LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] benzineprijzen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
senjor
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2006 22:38

benzineprijzen

Ongelezen bericht door senjor »

Wat hoorde ik nou op de radio?

Een grote landelijke gas leverancier verlaagt de prijs van het
aardgas omdat de olieprijs al enige tijd gedaald is?
Dit kan per huishouden ongeveer 80,- Euro per jaar gaan schelen?

Geweldig, fantastisch, buitengewoon, en vooral zeer attent.

Maar, hoe kan het dan dat de benzine alsmaar duurder wordt?
Ze zeggen doodleuk dat de gasprijs afhankelijk is van de olieprijs.
Ik weet niet beter dan dat vooral de benzineprijs afhankelijk is van
diezelfde olieprijs.

Hebben die vuile oplichters van benzineproducenten misschien een afspraak met die vuile oplichters in Den Haag?
Er moet hier toch duidelijk sprake zijn van kartelvorming. Den Haag
zit toch de gewone belastingbetaler zoals u en ik gewoon openlijk
voor de gek te houden!

Is er dan geen enkele politicus die het eens een keertje voor ons op durft te nemen en dit eens goed kan laten uitzoeken?
Stomme vraag van mij natuurlijk. Die klaplopers rijden nu eenmaal in een door ons (het gewone klootjesvolk) betaalde dikke bak, inclusief de door ons zo duur betaalde benzine.
En zou er dan een politicus zijn die het aandurft, en daarmee de meeste stemmen gaat krijgen bij de komende verkiezingen, wordt hij toch binnen een week door de rest van die huichelaars uit zijn functie gezet. ( kijk maar naar onze Rita Verdonk )

Let maar op: de vakantie komt er aan, dus de prijzen stijgen weer.

Walgelijk gewoon.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: benzineprijzen

Ongelezen bericht door NAK »

Toen ik je topic las dacht ik óf deze persoon heeft pas een rijbewiijs en derhalve een auto gekocht en wordt nu ook met de harde waarheid van de oliemaatschappijen geconfronteerd óf.............. hij/zij wordt nu pas wakker. :oops:

Voor het geval je het nog niet weet, de rest van Nederland kampt al vele tientalle jaren met een onnodig hoge benzineprijs.

triangel
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 nov 2006 14:42

Re: benzineprijzen

Ongelezen bericht door triangel »

Ander woord voor auto: MELKKOE!!!

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: benzineprijzen

Ongelezen bericht door Prikker »

@ Triangel
Nou, nee, technisch gezien zijn wij... de Nederlandse autobestuurders de melkkoeien... niet de auto zelf, die is gewoon instrumenteel in deze.

triangel
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 nov 2006 14:42

Re: benzineprijzen

Ongelezen bericht door triangel »

Oke Prikker, je hebt gelijk! Het is de "heilige koe". (Die uitgemolken wordt door de oliemaatschappijen en onze regering.)

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: benzineprijzen

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Precies triangel.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: benzineprijzen

Ongelezen bericht door Ulbe »

Het oliekartel houdt de prijzen scherp in de gaten, de lage olieprijs zou theoretisch de prijzen voor de brandstoffen moeten drukken, helaas zijn de verkoopprijzen nog steeds skyhigh!,

Bijna geen bedrijf heeft zo veel macht als de olieraffinaderijen!, deze hebben de economische wereld in handen!, en dat mag wat kosten!, zoveel dat de overheid maar even flink wat "milieu" belasting over de brandstoffen heft!, want de brandstoffen worden toch wel verkocht!,

M.a.w. Nederland slaap verder, het komt toch nooit meer goed!... :wink:


Vriendelijke groeten,


Ulbe.

Gesloten