LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douwe Egberts

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
crazydog
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2005 15:47

Douwe Egberts

Ongelezen bericht door crazydog »

Douwe Egberts heeft zonder enige melding zijn gehele
assortiment

cafe latte en cafe choco etc eruit gegooid ervoor in de plaats een kofie die duurder is en absoluut niet te drinken is ...met erin stukjes koek verwerkt.

van koffie hoor je te genieten door op te drinken niet door er ook nog eens bij te moeten kauwen...met een honing smaak

als ze dit eerder via de media vermelden hadden ze kunnen zien dat
hun oude produkten echt wel verkopen omdat iedereen was gaan inslaan.

Nu hebben ze dat dus niet gedaan en hebben ze de mensen die niet van "gewone koffie"houden voor een dillema gesteld.


Douwe Egberts zoe verlies je het vertrouwen van de consument..


:evil:

Gijs

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Koffie met stukjes koek erin? Nee dat lijkt mij ook niet lekker. En de oude vertrouwde koffie is er niet meer? Ik ga vanavond meteen kijken in de supermarkt en anders hang ik morgen bij de DE aan de lijn.

Gast

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door Gast »

meeliften op het succes van een ander heet dat of te maten a aierij.

crazydog
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2005 15:47

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door crazydog »

het is echt zo de Koffie is er uit

ben bij alle groothandel geweest.....zij waren hiervan ook nog niet op de hoogte gesteld.

vandaag reactie gekregen van hun Inkoop het is echt zo.

cafe latte en alle beijbehorende producten zijn zonder melding richting consument en groothandel gewoon door D.E uit het assortiment gehaald

klant krijgt stank voor dank

ipv cafiato......in een doosje van 8 kleine zakjes voor dezelfde prijs

maar een stuk minder lekkere koffie minder koffie


deed je eerst met een navulzak 1 week nu haal je uit 1 doosje 8 kopjes honing koffie met koek erin...iets waar men nou echt om zat te springen.

Ik ben boos heel boos op douwe egberts :evil:

Gijs

koffieleut

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door koffieleut »

:( 3 x Boehhh voor DE zeer slechte zet!!

Gast

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door Gast »

Geld dit ook voor de D.E. Cappucino?? Ik kan deze nergens meer krijgen in mijn woonplaats.Zowel de A.H. , Super en C1000. Nergens meer te vinden.Ik baal hier stevig van.

crazydog
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2005 15:47

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door crazydog »

helaas behoort die ook tot die
serie


maar van de D.E. Cappucino heb ik bij groothandel
lukas klamer nog wel een paar dozen zien staan
zijn wel de laatste.

gijs

Gast

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is dat??? Jammer dat ze die vieze zakjes er uit hebben gegooid???, werd hoog tijd , wat een bagger was dat zeg, dat is geen koffie hoor, maar nepzooi met een eng smaakje. Als je cappu wilt maak m dan zelf met melk of met anders die met chocolade. Laat u fantasie eens gaan en maak t zelf.
Een echte koffiekenner, nou ook meedere dus duidelijk, halen hun neus op voor zakjes en zeker deze, echt niet te drinken!!! Gelukkig is het weg, en die rommel die er voor in de plaats komt zal ook niet lang leven.

Gast

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door Gast »

wat een onzinnige opmerking is dat ,laatste gast. Als je iets niet lust koop je het toch gewoon niet. Of dit nu een reden is om blij te zijn als het niet meer verkocht wordt snap ik niet helemaal!!!!

Koffie boy

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door Koffie boy »

Dit probleem heb je niet als je Kanis en Gunnik drinkt !!!!!!!!!!!!!!!!

crazydog
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2005 15:47

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door crazydog »

zie reacties


Hit of Niks?

wat vindt de consument van Oh…Honey’ (Hot Café Latte drink)?

Klik hier om terug te gaan naar het overzicht


"Chocoladebolletjes zijn niet lekker in de koffie. jammer dat dit produkt in de plaats is gekomen van cafe latte familiezakken. Ik zal het niet meer kopen."
Waardering: Niks
"Pak gekocht, op het werk uitgedeeld... Nooit meer iets over gehoord."
Waardering: Niks
"Niet alle bolletjes smelten in de koffie, dan proef je dat als je een slok neemt, niet lekker duzz.."
Waardering: Niks
"had een proefpakket ontvangen heb deze uitgedeeld en echt niemand vond het lekker, kennissen in mijn omgeving hadden spijt van hun aankoop D.E. haal de ouderwetse Cafe Latte zsm terug want dit is echt een misser"
Waardering: Niks

Fjesta
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2006 21:12

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door Fjesta »

Voor diegene die het nog niet weten....... Kanis & Gunnink is een product van Douwe Egberts

Sara Lee/DE is merkhouder van:
Lassie
Pickwick
Douwe Egberts
Senseo
Sanex
Ambi Pur
Zwitsal
Kanis & Gunnink
Prodent
Natrena

Maar het is heel jammer voor de mensen die het zo lekker vonden, dat het nu zomaar uit de markt is gehaald !!!
Ik zou zeggen, allemaal een bericht doen naar DE/SaraLee, misschien dat ze dan beseffen dat er toch wel genoeg klanten voor het product was.
En anders maar op zoek naar een andere soort koffie naar uw smaak.
Sara Lee werk overigs met een testpanel, bestaande uit gewone huishoudens, waarschijnlijk vond hiervan de meerderheid de nieuwe zakjes toch lekkerder. Of ze hebben het uit de schappen gehaalt wegens bezuiniging want daar zijn ze momenteel druk mee bezig ! Bezuiniging en winst maken. :?

ilseb
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 okt 2004 14:26

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door ilseb »

Hoera, weer wat eruit bij DE. Ga toch eens echte koffie drinken mensen...
iets duurder, maar kwaliteit gaat boven kwantiteit, maar dat kennen we niet meer in ons massa landje

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Als een product minder dan verwacht wordt verkocht dan haalt de producent dat van de markt, lijkt me logish.
Dan zullen er altijd mensen zijn die dat jammer vinden, de mensen uit het (te) kleine groepje liefhebbers.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat een producent daar rekening mee hoeft te houden.
als ze dit eerder via de media vermelden hadden ze kunnen zien dat
hun oude produkten echt wel verkopen omdat iedereen was gaan inslaan.
Dat zou wel erg dom en duur zijn om een niet rendabele productielijn aan de gang te houden voor een eenmalige verkoop.

Het vertrouwen van de consument zal er niet zo door geschaadt worden, de grootste verkoop van DE is nog altijd de pakken roodmerk en daar mankeert niets aan.

Het is voor de liefhebbers jammer als "hun" product van de markt gehaald wordt aan de andere kant komt er per dag zoveel van die nieuwe zooi bij daar zit misschien wel een alternatief tussen

groeten

cinnepin
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2006 12:48

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door cinnepin »

Misschien klinkt dit stom, maar ik vind deze oploskoffie overheerlijk.. de Oh... Honey is mijn favoriete smaak, kan hem alleen bijna nergens kopen...
Als je echte koffie wilt drinken neem dan lekker een bakkie vers gezette koffie, oploskoffie is toch ook geen "echte" koffie..
Ik vind hem nogmaals heerlijk en drink lekker door!!

Super van douwe egberts...
Hebben jullie ook die siropen al geproefd, jummie jummie jummie, delicious!

groetjes
een koffie fan

Amy
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 sep 2004 20:14

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door Amy »

Nou, ik vind de koffie met die stukjes erin walgelijk. Ik heb meegedaan aan een consumententest en destijds vier smaken mogen testen. Er zat er zelfs één bij die moest je mengen met koude melk......kan je je er iets bij voorstellen? Nou ik heb de lijst ingevuld, maar er was niets positiefs te melden..... :(

rhodi
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 dec 2003 21:05

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door rhodi »

Sinds D.E. geen cappucino meer verkoopt ben ik overgestapt op Nescafe cappucino. Die is ook lekker gelukkig.

odo
Berichten: 77
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:02

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door odo »

Wie kent alle merknamen koffie die Sara Lee/DE produceert?

Een paar noem ik alvast:
Douwe Egberts
Senseo
Piazzo (del Oro)
Laurentius
Kanis en Gunnik
Van Nelle

Over deze twijfel ik:
Perla
Thuismerk AH

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: Douwe Egberts

Ongelezen bericht door mr T. »

Over deze twijfel ik:
Perla
Thuismerk AH
Worden waarschijnlijk niet door DE geproduceerd, maar door een huismerkfabrikant. Waarschijnlijk door Marvelo in Zaandam. Dit bedrijf is door Ahold in delen verkocht, maar de koffieverwerking is voor zover mij bekend nog in handen van Ahold. De theeverwerking is dat niet meer. Is verkocht aan een bedrijf in Duitsland (OTG). OTG is ook de leverancier van theeprodukten aan onder meer de Aldi en de Lidl en is de producent van Euroshopper thee en thee van het AH-huismerk.

Gesloten