LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com blijft verwijzen (Medical Support)

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Tom2009
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mar 2009 00:13

Bol.com blijft verwijzen (Medical Support)

Ongelezen bericht door Tom2009 »

Een week geleden iets besteld bij Bol.Com, produkt is niet geleverd en Bol Com stuurt een mail naar me dat zij het ook niet weten en dat ik het maar na moet gaan bij Medical Support (een “derden”-leverancier) . Dit is nou juist wat begin deze maand ook al in de uitzending van Radar uitgebreid aan de orde is geweest. Daar komt bij: genoemde firma Medical Support vermeldt nergens een telefoonnummer of email-adres

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Bol.com blijft verwijzen (Medical Support)

Ongelezen bericht door tttlocke »

https://www.medicalsupport.nl/

Contact

Bosstraat 65
6942 HG Didam
+31 (0) 316 745521
[email protected]

Of via uw Bol.com account.

Niks aan de hand. Vooralsnog.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bol.com blijft verwijzen (Medical Support)

Ongelezen bericht door berndv »

Het vermelde KVK nummer komt uit bij Bureau Maatschappelijke Zorg in Westervoort. Maar die zijn al sinds halverwege 2018 uitgeschreven. Op het adres dat tttlocke aangeeft in Didam staat een firma met dezelfde naam, maar nu zijn ze een B.V. geworden.

Bureau Maatschappelijke Zorg B.V.
kvk 72022205

Geen idee wat u overigens besteld heeft, maar als ik hun aanbod kijk, dan is de helft van het aanbod hygienische handschoenen, en ik weet niet of u de nieuwsberichten een beetje volgt, maar hier schijnt in de zorg nogal een schaarste in te zijn.

Gesloten