ik wil bereiken en welke argumenten ik heb, en met dat papier in de hand het gesprek aan te gaan.
Iedereen is anders, zowel degene die een klacht heeft, als degene die geacht wordt de klacht op te lossen. Dus iedere aanpak is ook anders.
Iedereen is anders, zowel degene die een klacht heeft, als degene die geacht wordt de klacht op te lossen. Dus iedere aanpak is ook anders.