Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sake1987
Berichten: 1234
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door sake1987 »

miekje125 schreef:
06 nov 2020 17:55
Dank voor jullie berichten.... vandaag was het weer zover.... thuis.. hij rijdt langzaam door straat... stopt .. en rijdt weer door. 15 minuten later bericht dat hij het niet kon afleveren. Morgen zelf ophalen bij afleverpunt.... Aangetekende post...

Weer klachtenlijn post.nl aan de lijn... Ja mevrouw wij zijn op de hoogte ... we kunnen alleen dit naar zijn meerdere sturen en deze zal maatregelen nemen.

Bij mijn mailtje zie ik ook reacties dat mijn klachtenpunten er niet bij staan.... Dan graag onderaan mijn mail kijken...

Ik zou het liefste in contact komen met zijn meerdere en bezorger om dit uit te praten.... Wacht op antwoord.
Wat heeft u gedaan of gezegd dat uw bezorger na waarschijnlijk diverse gesprekken met zijn direct leidinggevende, u zo mijdt?

moederslink
Berichten: 9047
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door moederslink »

miekje125 schreef:
06 nov 2020 17:55
Dank voor jullie berichten.... vandaag was het weer zover.... thuis.. hij rijdt langzaam door straat... stopt .. en rijdt weer door. 15 minuten later bericht dat hij het niet kon afleveren. Morgen zelf ophalen bij afleverpunt....
Ik was naar buiten gerend en had mij geposteerd vóór zijn bus :evil:

sake1987
Berichten: 1234
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door sake1987 »

moederslink schreef:
06 nov 2020 18:38
miekje125 schreef:
06 nov 2020 17:55
Dank voor jullie berichten.... vandaag was het weer zover.... thuis.. hij rijdt langzaam door straat... stopt .. en rijdt weer door. 15 minuten later bericht dat hij het niet kon afleveren. Morgen zelf ophalen bij afleverpunt....
Ik was naar buiten gerend en had mij geposteerd vóór zijn bus :evil:
En dat is waarschijnlijk de reden dat hij zo bang is 😂

StevieNL81
Berichten: 694
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Als je het ziet kan je het wellicht ook eens filmen? Geeft mss meer gewicht richting PostNL.

Jablan
Berichten: 2272
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door Jablan »

Dit moet de pakketbezorging zijn: hij rijdt langzaam door de straat wijst op een busje.

De pakketbezorgers is voor het overgrote deel uitbesteed aan kleinere bedrijven of zzp'ers. Staat er een 2e bedrijfsnaam op het busje? Dan kun je daar verder zoeken naar een leidinggevende. Staat er niets op het busje? Dan is het een zzp'er.

In welke regio speelt dit? (Eerste drie cijfers van je postcode zijn genoeg)

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

miekje125 schreef:
06 nov 2020 17:55
Dank voor jullie berichten.... vandaag was het weer zover.... thuis.. hij rijdt langzaam door straat... stopt .. en rijdt weer door. 15 minuten later bericht dat hij het niet kon afleveren. Morgen zelf ophalen bij afleverpunt.... Aangetekende post...

Weer klachtenlijn post.nl aan de lijn... Ja mevrouw wij zijn op de hoogte ... we kunnen alleen dit naar zijn meerdere sturen en deze zal maatregelen nemen.

Bij mijn mailtje zie ik ook reacties dat mijn klachtenpunten er niet bij staan.... Dan graag onderaan mijn mail kijken...

Ik zou het liefste in contact komen met zijn meerdere en bezorger om dit uit te praten.... Wacht op antwoord.
Ik zou klagen bij de verkoper. Zij moeten maar zorgen dat er geleverd wordt. U was thuis maar hebt niets ontvangen dus is de verkoper in gebreke. Laat deze het maar oplossen bij post.nl

sake1987
Berichten: 1234
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Ik_weet_niet_alles schreef:
06 nov 2020 20:59
miekje125 schreef:
06 nov 2020 17:55
Dank voor jullie berichten.... vandaag was het weer zover.... thuis.. hij rijdt langzaam door straat... stopt .. en rijdt weer door. 15 minuten later bericht dat hij het niet kon afleveren. Morgen zelf ophalen bij afleverpunt.... Aangetekende post...

Weer klachtenlijn post.nl aan de lijn... Ja mevrouw wij zijn op de hoogte ... we kunnen alleen dit naar zijn meerdere sturen en deze zal maatregelen nemen.

Bij mijn mailtje zie ik ook reacties dat mijn klachtenpunten er niet bij staan.... Dan graag onderaan mijn mail kijken...

Ik zou het liefste in contact komen met zijn meerdere en bezorger om dit uit te praten.... Wacht op antwoord.
Ik zou klagen bij de verkoper. Zij moeten maar zorgen dat er geleverd wordt. U was thuis maar hebt niets ontvangen dus is de verkoper in gebreke. Laat deze het maar oplossen bij post.nl
Pakket is afgeleverd en kan worden opgehaald bij een pick up punt .
Dus de verkoper is bij lange na niet in gebreke.
Denk dat TS eens bij zichzelf ten rade moet gaan wat er fout is gegaan en via post.nl een gesprek moet aangaan.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

sake1987 schreef:
06 nov 2020 21:29
Ik_weet_niet_alles schreef:
06 nov 2020 20:59
miekje125 schreef:
06 nov 2020 17:55
Dank voor jullie berichten.... vandaag was het weer zover.... thuis.. hij rijdt langzaam door straat... stopt .. en rijdt weer door. 15 minuten later bericht dat hij het niet kon afleveren. Morgen zelf ophalen bij afleverpunt.... Aangetekende post...

Weer klachtenlijn post.nl aan de lijn... Ja mevrouw wij zijn op de hoogte ... we kunnen alleen dit naar zijn meerdere sturen en deze zal maatregelen nemen.

Bij mijn mailtje zie ik ook reacties dat mijn klachtenpunten er niet bij staan.... Dan graag onderaan mijn mail kijken...

Ik zou het liefste in contact komen met zijn meerdere en bezorger om dit uit te praten.... Wacht op antwoord.
Ik zou klagen bij de verkoper. Zij moeten maar zorgen dat er geleverd wordt. U was thuis maar hebt niets ontvangen dus is de verkoper in gebreke. Laat deze het maar oplossen bij post.nl
Pakket is afgeleverd en kan worden opgehaald bij een pick up punt .
Dus de verkoper is bij lange na niet in gebreke.
Denk dat TS eens bij zichzelf ten rade moet gaan wat er fout is gegaan en via post.nl een gesprek moet aangaan.
Pakket is niet afgeleverd bij de TS. TS hoeft ook niet te accepteren dat deze het pakket op moet halen bij de pick up punt, dat is immers niet afgesproken met verkoper. TS was gewoon thuis en had het pakket gewoon afgeleverd kunnen worden. TS heeft dus niets ontvangen en dus is de verkoper de overeenkomst niet nagekomen.
TS hoeft helemaal geen gesprek aan te gaan met post.nl aangezien TS helemaal geen klant is van post.nl. TS heeft alleen te maken met de verkoper en voor de rest met niemand.

Bob Schurkjens
Berichten: 8484
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het ging om "aangetekende post". Hopelijk krijgt deze bezorger een andere route zodat het probleem zich vanzelf oplost.

Shivers
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 nov 2020 17:48

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door Shivers »

Pakket is niet afgeleverd bij de TS. TS hoeft ook niet te accepteren dat deze het pakket op moet halen bij de pick up punt, dat is immers niet afgesproken met verkoper. TS was gewoon thuis en had het pakket gewoon afgeleverd kunnen worden. TS heeft dus niets ontvangen en dus is de verkoper de overeenkomst niet nagekomen.
TS hoeft helemaal geen gesprek aan te gaan met post.nl aangezien TS helemaal geen klant is van post.nl. TS heeft alleen te maken met de verkoper en voor de rest met niemand.
Pakket is wel afgeleverd op een afhaalpunt waar ie ook naar toe ging als ie niet thuis zijn geweest dus dat hoeft ook niet afgesproken te worden dat is de normale procedure.
De verkoper is dus gewoon alles nagekomen.

TS moet dus wel een gesprek aangaan want er is schijnbaar wat gebeurt tussen de bezorger en TS en daar staat de verkoper gewoonweg buiten.

Maar als TS inderdaad dit heeft gebruikt met een discussie tegen de bezorger zou ik als bezorger ook zoiets hebben stik maar met je post ga het maar ophalen.

Klachten als:
- zelf aftekenen van aangetekend stuk Sinds corona mag dat is uitgebreid in het nieuws geweest
- doos pletten om toch in de brievenbus te krijgen als het als brievenbuspost is verstuurd gaat het niet met de pakketpost mee en als het dan niet past is jouw brievenbus niet de standaard maat
- pakket bij de buren voor de deur, achter een plant, zetten, zonder aanbellen Dat hoort niet maar hoe weet jij dat dan dat deze bezorger het heeft gedaan was immers geen pakje voor jou
- zelf aftekenen pakket, als handtekening ontvangst nodig is zie eerste klacht
- kaartje in de brievenbus, afhalen bij ophaalpunt, terwijl ik gewoon thuis was Nogmaals er is wel wat meer voor gevallen bezorgers krijgen betaald per afgeleverd pakket gaat ie naar het afleverpunt krijgen ze veel minder dus hij gooit inkomsten weg
- pakket voor de deur zetten, bonken op de raam en snel de lift in, geen mogelijkheid pakket te weigeren Als je wilt weigeren moet je niks bestellen sommige klanten zijn ook verdommes traag doen er 5 minuten over om de deur te openen dan was elke bezorger al weg
- bij commentaar altijd de schuld bij geadresseerde leggen, nooit bij zichzelf Gezien de bovenstaande klachten ligt het ook veel aan jou je bemoeit je met zaken die jou niks aangaan
- altijd in de avond bezorgen, terwijl hij al twee keer in de straat is geweest Nogmaals al rijd ie 60x in jouw straat als jou pakket in de avond ingedeeld is heeft ie hem niet bij nu 99% van de gevallen heb je dit dus zelf aangegeven bij het bestellen en moet je dus bij de verkoper zijn.
- dreigen adres te blokkeren zodat je geen pakketten meer ontvangt Hoort niet maar nogmaals gezien je bovenstaande klachten zou je bij ieder ander op de zwarte lijst komen
- tijden door Postnl in app gegeven, worden door pakketbezorger gewijzigd. Dat kan ie helemaal niet dat gaat geheel automatisch tevens zijn deze tijden bij benadering en kan je er geen rechten aan ontlenen

Bob Schurkjens
Berichten: 8484
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat een lap tekst en wat een onzin

Arizonakid
Berichten: 705
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Maar waarom ben je in eerste instantie gaan klagen zodat hij je nu overslaat? Of blijf je nu weer weg en zeg je niks totdat het weer fout gaat? Dan ben ik geneigd de bezorger gelijk te geven namelijk.

Nijogeth
Berichten: 4994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

TS woont zo te lezen in een appartementencomplex, want er is een lift.

Plaats reactie