LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AnnóAnno kledingstylist

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
rilana.wolf
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2020 11:24

AnnóAnno kledingstylist

Ongelezen bericht door rilana.wolf »

In augustus een kleding box besteld,leek mij leuk om eens te proberen.
Na 3 weken box ontvangen, aantal kledingstukken gehouden de rest retour gedaan. Op 11 september eerste sms gehad met de rekening,binnen 5 dagen betalen. Mooi dacht ik gaat lukken, maandag ga ik betalen. Op zondag 13 krijg ik allemaal berichten dat ik nog moet betalen en dat er 15€ boven op de prijs komt. Dus ik ga naar de link om te betalen staat die 15€ er al bij. Nou dacht ik mooi niet dat ik dat betaal. Ik het geld handmatig overgemaakt naar het bedrijf. Niks meer gehoord. Tot 18 september, toen kreeg ik weer een sms dat ik nog niet had betaald en dat er nou 30€ op de prijs komt. Toen heb ik gebeld en de dame aan de lijn was erg vriendelijk ik uitgelegd dat ik betaald heb en een bewijs ervan heb doorgemaild naar hun. Ze zei dat ik de aankomende berichten maar even moest negeren, want ze had gezien dat ik betaald had. Woensdag 23 september weer een berichtje dat ik nog niet betaald heb en dat ze een incassobureau gaan inschakelen. Nou probeer ik ze te benaderen maar krijg op geen enkele manier contact. Ik voel mij zwaar opgelicht door deze mensen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: AnnóAnno kledingstylist

Ongelezen bericht door berndv »

Misschien voor de volledigheid ook handig om te vermelden wat er vooraf gegaan is. Bijvoorbeeld wanneer u de doos ontvangen heeft, wat de betalingstermijn was, wanneer u de doos heeft teruggestuurd, wanneer de doos ontvangen is?
rilana.wolf schreef:
24 sep 2020 11:46
Ik voel mij zwaar opgelicht door deze mensen
De oplichting zie ik nog niet zo zeer. Ik zie hooguit wat hiaten in hun incassoproces, ik zie geen doelbewuste oplichting.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: AnnóAnno kledingstylist

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hoe bent u dan opgelicht? U hebt toch alleen maar betaald voor de spullen die u gehouden hebt.

En wat is een kledingbox?

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: AnnóAnno kledingstylist

Ongelezen bericht door omega19 »

rilana.wolf schreef:
24 sep 2020 11:46
In augustus een kleding box besteld,leek mij leuk om eens te proberen.
Na 3 weken box ontvangen, aantal kledingstukken gehouden de rest retour gedaan. Op 11 september eerste sms gehad met de rekening,binnen 5 dagen betalen. Mooi dacht ik gaat lukken, maandag ga ik betalen. Op zondag 13 krijg ik allemaal berichten dat ik nog moet betalen en dat er 15€ boven op de prijs komt. Dus ik ga naar de link om te betalen staat die 15€ er al bij. Nou dacht ik mooi niet dat ik dat betaal. Ik het geld handmatig overgemaakt naar het bedrijf. Niks meer gehoord. Tot 18 september, toen kreeg ik weer een sms dat ik nog niet had betaald en dat er nou 30€ op de prijs komt. Toen heb ik gebeld en de dame aan de lijn was erg vriendelijk ik uitgelegd dat ik betaald heb en een bewijs ervan heb doorgemaild naar hun. Ze zei dat ik de aankomende berichten maar even moest negeren, want ze had gezien dat ik betaald had. Woensdag 23 september weer een berichtje dat ik nog niet betaald heb en dat ze een incassobureau gaan inschakelen. Nou probeer ik ze te benaderen maar krijg op geen enkele manier contact. Ik voel mij zwaar opgelicht door deze mensen.
Als je een op 11 september een SMS hebt gehad met een betalingstermijn van 5 dagen, en je hebt binnen die termijn betaald is er helemaal niks aan de hand. Gewoon alles bewaren, sms en overschijving , mochten ze ooit hun hamer willen gebruiken

Gesloten