DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb geen idee hoeveel pakjes er per dag in Nederland door de verschillende bezorgdiensten bezorgd worden. En volgens mij gaat het meestal helemaal goed.

Bij ons haast altijd, maar dat is misschien een uitzondering.

Het is natuurlijk vervelend als de bezorging fout loopt, maar toch ook niet zo’n ramp dat daar topic en topic mee gevuld moeten worden.

Onkruid71
Berichten: 2703
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

De ene vind het lastiger, dan de andere.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
10 jun 2023 17:07
Moneyman schreef:
10 jun 2023 12:57
Je hebt wel veel woorden nodig om te verbloemen dat “ik ben thuis” geen onderdeel van de overeenkomst is :lol:
En u blijft er maar niet snappen hoe krom het is om te vragen om iets thuis te laten bezorgen, maar er niet willen zijn om het in ontvangst te nemen.
Je blijft mijn woorden maar verdraaien om nog een beetje in de buurt van gelijk hebben te komen. Het gaat helemaal niet om “thuis willen zijn”, maar om “thuis moeten zijn”. Feit is en blijft: thuis zijn is géén onderdeel van de overeenkomst.
NeoDutchio schreef:
10 jun 2023 21:52
Erthanax schreef:
10 jun 2023 21:23
Een enkeling hier doet voorkomen alsof hele volksstammen maar lukraak bestellingen doen en willen laten bezorgen op dagen dat ze niet thuis zijn. Dat lijkt me een karikatuur.
De discussie die ik met Moneyman had was aangezien hij aangaf dat je niet thuis hoeft te zijn als je afgesproken hebt dat er iets bezorgd zal gaan worden. En dat is natuurlijk niet juist.
Dat is natuurlijk wel juist, en ondanks je woordenbrij heb je de door jou gestelde plicht om thuis te zijn nog steeds in de verste verte niet aangetoond.

Logisch ook, want die plicht is er niet.

Dat jij van mening bent dat dat wel moet is prima voor jou, maar natuurlijk geen enkele maatstaf voor anderen.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
10 jun 2023 22:54
Dat is natuurlijk wel juist, en ondanks je woordenbrij heb je de door jou gestelde plicht om thuis te zijn nog steeds in de verste verte niet aangetoond.

Logisch ook, want die plicht is er niet.

Dat jij van mening bent dat dat wel moet is prima voor jou, maar natuurlijk geen enkele maatstaf voor anderen.
Ik mag niet persoonlijk worden hier, maar beter lezen zou helpen. Ik praat nergens over een plicht. Waar ik wel over spreek is de logica die ontbreekt in uw verhaal. U spreekt zelf af dat u het bezorgd wil hebben, leg mij nu eens uit (al zo vaak gevraagd) hoe de verkoper de overeenkomst moet uitvoeren als u dat verzaakt? Als u vraagt of iemand iets bij u langs wilt brengen, hoe kunt u dat aannemen als u er niet bent? Wees nu eens een grote meneer en leg dat eens uit. Juridisch gedraai en gewauwel is wel leuk, maar probeert u zich eens in de praktijk te verplaatsen. U vraagt iemand bij u langs te komen om iets af te leveren, hoe kan dat afgeleverd worden als u er niet bent? De bezorger staat bij u voor de deur, en dan? Want u vroeg om die bezorger. Niet om het elders te laten bezorgen, maar bij u thuis.
Hoe vaak moet die vraag nog herhaald gaan worden tot u of antwoord geeft of snapt dat je iets niet kan aannemen als je er niet bent.

***Klant belt de deurwaarder op om een afspraak te maken om geld te overhandigen. Deurwaarder geeft aan dat de klant de volgende dag kan langskomen tussen 10:00 en 12:00 uur. De klant staat de volgende dag om 10:30 uur voor de deur van het deurwaarderskantoor en wat denk je? Niemand aanwezig. Tja, op kantoor blijven wachten was geen onderdeel van de overeenkomst, dus zie maar hoe het geld dan betaald word.***
Dit even als vergelijk, in mijn ogen is een afspraak ook echt een afspraak.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
10 jun 2023 23:46
Moneyman schreef:
10 jun 2023 22:54
Dat is natuurlijk wel juist, en ondanks je woordenbrij heb je de door jou gestelde plicht om thuis te zijn nog steeds in de verste verte niet aangetoond.

Logisch ook, want die plicht is er niet.

Dat jij van mening bent dat dat wel moet is prima voor jou, maar natuurlijk geen enkele maatstaf voor anderen.
Ik mag niet persoonlijk worden hier, maar beter lezen zou helpen. Ik praat nergens over een plicht.
Man man man. Als er geen sprake zou zijn van een plicht, waarom weerleg je dan al pagina’s lang mijn standpunt dat thuis zijn niet verplicht (want: niet overeengekomen) is?

Jouw redenering gaat over niets anders dan een plicht - die ik bestrijdt. En nu je geen enkel argument meer over hebt om je punt concreet te maken zeg je ineens “ik praat niet over een plicht”?

In je onderstaande citaat beargumenteer je niets anders dan een verplichting.
NeoDutchio schreef:
10 jun 2023 21:52
De discussie die ik met Moneyman had was aangezien hij aangaf dat je niet thuis hoeft te zijn als je afgesproken hebt dat er iets bezorgd zal gaan worden. En dat is natuurlijk niet juist.
Wat een kansloze discussie zo.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door Erthanax »

En al die vergoelijkende en verklarende praat laat onverlet dat bezorgers en bezorgdiensten soms flinke steken laten vallen en zich bewust -- met opzet dus! -- niet aan gemaakte afspraken houden (bv andere afleverplek, zomaar voor de deur neergezet, door bezorger of niet getekend voor ontvangst), dat verplaatste bezorgmomenten of -locaties via de app ook niet altijd worden nagekomen, en dat de melding "niet thuis" of "afgeleverd" soms aantoonbaar onjuist zijn. Dat ligt dan echt niet aan de ontvanger.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Erthanax schreef:
11 jun 2023 00:44
En al die vergoelijkende en verklarende praat laat onverlet dat bezorgers en bezorgdiensten soms flinke steken laten vallen en zich bewust -- met opzet dus! -- niet aan gemaakte afspraken houden (bv andere afleverplek, zomaar voor de deur neergezet, door bezorger of niet getekend voor ontvangst), dat verplaatste bezorgmomenten of -locaties via de app ook niet altijd worden nagekomen, en dat de melding "niet thuis" of "afgeleverd" soms aantoonbaar onjuist zijn. Dat ligt dan echt niet aan de ontvanger.
In basis is er een overeenkomst tussen klant en verkoper. De persoonlijke afspraken tussen klant en bezorgdienst staan hier los van. Ik kan immers persoonlijk afspreken dat een pakketje op een bepaalde plek neergezet mag worden, maar als de verkoper in zijn voorwaarden heeft staan dat bij niet thuis het pakketje naar een afhaalpunt gaat, dan zit je al in een spagaat. Want wat moet je doen om iedereen tevreden te stellen? Inderdaad, lukt niet. De ene klant vind het ontzettend fijn dat het pakket toch voor de deur, in de kliko of in de tuin gezet word. Maar ja, er zijn er ook die daar over gaan klagen. Net zo goed dat de ene zegt dat het fijn is dat het bij een afhaalpunt ligt terwijl de ander klaagt dat het ook bij de buren had gekund.

Uiteraard zijn er cowboy's tussen de bezorgers, maar als je het hele proces tegen het licht houdt is het simpelweg niet goed te doen. Er zijn te weinig bezorgers en teveel zendingen.
Overigens zijn vertragingen niet altijd aan de bezorgers te wijden. Ook het te laat aanleveren door de verzender is hier een probleem in.

Dus ja, oorzaken liggen zowel bij de verzender, bij de bezorger en bij de consument. Maar als je nu zaken waar je zelf invloed op hebt zou aanpakken, dan zou het al een stuk fijner worden. Dus niet het geintje van Moneyman dat je niet thuis hoeft te zijn om iets te ontvangen en het de bezorger het maar laten oplossen.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
11 jun 2023 00:07
NeoDutchio schreef:
10 jun 2023 21:52
De discussie die ik met Moneyman had was aangezien hij aangaf dat je niet thuis hoeft te zijn als je afgesproken hebt dat er iets bezorgd zal gaan worden. En dat is natuurlijk niet juist.
Wat een kansloze discussie zo.
Inderdaad, behoorlijk kansloos. U wilt geen antwoord geven op een simpele vraag voortkomend uit uw eigen mening.

PGros
Berichten: 1134
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door PGros »

@Moneyman
Je bent inderdaad weer behoorlijk kansloos bezig. Alleen maar richten op het woordje plicht. Maar als je weet dat je niet thuis bent de volgende dag dan moet je gewoon niet bestellen voor die dag. Als je dat wel doet ben je misschien niet verplicht om thuis te blijven omdat het niet deel van de overeenkomst is maar een aso ben je dan wel.
En met die aso bedoel ik niet per se jou maar gewoon iedereen die bewust niets regelt maar wel besteld.
Komt de bezorger zelf een dag te laat dan kun je er niets aan doen. (tenzij je een app hebt)
Dus geef eens gewoon antwoord:
U spreekt zelf af dat u het bezorgd wil hebben, leg mij nu eens uit (al zo vaak gevraagd) hoe de verkoper de overeenkomst moet uitvoeren als u dat verzaakt?

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door Erthanax »

NeoDutchio schreef:
11 jun 2023 08:18
Erthanax schreef:
11 jun 2023 00:44
En al die vergoelijkende en verklarende praat laat onverlet (...)
In basis (...)
Op die basis staat een lange tekst die voldoet aan mijn omschrijving.

Daar zal ik het maar bij laten.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door Moneyman »

PGros schreef:
11 jun 2023 09:44
@Moneyman
Je bent inderdaad weer behoorlijk kansloos bezig. Alleen maar richten op het woordje plicht.
Die veronderstelde plicht is precies het discussiepunt, dus logisch dat het daarover gaat :lol:

Het punt is: als die plicht er niet is, moet die anderen ook niet opgelegd worden in een hulptopic.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door Moneyman »

PGros schreef:
11 jun 2023 09:44
@Moneyman
Dus geef eens gewoon antwoord:
U spreekt zelf af dat u het bezorgd wil hebben, leg mij nu eens uit (al zo vaak gevraagd) hoe de verkoper de overeenkomst moet uitvoeren als u dat verzaakt?
Het is nogal simpel: ik ben nog nooit overeengekomen dat ik thuis zal zijn, ik bestel veel online, en toch heb ik (of ik nou thuis ben of niet) nooit issues met pakketten. Ik krijg ze via de buren, via een pakketpunt, en er heeft weleens wat in het hoekje bij de voordeur gelegen.

Maar dat is allemaal totaal niet relevant voor de discussie, waarin ND ten onrechte stelt dat bestellers maar thuis dienen te zijn. Dat is en blijft onzin.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
11 jun 2023 12:48
PGros schreef:
11 jun 2023 09:44
@Moneyman
Dus geef eens gewoon antwoord:
U spreekt zelf af dat u het bezorgd wil hebben, leg mij nu eens uit (al zo vaak gevraagd) hoe de verkoper de overeenkomst moet uitvoeren als u dat verzaakt?
Het is nogal simpel: ik ben nog nooit overeengekomen dat ik thuis zal zijn, ik bestel veel online, en toch heb ik (of ik nou thuis ben of niet) nooit issues met pakketten. Ik krijg ze via de buren, via een pakketpunt, en er heeft weleens wat in het hoekje bij de voordeur gelegen.

Maar dat is allemaal totaal niet relevant voor de discussie, waarin ND ten onrechte stelt dat bestellers maar thuis dienen te zijn. Dat is en blijft onzin.
U bent niet representatief voor iedereen. En u bent ook zo van de regeltjes. In het hoekje bij de voordeur mag niet en menig webshop levert niet bij de buren. U hebt daar geen problemen mee, maar dat is niet wat er afgesproken is. Iets dat u zo hard roept.
Dus nogmaals de vraag: U besteld iets online, U wilt het de volgende dag op UW adres bezorgd hebben, ergens neerleggen mag niet, de webshop heeft in de overeenkomst staan dat er niet bij de buren bezorgd word en U wilt het niet op een afhaalpunt hebben (immers had u dat meteen kunnen aangeven). De pakketbezorger staat voor de deur, en dan?
Het moet toch echt niet zo lastig zijn om te beantwoorden.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
11 jun 2023 13:25
U bent niet representatief voor iedereen. En u bent ook zo van de regeltjes. In het hoekje bij de voordeur mag niet en menig webshop levert niet bij de buren. U hebt daar geen problemen mee, maar dat is niet wat er afgesproken is. Iets dat u zo hard roept.
Dus nogmaals de vraag: U besteld iets online, U wilt het de volgende dag op UW adres bezorgd hebben, ergens neerleggen mag niet, de webshop heeft in de overeenkomst staan dat er niet bij de buren bezorgd word en U wilt het niet op een afhaalpunt hebben (immers had u dat meteen kunnen aangeven). De pakketbezorger staat voor de deur, en dan?
Het moet toch echt niet zo lastig zijn om te beantwoorden.
Tsja, ik schreef al eerder dat je me van alles in de mond probeert te leggen. Blijkbaar heb je dat nodig om een punt te maken. Doe dat nou gewoon niet.

De situatie waarop jij zo graag een antwoord wilt hebben doet zich bij mij helemaal niet voor. Ik maak al die keuzes niet. Dus waarom zou ik daarop gaan antwoorden?

Maat stél dat iemand daadwerkelijk al die afspraken maakt die jij blijkbaar graag wilt horen, dan komt de bezorger dus de volgende dag terug. Prima toch? Dat hoort bij de uitvoering van de overeenkomst.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
11 jun 2023 13:49
Tsja, ik schreef al eerder dat je me van alles in de mond probeert te leggen.
Het zijn uw eigen woorden:
Moneyman schreef:
09 jun 2023 17:31
DHL heeft zich gewoon aan de afspraken te houden en moet gewoon z'n werk doen. Dáár worden ze voor betaald.
Moneyman schreef:
09 jun 2023 22:18
Die bezorger moet gewoon z’n werk doen, punt. Geen tijd om bij de buren aan te bellen? Dat is niet mijn probleem, maar gewoon zijn werk. Maak niet van zijn probleem mijn probleem. Ik hoef helemaal niet thuis te zijn, dat is simpelweg geen onderdeel van de overeenkomst.
Moneyman schreef:
11 jun 2023 13:49
De situatie waarop jij zo graag een antwoord wilt hebben doet zich bij mij helemaal niet voor. Ik maak al die keuzes niet. Dus waarom zou ik daarop gaan antwoorden?
Het gaat hier niet over u, maar over bezorgen in het algemeen. En daar doet u uitspraken over. Uitspraken die u niet kan of wilt onderbouwen.
Moneyman schreef:
11 jun 2023 13:49
Maat stél dat iemand daadwerkelijk al die afspraken maakt die jij blijkbaar graag wilt horen, dan komt de bezorger dus de volgende dag terug. Prima toch? Dat hoort bij de uitvoering van de overeenkomst.
Neen, een dag later terug komen hoort niet bij de overeenkomst. De overeenkomst is dat de verkoper op uw wens uw bestelling op uw adres zal gaan afleveren. U bent er niet, want u vind dat niet nodig. Wat moet de bezorger dan, volgens uw regeltjes, gaan doen? U laat iemand opdraven die zich aan alle regeltjes moet houden, maar zelf hebt u het fatsoen niet om uw kant van de overeenkomst na te komen.
U hebt een dubbel moraal. Bij anderen geeft u aan dat bezorgers zich aan de regeltjes moeten houden, maar in uw eigen geval bent u blij dat ze dat niet doen. Dus wat is het nu? Is het enkel in uw geval geen probleem als (als voorbeeld) de bestelling van Bol tegen de afspraken in bij de buren bezorgd word? En in uw geval mag het wel, tegen alle regels in, in een hoekje gelegd worden?

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door angel1978 »

Wat moet de bezorger dan, volgens uw regeltjes, gaan doen?
Datgene wat de bezorgdienst met de verzender heeft afgesproken natuurlijk.
U laat iemand opdraven die zich aan alle regeltjes moet houden, maar zelf hebt u het fatsoen niet om uw kant van de overeenkomst na te komen.
De ontvanger laat niemand opdraven.. de ontvanger kiest de bezorger niet, dat doet de verzender. De ontvanger kiest de bezorgdag niet en niet aan welke regels er moet worden voldaan. De koper regelt enkel met de verkoper dat er een produkt gekocht wordt, dat ervoor betaald wordt en dat deze bij de koper bezorgd wordt. PUNT.

Op geen enkel moment wordt er in die overeenkomst afgesproken dat de ontvanger op een bepaald moment thuis moet zijn.

De verkoper moet zorgen dat het produkt bij koper wordt bezorgd. Hoe de verkoper dat doet, volgens welke bezorgdienst en hoe snel kan onderdeel zijn van een afspraak maar is dat zelden. Of de verkoper dus een DHL of Post NL inschakelt, een koerier laat gaan of zelf in de vrachtwagen stapt en gaat bezorgen is aan de verkoper.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

angel1978 schreef:
11 jun 2023 15:30
Op geen enkel moment wordt er in die overeenkomst afgesproken dat de ontvanger op een bepaald moment thuis moet zijn.

De verkoper moet zorgen dat het produkt bij koper wordt bezorgd. Hoe de verkoper dat doet, volgens welke bezorgdienst en hoe snel kan onderdeel zijn van een afspraak maar is dat zelden. Of de verkoper dus een DHL of Post NL inschakelt, een koerier laat gaan of zelf in de vrachtwagen stapt en gaat bezorgen is aan de verkoper.
Hetzelfde kan tot in den treure herhaald blijven worden, maar als jij als koper er voor kiest om iets thuis te laten bezorgen, hoe moet die bezorger het dan afleveren als er niemand is? Kies dan vooraf een afhaalpunt zodat er niet nutteloos gereden hoeft te worden.
De verkoper houdt zich aan de overeenkomt en laat op jouw aanvraag een bezorgdienst komen. Immers wil jij het bezorgd hebben op het zelf doorgegeven adres.
Zou de bezorger exact volgens de regels moeten gaan werken, dan word het onmogelijk. En het vreemde is dat diegene die het hardst roept dat de bezorger volgens die regels zou moeten werken er zelf helemaal geen probleem mee heeft als die daar van afwijk.

Het is heel simpel, jij vraagt aan een verkoper om jouw aankoop op jouw adres te laten bezorgen. En vervolgens zeg je dat je het niet in ontvangst wil nemen en de kostbare tijd van de bezorger liever verkloot in plaats van vooraf de zaken goed te regelen. Een afspraak is een afspraak. Althans, bij mij dan.

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door alfatrion »

De hele discussie met NeoDutchio draait om zijn subjectieve mening dat de geaddreseerde thuis moet zijn op de dag dat de vervoerder langs komt. Alles wat daarna komt is een rookgordijn. De geaddreseerde of diens huisgenooten hoeft niet thuis te zijn op de dag dat de vervoeder het pakket komt bezorgen en de geaddreseerde hoeft ook niet een plek af te spreken waar het pakket onbeheerd kan worden achtergelaten.
NeoDutchio schreef:
11 apr 2023 10:15
Eigenlijk is het zeer onprofessioneel dat u iets ergens laat bezorgen waar niemand is.
NeoDutchio schreef:
09 jun 2023 17:58
Zo lust ik er nog wel een paar. Ik bestel iets online, ik wil het thuis bezorgd hebben, maar ik wil vervolgens niet thuis zijn om het in ontvangst te nemen. Is het dan zo vreemd dat bezorgers alternatieven gaan zoeken? Bij de buren aanbellen kost tijd wat er niet is, naar een afhaalpunt brengen wil zeggen verlies lijden en de klant die gaat klagen dat die helemaal ergens heen moet terwijl die het thuis bezorg wilde hebben.
NeoDutchio schreef:
09 jun 2023 19:00
Het is heel simpel, bestel online als je gewoon thuis bent om het pakket te ontvangen, of zorg voor een afgesproken plek. Kan er door de verkoper/bezorgdienst geen exact bezorgmoment afgesproken worden, neem dan niet zelf het risico. Koop of ergens waar je het wel kan afspreken, of zorg voor alternatieven.

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
11 jun 2023 16:28
Het is heel simpel, jij vraagt aan een verkoper om jouw aankoop op jouw adres te laten bezorgen. En vervolgens zeg je dat je het niet in ontvangst wil nemen en de kostbare tijd van de bezorger liever verkloot in plaats van vooraf de zaken goed te regelen. Een afspraak is een afspraak. Althans, bij mij dan.
1. Het staat in de casus van TS niet vast dat er een koopovereenkomst is. Het is mogelijk een afzender met de vervoerder een overeenkomst sluit zonder dat er een koper is.

2. Er wordt niet afgesproken dat de koper thuis moet zijn op een bepaalde dag.

3. De geadresseerde geeft niet aan dat hij het pakket niet in ontvangst wilt nemen.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: DHL zet pakketje in algemene hal van flat

Ongelezen bericht door angel1978 »

Een afspraak is een afspraak. Althans, bij mij dan.
Precies datgene geldt bij mij dus ook. Er zijn verkopers/leveranciers die een dag en tijdsperiode willen afspreken bij bestellen, bijv omdat zij een vrachtwagen of koerier laten komen en dat is prima mogelijk. We komen een dag en tijd overeen en kijk afspraak is afspraak en dan ben ik er dus ook gewoon...

Maar met bol.com/amazon/coolblue/zalando/... spreek je dit niet af.. dus dan isner ook geen verplichting om thuis te zijn.

Overigens geldt afspraak is afspraak ook andersom en dus ook voor de vervoerder, die komt dus gewoon op de afgesproken dag en binnen de afgesproken tijdsperiode. Geen flauwekul over dat we het vandaag niet gered hebben of het pakket nog niet aan de vervoerder is meegegeven. Dat is natuurlijk ook de reden waarom een bol/amazon/... zo'n afspraak niet vastlegt.. ze weten het niet.. En ook dat geldt vice versa..

Plaats reactie