LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Campina Schoolmelk

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
JoeriOut
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2010 14:51

Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door JoeriOut »

Hoi,

Wie heeft er ook een dergelijk slechte ervaringen met Campina Schoolmelk.

Ik krijg rekeningen die ik al betaald heb.
Het is onmogelijk om contact te krijgen met ze. Je wordt binnen 10 dagen terug gebeld zeggen ze maar het gebeurd niet.

Er gaat nu morgen een incasso inwerking en ik heb ze op 24/8/2010 gebeld op 2/9/2010 en op 9/9/2010. Er wordt niet terug gebeld. Vandaag heb ik weer een half uur in de wacht gestaan en toen ik weer genoegen moest nemen met het feit dat ik terug gebeld zou worden weigerde ik. Ik wil iemand spreken van Campina. De verbinding werd toen verbroken.

Graag reacties als u deze klacht ook heeft.

Met vriendelijke groet,

Joeri

Ingrid de Jong
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2010 10:33

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door Ingrid de Jong »

Ik heb exact hetzelfde, hieronder mijn verhaal!
21 juli 2010: uit het niets krijgen wij een herinnering van “Campina op school” dat wij nog twee facturen hebben openstaan (die we nooit hebben ontvangen). Op de factuur zien wij tot onze verbazing dat het een factuur betreft van € -9,52 (inderdaad wij krijgen dus geld van Campina) en een bedrag van €54,70 (dateert van 21-10-2009). In het bedrag is alvast €2,50 opgenomen aan administratiekosten wegens te late betaling.

23 juli 2010: telefonisch contact met de klantenservice, de rekening klopt niet, de administratie is niet op orde (hun woorden!). Volgens Campina hadden wij zelfs 3 kinderen (zijn er écht maar 2). Er werd aangegeven dat we de herinnering als niet verzonden mochten beschouwen en dat we binnenkort een volledig overzicht zouden ontvangen over de afgenomen melk in het schooljaar 2009/2010.

16 augustus 2010: Een aanmaning valt op de mat met weer €7,50 aan het bedrag toegevoegd wegens te late betaling, binnen 2 dagen te betalen. Weer telefonisch contact met de klantenservice. Weer wordt aangegeven dat het inderdaad niet in orde is en dat wij de aanmaning als niet verzonden kunnen beschouwen. En toegezegd wordt dat wij binnenkort een volledig overzicht zullen ontvangen van beide kinderen en de afgenomen melk en kosten over schooljaar 2009/2010.

20 augustus 2010: School stelt mij de vraag of het wel klopt dat mijn ene kind wel op de lijst staat voor schoolmelk en de ander niet. Ik heb de problemen uitgelegd en gelukkig zijn ze zo lief om ook mijn jongste zoon te voorzien van schoolmelk. Weer contact met Campina klantenservice: Blijkt dat ze het abonnement van mijn jongste zoon per 31 juli hadden afgesloten en dat die weer in zou gaan op 18 augustus dus zou het allemaal goedkomen. De uitgedraaide lijst van school was waarschijnlijk van de tijd daartussen. School moest maar even een nieuwe lijst aanvragen. Waarom mijn jongste zoon die periode van 2 ½ week is uitgeschreven is mij tot op heden nog steeds een raadsel.

9 september 2010: We ontvangen een mail van dhr. Kievits van de klantenservice. Even dacht ik dat het het langverwachte overzicht was van onze kinderen over schooljaar 2009/2010. Maar nee, het ging enkel over onze oudste zoon Gijs en dat er nog een bedrag openstond van €45,18. Dezelfde dag nog hebben we opnieuw de vraag gesteld of wij een volledig overzicht konden krijgen van het schooljaar 2009/2010 van onze beide kinderen. Hier is ondanks herhaaldelijk vragen om beantwoording van deze mail nog steeds geen reactie op gekomen.

15 september 2010: Op de mat valt deze keer de ingebrekestelling met daarop een bedrag van €138,56. Binnen twee dagen betalen anders wordt het doorgestuurd naar het incassobureau. Ik heb sinds afgelopen woensdag 15 september dagelijks meerdere malen gebeld en gemaild maar krijg op geen enkele wijze antwoord op mijn vragen. De klantenservice blijkt nu enkel de melksoort te kunnen wijzigen maar kan niet doorverbinden of een nummer doorgeven zodat ik contact op kan nemen met de financiële afdeling. Het enige wat zij kunnen doen (en nu al drie keer voor mij gedaan hebben zonder resultaat) is een melding sturen naar die afdeling met het verzoek mij terug te bellen. Binnen twee dagen nemen zij dan contact op.

Vandaag 17 september: We zijn nu twee dagen verder en ik moet met een dreigende incassoopdracht rustig op de bank afwachten tot zij mij bellen?
Ik heb in deze zaak heel lang mijn geduld bewaard en ben er steeds vanuit gegaan dat het goed zou komen. Geduld is nu echter op. Even googelen op internet en ik vond meerdere van deze klachten. De telefonischte van Campina gaf dat ook toe!! Overigens viel het me de afgelopen dagen al op dat de wachttijd aan de telefoon opliep tot ruim 20 minuten!! Ik zal dus niet de enige zijn bij wie dit is misgegaan.

Ingrid de Jong
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2010 10:33

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door Ingrid de Jong »

Kleine update:
Onder het motto "geef nooit op" heb ik op internet naar telefoonnummers van Campina gezocht. Via 0800-2352267 heb ik gevraagd naar dhr. Kievits. Eerst was dat onmogelijk en werd ik verwezen naar het 0900 nummer maar na wat aandringen en gebruik van het toverwoord "Radar" ben ik via, via, via uiteindelijk aan hem doorverbonden. Met wat gesputter dat hij het zo druk had en daarom nog niet aan mijn mails was toegekomen (enkele honderden mails vandaag!! waar zouden die nou toch over gaan) bood hij toch uiteindelijk zijn excuses aan en heb ik nu de bevestiging per mail dat het bij deze is afgesloten. Nu maar hopen dat er binnenkort toch echt geen post van het incassobureau komt.....

Dhr Kievits (Harry) is overigens de "baas" van de klantenservice Campina op school als ik het goed heb begrepen.

Dus probeer het ook eens, misschien helpt het!

JoeriOut
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2010 14:51

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door JoeriOut »

Hoi Ingrid,

Mijn vrouw heeft gisteren ook eindelijk iemand gesproken. Ik weet de naam niet. Deze persoon zou het oplossen en ons een brief sturen met daarin een verklaring dat wij het geld hebben overgemaakt etc. Ik hoop dat we er nu vanaf zijn.

Bedankt voor de tip, ik koop voortaan pakjes melk in de supermarkt en geef die los mee.

groetjes

blonde annie

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door blonde annie »


marianne van hees
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2010 20:07

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door marianne van hees »

Ik heb een gelijkaardig probleem met Campina.
Ik ben met mijn gezin verhuisd naar het buitenland en heb netjes voor het eind van het schooljaar afgemeld zoals op de website aangegeven. In mijn geval duurde het schooljaar tot 02-07-2010.
Bij het bekijken van mijn rekeningen kom ik tot de vaststelling dat er voor augustus en september nog geld is betaald aan Campina. Als ik dit per mail aankaart, krijg ik geen enkele reactie van Campina.
Na veel moeite (aangegeven nummer kan niet gebeld worden vanuit het buitenland) en doorverbinden krijg ik eindelijk iemand aan de lijn die me aangeeft dat ik effectief voor het einde van het schooljaar heb afgemeld. Probleem opgelost dacht ik. Niets is minder waar.
Ik heb een uiterst korte mail gekregen met de melding dat ik nog tot 1 december moet betalen.
Op geen enkele wijze gaan ze in op mijn afmelding voor het einde van het schooljaar.
Wat een uiterst onprofessionele en arrogante manier van handelen.

Bui
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2010 12:52

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door Bui »

Hallo

Sinds aug zit mijn 2e kind ook op school
daarvoor dronk mijn oudste allen school melk.
Nu drinken ze beide melk en hebben fruit en kost een abonnement geen 60 euro meer maar 277,-

Ik heb meerdere malen met hun contact gezocht over de betaling.
Ik wil nu per kwartaal betalen en niet jaarlijks.
Ik zou worden terug gebeld door campina. Toen dit niet gebeurde heb ik weer meerdere malen terug gebeld.
Ik ben tot op de dag van vandaag niet terug gebeld.

Terwijl ik op mijn mobiel al 6 euro bel kosten aan hun heb gemaakt zonder te worden geholpen, en dan heb ik de rekening van mijn huistelefoon nog niet gehad.

Wel is er vandaag 277 euro door hun afgeschreven.

Ik ben het hier dus niet mee eens.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Mag ik als kinderloze een vraag stellen?
Waarom niet elke dag je eigen kind een pakje verse melk en (gesneden) fruit in een bakje meegeven? Misschien een domme beredenering maar zo weet je dat je kind verse spullen krijgt en je geen idiote rekeningen krijgt. Snap die schoolmelkregeling echt niet. 's morgens even vers fruit snijden, in een bakje met naam van het kind én een pakje melk meegeven naar school, is zo'n kleine moeite.
Ben ik nou echt zo'n ouwe taart dat ik dat even niet helemaal snap? Ik zie dus echt het probleem niet.
Als je het zelf doet weet je trouwens ook zeker dat je kind enkel verse produkten krijgt..
Of mis ik iets?
Sta hier ook om 6.00 uur mijn man zijn brood te smeren voor op zijn werk, inclusief vers sinaasappelsap :wink:

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door plumber »

[quote="helpendhandje"]Mag ik als kinderloze een vraag stellen?
Waarom niet elke dag je eigen kind een pakje verse melk en (gesneden) fruit in een bakje meegeven? Misschien een domme beredenering maar zo weet je dat je kind verse spullen krijgt en je geen idiote rekeningen krijgt. Snap die schoolmelkregeling echt niet. 's morgens even vers fruit snijden, in een bakje met naam van het kind én een pakje melk meegeven naar school, is zo'n kleine moeite.
Ben ik nou echt zo'n ouwe taart dat ik dat even niet helemaal snap? Ik zie dus echt het probleem niet.
Als je het zelf doet weet je trouwens ook zeker dat je kind enkel verse produkten krijgt..
Of mis ik iets?
Sta hier ook om 6.00 uur mijn man zijn brood te smeren voor op zijn werk, inclusief vers sinaasappelsap :wink:[/quote]

Hoe doe je dat eigelijk vers sinaasappelsap smeren?? :wink: :wink:
Geintje hoor.Heb ook eens gelezen dat het melk over de datum
was.Denk dat het ook nog goedkoper is wat helpendhandje neerkalkt.
Overigens kan je je man beter 1 1/2 € mee geven dan koopt hij maar
wat in de kantine hoor kan jij lekker in je bed blijven. :D

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door tennis »

Ik heb nog een beter alternatief:
Man zelf laten smeren ! :lol:

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door plumber »

Wel menselijk blijven he :shock:

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Lekker stelletje grapjurken :wink:

Man kan alles zelf hoor maar help hem graag de deur uit (weet ik zeker dat-ie weg is :mrgreen: ) maar misschien hou ik wel gewoon van hem...
Om half 6 heeft hij net de tandjes gepoetst en smaakt een lekker broodje niet en vóor 7 uur heeft hij nog geen honger.
Boterhammen smeren gaat nog maar die verse jus maakt de bammen wel erg week, nou snap ik ook waarom ik beter plastic zakjes kan gebruiken :shock:
Verder ben ik een braaf vrouwtje die zelfs zijn sokken en onderbroeken wast, daar is dat brood smeren peanuts bij vergeleken :D
Als ik kindjes had gehad had ik dat met liefde ook voor hen gedaan...


O ja, Plumber, die kantine bij man is but (chique kantoor maar ouwe troep met veel vet in de kantine) en aangezien ik aan 3 uur slaap genoeg heb per nacht sta ik fluitend om half zes in de keuken (is wel beetje vals fluiten, dat dan weer wel :wink: )

Jacq.
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2011 10:11

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door Jacq. »

Wij hebben in 2009 ons abonnement voor Campina schoolmelk stop laten zetten omdat mijn dochtertje geen schoolmelk meer lustte. Een tijd niets gehoord. Afschrijvingen waren gestopt. Vervolgens werd er ineens weer afgeschreven. Bedrag terug laten storten. Sindsdien hebben we een conflict met Campina. We ontvangen aanmaningen van Campina en inmiddels van het incassobureau Cannock Chase. Met dit incassobureau is het moeilijk contact krijgen. De website is onduidelijk, mailen is lastig (je ontvangt bijvoorbeeld geen copie van je verzonden email). We worden gebeld waarna we vervolgens een computerstem horen die ons door een programma leidt. Vervolgens geen reactie aan de andere kant van de lijn. Ik heb verschillende malen contact gehad met de klantenservice van Campina maar naar onze klacht wordt niet geluisterd en een duidelijk antwoordt op mijn vraag komt er niet.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door 53o »

Grappig, ik ben nu 30, maar toen ik op de basisschool zat had ik ooit aan mijn ouders gevraagd waarom ik geen schoolmelk kreeg. Hun antwoord was toen al dat zij 'niet blij waren met de manier hoe dat bedrijf hun zaken deed, waardoor zij geen cent aan hun zouden verdienen'. Toen was het al Campina volgens mij.

Grappig (niet echt) hoe een bedrijf na zo'n tijd nog niets veranderd is en nog steeds goede zaken doet.

Al denk ik wel dat ik zelf schoolmelk van campina principieel ga boycotten na deze thread mocht ik een kind krijgen. (al worden ze nog steeds rijk door mij door die belachelijk lekkere toetjes uit hun fabrieken, maar dat is een ander verhaal).

shyangel
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2009 14:10

Re: Campina Schoolmelk

Ongelezen bericht door shyangel »

Ook wij hebben problemen met Campina schoolmelk, mijn dochter wilde vorig jaar schoolmelk en we hebben ons hier toen voor aangemeld. Rond het eind van het schooljaar gaf mijn dochter aan dat ze geen melk meer wilde en we hebben toen de schoolmelk schriftelijk afgemeld. Begin van het schooljaar leek alles goed te zijn gegaan want mijn dochter kreeg geen schoolmelk meer. Helaas bleek later kreeg ook de rest van haar klas geen melk meer, want iemand bij Campina bleek een fout gemaakt te hebben en had heel groep7 uitgeschreven. Geen probleem moesten ze bij Campina gedacht hebben we draaien gewoon de boel weer terug en plots kreeg iedereen die vorig schooljaar Campina melk kreeg weer Campina melk. Zonder een excuus of een teruggave van het bedrag voor de periode dat de kinderen geen melk gehad hadden. Wel kregen we ineens keurig netjes een rekening per mail. Direct contact opgenomen met Campina via een email want ik had geen trek om een 0900 nummer te bellen. Pas na herhaaldelijk schrijven kreeg ik een telefoontje met het verzoek of ik schriftelijk uit wilde schrijven. Toen ik aan gaf dat we dit al gedaan hadden kreeg ik als antwoord dat hij dit nergens terug kon vinden. Kort na het telefoongesprek kreeg ik onderstaande mail

Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud van zo even zend ik u deze e-mail toe.

Wij hebben in onze administratie gezocht naar een bewijs van opzegging, echter is er geen schriftelijke opzegging aanwezig in het dossier ....

Wij verzoeken u de schriftelijke opzegging toe te sturen. De opzegging moet wel gedaan zijn voor 1 juli 2011.

Wanneer u de schriftelijke opzegging niet heeft verzoeken wij u vriendelijk het openstaand bedrag ad. € 69,12 per omgaande te voldoen. Van dit bedrag zult u waarschijnlijk in de maand december 2011 (binnen 4 weken na 1 december 2011) een bedrag van € 42,12 terug ontvangen op uw bankrekening.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,


Team Campina op School


Mijn advies: geef je kind gewoon drinken mee naar school en sluit geen abonnement af bij Campina.


Sandra

Gesloten