DHL bezorgellende

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
MartinGr
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 jan 2010 18:37

DHL bezorgellende

Ongelezen bericht door MartinGr »

En ja hoor... Daar is DHL weer (niet).

DHL heeft vandaag opnieuw bewezen dat haar dienstverlening vrijwel 0 (nul) is!

Nadat de bezorger vorige week vrijdag mijn bedrijfsadres als niet bestaand aanmerkte en mijn pakket retour afzender ging heeft (dezelfde?) bezorger vandaag de openstaande deuren van de werkplaats niet opgemerkt en HETZELFDE pakket meegenomen met de melding: 'Wij hebben elkaar helaas gemist'.

De amper bereikbare klantenservice kon slechts via de chatbox laten weten dat het ze spijt maar dat ze de bezorger het pakket niet opnieuw kunnen laten aanbieden. Ik mag het afhalen bij een servicepoint...

Deze bezorger verdient De Loden Schoenen voor zijn 'service'!

PS. hetzelfde overkomt meerdere bedrijven op ons bedrijventerrein, naar ik hoor zeggen.
#DHL #nooitmeerdhl

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL bezorgellende

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Gelukkig maar dat andere bezorgdiensten foutloos zijn en nooit klachten hebben.
Op wat voor een bedrijventerrein zit u? Het komt wel eens voor dat de kleinere bedrijventerreinen die naast een woonwijk ligt door cityhub overgenomen word en dat het door de particuliere tak word bezorgd. Het nadeel is dat deze een andere werkwijze hebben als de zakelijke kant.
Moet u daar genoegen mee nemen? Neen. Echter, de juiste plek om te gaan klagen is bij de verzender. Deze heeft een afspraak met DHL en als dit een wat groter bedrijf is zullen ze ook een vast contactpersoon hebben die de klachten bundelt en op een ander niveau afhandelt. Daar komt vaak meer uit dan blijven klagen bij DHL zelf.
Uiteraard kan het ook aan de verzorger zelf liggen, maar ook dan moet u, en alle andere die problemen er mee hebben, klagen bij de verzender.

rwolters
Berichten: 1446
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: DHL bezorgellende

Ongelezen bericht door rwolters »

Uit ervaring kan ik zeggen dat het op sommige bedrijventerreinen best wel eens lastig kan zijn om het juiste bedrijf te vinden. Misschien een idee om samen met de andere bedrijven de bewegwijzering te verbeteren?

Loes11
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 apr 2023 18:28

Re: DHL bezorgellende

Ongelezen bericht door Loes11 »

Ik heb vandaag een andere klacht gepost over DHL, betreffende het onzorgvuldig omgaan met de neerzettoestemming. Maar dit is mij als particulier ook al twee keer overkomen. En inderdaad, met andere bezorgdiensten nog nooit!
Met een klacht aan hun adres doet men waarschijnlijk niets. Erg frustrerend!

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: DHL bezorgellende

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Is het een idee om een pakket bij jullie te laten bezorgen en dan met een groepje ondernemers de bezorger opwachten teneinde eens een zeer zout woordje met hem/haar/hen/x te verrichten?
Praten dus.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DHL bezorgellende

Ongelezen bericht door Lady1234 »

J. Deltoer schreef:
09 apr 2023 16:29
Is het een idee om een pakket bij jullie te laten bezorgen en dan met een groepje ondernemers de bezorger opwachten teneinde eens een zeer zout woordje met hem/haar/hen/x te verrichten?
Praten dus.
Wat een idiote reactie. Welke ondernemers?

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: DHL bezorgellende

Ongelezen bericht door BreejKC »

Weet u wel zeker dat het voor 100% aan de bezorger van DHL ligt? Kijk zelf eens goed rond bij uw bedrijfspand? Is daar alles duidelijk en op orde? Zoals: duidelijke bedrijfsnaam, goed zichtbaar huisnummer voor ter plaatse onbekenden, straatnaamaanduiding etc.?

Als bijbaan, chauffeur bij Autoreset, kom ik zeer vaak op bedrijfsterreinen om voertuigen op te halen c.q. af te leveren. Maar al te vaak is het, voor mij als ter plaatse onbekende, op die terreinen een enorme zoektocht om de juiste adressen te vinden. Straatnamen zijn weg, huisnummers worden niet op/bij de panden vermeld, ook bedrijfsnamen zijn maar al te vaak slechts met een verrekijker te vinden.

Ik kan me heel goed voorstellen dat een DHL bezorger met weinig tijd per af te leveren pakket geen langdurige zoektochten gaat houden omdat veel bedrijven dit soort simpele dingen als het duidelijk vermelden van een huisnummer, iets wat in het verleden heel gewoon was, nu niet op orde hebben.

Kijk nu nog maar eens kritisch rond bij uw eigen bedrijfspand. Misschien vindt u daar wel de werkelijke oorzaak van de ellende die u nu ondervindt.

Plaats reactie