LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Vanzelf
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2020 22:14

BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door Vanzelf »

Ik heb een bestelling gedaan bij Beterpostuur.nl. Dit is nu 3 weken geleden. Een bevestiging is per email ontvangen. Er is geen correspondentie mogelijk anders dan per email. Echter op emails van mijn kant wordt niet gereageerd. Tot nu toe niets geleverd gekregen en geen enkele reactie van beterpostuur.nl. Bestel niet bij beterpostuur.nl is mijn advies.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door Lowieze »

Waarschijnlijk moeten uw spullen uit China komen. De artikel op deze website staan met precies hetzelfde plaatje op Aliexpress.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door berndv »

Vanzelf schreef:
10 feb 2020 22:21
Ik heb een bestelling gedaan bij Beterpostuur.nl. Dit is nu 3 weken geleden.
Niks aan de hand toch? Dit geven ze ook keurig aan, verzending maximaal 13 dagen en het duurt 2 tot maximaal 4 werkdagen voor het verzonden wordt uit hun (Chinese) magazijn. Dus maximaal 17 werkdagen, dat zijn 3 weken en 2 dagen. Tel daarbij op dat we net het Chinees Nieuwjaar hebben gehad en er ook nog een coronavirus heerst in China, dus dan kan het nog wel even duren.

Verder is het natuurlijk gewoon 1 grote bende. Ze hebben natuurlijk helemaal geen eigen magazijn, maar plaatsen, nadat u besteld heeft, gewoon een bestelling bij aliexpress met uw geld en steken zelf ook een aardig percentage in hun zak. Dat maakt ook niets uit, iedere ondernemer zal ergens marge rekenen. Maar bedrijven die uitsluitend bestaan uit dropshipping, vind ik wel wat van.

Dan de webshop zelf. Privacybeleid is laatst gewijzigd op 19 februari 2019, webshop is geregistreerd op 23 februari..

Het retourbeleid:
Als u niet tevreden bent over je bestelling kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen ongebruikt te zijn en zich in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.

Restituties
Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling of omruiling, moet u ons binnen 7 dagen na ontvangst van de producten per e-mail op [email protected] een ​​e-mail sturen met foto's van de beschadigde artikelen. Na ontvangst van het beschadigde artikel, sturen wij een vervangend exemplaar, indien beschikbaar. Als een vervanging niet beschikbaar is, betalen we de volledige aankoopprijs van uw artikel terug.
Nee, je moet binnen 14 dagen aangeven dat je iets wilt retourneren, dan heb je nog 14 dagen om het retour te sturen. Waar die 7 dagen opeens weer vandaan komt snap ik niet.

Daarbij heb ik ook sterk mijn twijfels bij het product vanuit ergonomisch oogpunt. Ik denk dat de gemiddelde fysiotherapeut dit niet zal aanraden om je houding te verbeteren en je spieren te verbeteren. Hun eigen site geeft dit aan:
Vraag : Zal dit mijn rugspieren verzwakken?

Antwoord : Nee zeker niet! Onze houding corrector is niet gemaakt van super stijve materiaal dat je houding vergrendeld in de plaats als een vest van cement zal houden, noch is dat zelfs gezond. Onze houding corrector is een hulpmiddel dat helpt je spieren de juiste houding, die fungeert als een constante herinnering aan jeen je spieren die houd van je houding recht. je spieren zal ontwikkelen na verloop van tijd te handhaven.
Buiten dat dit wel een zeer slechte vertaling is, is dit complete onzin.

De reviews kloppen ook van geen kant. Hij besteed gewoon veel te weinig tijd aan het vertalen, krijg je als je dat door de computer laat doen, maar dan val je wel direct door de mand. Zomaar wat kreten uit reviews:
Materialen en ambachtsman schepen zijn op één lijn met deze beste brace die ik ooit heb gehad.
[...]
Ik zou aanraden dat je bij het cinch van die band een aantal van je lagere ribben neemt.
Oh ja, bij aliexpress kost die brace nog geen 10 euro. dus de webshop neemt een beste marge.

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door BL2 »

Mijn complimenten Berndv. Het schrijven van je prima bijdrage heeft zeer waarschijnlijk meer tijd gekost dan het opzetten van deze hele webshop.......

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door berndv »

BL2 schreef:
11 feb 2020 11:56
Mijn complimenten Berndv. Het schrijven van je prima bijdrage heeft zeer waarschijnlijk meer tijd gekost dan het opzetten van deze hele webshop.......
Ligt er aan hoeveel die het wil automatiseren. Het finetunen kan best wat tijd kosten, kan ik je uit ervaring zeggen. Heb zelf wel de nodige webshops gebouwd, zowel dropship als met eigen voorraden. Maar ik snap je punt, deze gast heeft gewoon een shopify shopje gekoppeld aan een eigen domeinnaam en probeert met 1 product wat centjes te verdienen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ali versus de rest.
Daar wordt je wijzer voor de toekomst.!

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ik krijg langzamerhand het idee dat er 1 persoon achter de meeste dropshippingssites zit. De laatste tijd komen erg gelijkende sites voorbij. Elke keer dezelfde opmaak en dezelfde werkwijze.

Maar buiten dat kan je een dergelijke site niet serieus nemen. Maar ja, dat wordt in elk topic herhaald.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door berndv »

NeoDutchio schreef:
11 feb 2020 13:30
Elke keer dezelfde opmaak en dezelfde werkwijze.
shopify is dat.

Daarnaast lijken veel goedkope webshops op elkaar, of ze nu gebouwd zijn op shopify of op een platform als woocommerce of prestashop. Ze doen het dan vaak met de default templates of met de templates die gratis verkrijgbaar zijn. Daarnaast worden veelal de gratis plugins gebruikt, die voor woocommerce ook makkelijk verkrijgbaar zijn.

Ibrahimb
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2020 23:31

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door Ibrahimb »

Ik heb een rug corrector besteld op 4 december 2019. Meerdere malen contact opgenomen met het bedrijf, geen reactie gekregen. Ik heb ook op het internet meerdere reacties van andere gelezen die ook het artikel niet binnen hebben gekregen. Ik verneem dat het bedrijf failliet is gegaan en de site niet uit de lucht is gehaald maar wel betalingen wel ontvangt. Graag zou ik mijn geld 24,50,- terug willen krijgen en dat deze webshop van het internet word afgehaald i.v.m. meerdere oplichtingen.

sake1987

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door sake1987 »

Heb net de producten op de site even vergeleken met Ali. 1 op 1 overgenomen, Nek brace hier 24,95 bij Ali 2,95 dus u bent dropshopper bij de dropshipper. En met de corona virus zal levering nog wel iets langer duren. Corona virus, eindelijk iets uit China wat niet binnen een week kapot gaat.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door Lowieze »

@Ibrahimb “Ik heb ook op het internet meerdere reacties van andere gelezen die ook het artikel niet binnen hebben gekregen. “

Had dat maar gedaan voordat u op zo’n website ging bestellen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door berndv »

Ibrahimb schreef:
05 mar 2020 15:22
Ik verneem dat het bedrijf failliet is gegaan
Het bedrijf dat hier achter zit is een eenmanszaak genaamd NM Enterprise en deze is nog gewoon actief bij de kvk. Gevestigd op Hitchcocklaan 104 1325TE ALMERE. Gewoon een eengezinswoning
https://goo.gl/maps/P6xtRvZfYqL7y5QPA

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan maar een bezoekje brengen!
Met een aantal doorslaande argumenten.

mara.anna
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2020 14:18

Re: BeterPostuur.nl kan wel een correctie gebruiken

Ongelezen bericht door mara.anna »

Hi, een laat berichtje maar ik was in maart ook opgelicht door beterpostuur en ik heb aangifte gedaan. Ik heb eindelijk een reactie terug gekregen dat mijn geld terug gestort word. Waarschijnlijk is dit bedrijf faillet maar wilt nog wel geld verdienen, iig ik snap er niks van maar ik krijg mijn geld wel terug gestort :-)

Gesloten