LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
clientj11962
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2017 15:49

Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door clientj11962 »

deze week werd ik gebeld door iemand van discounter zone.
2 weken bedenktijd, als ik inlog via hun site, en spullen koop via internet,
zou ik van hun korting kunnen krijgen.
ik twijfel of ik hier veilig aan mee kan doen.
over 2 weken moet ik dan 1 malig 95 euro overmaken,
als ik via hun site, een bestelling plaats in 1 van de 2500 websites , zou ik via hun korting krijgen.
ik vertrouw het niet helemaal.
wat is uw mening hierover???
Laatst gewijzigd door Radar op 08 aug 2017 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door sjohie »

clientj11962 schreef:deze week werd ik gebeld door iemand van discounter zone.
2 weken bedenktijd, als ik inlog via hun site, en spullen koop via internet,
zou ik van hun korting kunnen krijgen.
ik twijfel of ik hier veilig aan mee kan doen.
over 2 weken moet ik dan 1 malig 95 euro overmaken,
als ik via hun site, een bestelling plaats in 1 van de 2500 websites , zou ik via hun korting krijgen.
ik vertrouw het niet helemaal.
wat is uw mening hierover???
NIET DOEN!!! Er is bij zulke constructies/sites altijd maar 1 partij die er geld aan verdient, en dat ben jij niet. Lees ook even dit topic door anders.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Als je moet betalen aan een derde partij om een korting te krijgen zou ik zeggen omdraaien en hard weg rennen.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door Harm.calc »

clientj11962 schreef:als ik via hun site, een bestelling plaats in 1 van de 2500 websites , zou ik via hun korting krijgen
Vraag blijft op dat moment: kun jij de bestelling plaatsen die je normaliter ook zou doen? Of ga je nu extra dingen kopen om maar 95 euro korting te scoren? En bij dat bedrag speel je nog alleen maar quit ook.
Stel je zou 5% korting krijgen, dan moet je al voor 1900 euro aan bestellingen afnemen om dit instapbedrag terug te verdienen. Wil je bv 95 euro verdienen dan moet je obv 5% korting al voor 3.800 euro aan bestellingen plaatsten.

Maar betalen om korting te krijgen, laat ik zeggen dat ik daar niet weg van ben :wink:

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door renewouters »

Vage site. Je moet eerst inloggen om te kijken wat het is.

stofzuigertje

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vaak ontbreken bij deze aanbieders winkels waar ik vaak kom en daarom juist duurder uit zou zijn.

De goedkoopste online shop zal niet betalen voor hun service en je zult een beperkt aantal webshops krijgen.
Ik had mijn winkel ook bij dergelijke bemiddelaars kunnen aanbieden maar moet die kosten wel doorberekenen waardoor ik juist klanten kwijt zou raken.

Betalen voor korting is broodje aap!

BMF
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jan 2015 15:55

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door BMF »

Niet doen. Bij Shopkorting.nl kun je je aanmelden en dat kost je niets.
Je gaat via de site naar de website waar je je aankoop wilt doen en daarna verschijnt de korting in je account.
Heb je 10 euro gespaad dan kun je die laten uitbetalen.
Het gaat niet snel maar het kost je ook niets.en is vertrouwd.

blondie150
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2017 14:24

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door blondie150 »

Hoi,

Wijn ook benaderd door discounterzone.com.
En ook moesten wij 95 euro betalen en ik heb gezegd dat ik dat niet doe.
En dat het oplichting is en dat ik aangifte doe bij de politie zou gaan doen en dat het ook niet geldig is omdat ik mij handteking niet gezet had.
Toen kreeg ik een lange email terug, dat ik vooral aangifte moest doen en dat een handtekening niet nodig was.
Ik moest 14 augustus betaald hebben, en ik tot nu toe nog niks gehoord.

Vriendelijke groet,

Astrid

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door renewouters »

blondie150 schreef:Hoi,

Wijn ook benaderd door discounterzone.com.
En ook moesten wij 95 euro betalen en ik heb gezegd dat ik dat niet doe.
En dat het oplichting is en dat ik aangifte doe bij de politie zou gaan doen en dat het ook niet geldig is omdat ik mij handteking niet gezet had.
Toen kreeg ik een lange email terug, dat ik vooral aangifte moest doen en dat een handtekening niet nodig was.
Ik moest 14 augustus betaald hebben, en ik tot nu toe nog niks gehoord.

Vriendelijke groet,

Astrid
Betalen om korting te krijgen is geen oplichting. Beschuldigen van oplichting terwijl het geen oplichting is is strafbaar.

swenna rijkee
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2017 16:56

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door swenna rijkee »

ook ik heb al eens eerder op deze site melding gemaakt van de praktijken van discounterzone. heb nooit een email ontvangen en heb dus ook nooit
ergens op gereageerd of iets besteld. Zij blijven mij echter telefonisch lastigvallen en inmiddels heb ik de derde factuur herinnering ontvangen met alweer ! dreiging met incasso. Het zou fijn zijn als een programma als Radar hier eens aandacht aan besteed. Ik ben niet van plan iets te betalen voor gebakken lucht.

Gblude
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2017 14:18

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door Gblude »

Ik ben er ook ingetrapt.
Ik was bezig en het was de tweede keer dat ze belde. Heb maar ja gezegd.
Had er meteen een slecht gevoel over. Erg stom dit, meestal kap ik het ook af.

Anyway, geen email ontvangen natuurlijk.
Ik heb al meerdere e-mails gestuurd. De laatste met de mededeling dat zij zich niet aan de afspraak houden. De afspraak dat de twee weken in gaan als ik de email ontvangen heb. Aangezien ze niet kunnen bewijzen dat ik dit heb , houden ze zich niet aan de afspraak.

Mensen hier hebben een telefoonnummer of zelfs een adres.
Kan dat hier geplaatst worden? Ik stuur het liefst nog binnen een week naar het eerste gesprek een aangetekende brief dat ik niet geïnteresseerd ben.

Wat voel ik me dom zeg :(

swenna rijkee
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2017 16:56

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door swenna rijkee »

inmiddels ook mijn verhaal gedaan op de site van klachtenkompas. Mijn klacht is door hen doorgestuurd aan discounterzone en nu
ontvang ik een uitnodiging om kontakt met hen op de nemen (klantenservice) Dat ga ik niet doen, want dan bieden ze mij een
afkoopsom van 39 euro. Ik wil hier gewoon geen energie meer in steken.

greeny
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2017 13:28

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door greeny »

Hallo,
ook ik ben erin getrapt.
Heb mij echter voor de nieuws brief uitgeschreven en niet voor het ''abonnement''. Wat wel mijn bedoeling was.

Ook bij mij konden ze na telefonisch contact het bedrag van 97 euro verlagen naar 39 euro administratie kosten, hierin kan ik tot dusver niet onderuit komen.

Ik lees bij veel hier dat je schriftelijke toestemming verleend zou moeten hebben,daar heb ik hun op gewezen maar dat blijkt volgens hun echter niet en komen dan terug op artikel 6:230v BW (naar mijn mening hebben hun daar ook gelijk in)

Ik denk dus dat ik niet onder de 39 euro uitkom.

Voor mensen die een telefoon nummer zoeken en email adres
[persoonsgegevens verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 11 okt 2017 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Gblude
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2017 14:18

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door Gblude »

Ik het volgende gemailed:

Geachte heer/mevrouw,


Bij deze wil ik u informeren dat ik nog steeds geen email van u heb ontvangen met de inlog gegevens van discounterzone.com. Ook niet in mijn junk of reclame folder.


De afspraak was dat ik deze email binnen 48 uur zou ontvangen na ons gesprek op donderdag 5 oktober om 12:30.

Aangezien u deze afspraak niet bent nagekomen en niet de dienst geleverd heeft die u heeft beloofd komt onze mondelinge overeenkomst te vervallen en is er geen rechtsgeldige overeenkomst.


Met deze email op dinsdag 10 oktober wil ik u mededelen dat ik niet verder geïnteresseerd ben in het gebruik maken van uw diensten.


Hiermee , mocht u van mening zijn toch een rechtsgeldige overeenkomst te hebben, zeg ik binnen de genoemde twee weken de overeenkomst op.

Ik verwacht geen rekening van uw bedrijf te ontvangen.



hoogachtend ,




Vandaag dit mailtje terug gehad:


Beste Heer/Mevrouw,


Wat jammer dat u zich heeft afgemeld.


Uw annulering is hierbij verwerkt en er zijn hier geen kosten aan verbonden .


Mocht u in de toekomst toch interesse hebben in Discounterzone, dan kunt u ons altijd een email sturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijk groeten,


Team Discounterzone

www.discounterzone.com

Openingstijden Afdeling Klantenservice

Maandag t/m Vrijdag 09:00-13:00

NL (+31) 857325758




Ik ben benieuwd..

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Discounter Zone: korting door 95 euro te betalen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat mij het meest verbaast is dat er iemand ongevraagd een aanbieding doet dat iedereen zegt ja, doe maar. Er worden klakkeloos persoonlijke gegevens verstrekt, maar men weet niet eens waarvoor het is. Achteraf gaat men dan kijken wat ze gedaan hebben en schieten in de stress.

Voor dit geval: zonder getekend contract is er geen overeenkomst. Ze kunnen dreigen wat ze willen, maar hebben geen poot om op te staan.
In het algemeen: een ongevraagde aanbieding is om de kas te spekken van de verkoper, niet om u ergens op te laten besparen. €95 euro betalen om korting te krijgen. Stel dat u ergens 5% korting krijgt, dan moet u al voor €1900 kopen om geen verlies te maken. En dan nog hopen dat de aangesloten webshops ook shops zijn waar u regelmatig wat koopt.

Gesloten