LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

alfatrion schreef:
05 nov 2018 09:23
Lowieze schreef:
05 nov 2018 08:22
alfatrion schreef:
05 nov 2018 07:57
Ik zou niet bellen maar een brief sturen. Een voorbeeld is te vinden op ConsuWijzer.

Als je belt, wordt het probleem(pje) vaak snel opgelost. Niet moeilijk doen als het gemakkelijk kan.
Als je belt en het probleem wordt niet opgelost, dan heb je een probleem.
Dan stuur je toch alsnog een brief. Eerst een probleem aankaarten kan natuurlijk telefonisch. Wordt het dan niet geregeld kunt u een brief sturen. Antwoord zal waarschijnlijk het zelfde zijn, maar dan heb je het op papier. Ook een mogelijkheid is om te vragen of ze een samenvatting van het telefonische gesprek per mail willen bevestigen.

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester

Ongelezen bericht door alfatrion »

Mijn ervaring is dat mensen al vaak en veel hebben gebeld. Vervolgens is er geen bewijs en kan de zaak opnieuw besproken worden maar dat schriftelijk. De tegenpartij wil dan soms niet meer reageren, want alles is al besproken, of het geduld op en de klager komt minder genuanceerd over of de klager is er wel klaar mee. Dat is waarom ik ben van het schriftelijk afhandelen. Verder deel ik de post van Erthanax. De zaak is voor TS opgelost.
Erthanax schreef:
18 nov 2018 09:01
Moderator,
mag er een slotje op dit topic? Het is immers naar tevredenheid van TS opgelost. Paginalang gezeur over bellen of schrijven schiet niemand iets mee op.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester

Ongelezen bericht door Moneyman »

Er is natuurlijk ook niet slechts één goede keuze. Iedere persoon is anders, iedere situatie is anders. Soms is schrijven handig, soms bellen. En that's it.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: 100 % katoen blijkt 50 % katoen/50 % polyester

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad, ik ben verbaal niet zo sterk. Op schrift gaat het beter. Voor mij is het dus makkelijker om iets schriftelijk te doen. Of om éérst op papier te zetten wat ik wil bereiken en welke argumenten ik heb, en met dat papier in de hand het gesprek aan te gaan.

Iedereen is anders, zowel degene die een klacht heeft, als degene die geacht wordt de klacht op te lossen. Dus iedere aanpak is ook anders.

Gesloten