LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DPD

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Jered
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 jan 2010 16:51

DPD

Ongelezen bericht door Jered »

Wat een slechte klant-onvriendelijke organisatie.
Geven aan, dat pakket naar pakket parcelshop is verstuurd. Als je je postcode invult, krijg je 8 mogelijkheden welke parcelshop het zou kunnen zijn, maar niet naar welke parcelshop het nu echt is gestuurd.
Bellen. is onmogelijk. Je staat bijna 45 minuten in de wacht. Als je uiteindelijk een telefoonnummer belt, dat ze zelf via het depotnummer geven, krijg je een onbeschofte man aan de lijn van de zakelijke lijn. Niet in staat om je door te verbinden naar de juiste persoon. Doet er alles aan om je af te poeieren. Stuur je een email, dan krijg je een computer antwoord van de Custumer Service dat je weer verwijst naar het telefoonnummer, dat niet bereikbaar is.
Nog steeds weet ik niet waar mijn pakket is. Anno 2019 is dit te schandalig voor woorden. Ik snap niet dat bedrijven nog gebruik maken van deze organisatie.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DPD

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

In dat geval moet u gaan klagen bij het bedrijf die DPD ingeschakeld heeft. Dat is sowieso uw aanspreekpunt. Maar wat geeft de track en trace aan?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: DPD

Ongelezen bericht door berndv »

Jered schreef:
07 okt 2019 10:00
Geven aan, dat pakket naar pakket parcelshop is verstuurd.
dan moet er toch ook bij diezelfde track en trace aangegeven staan welke?
Jered schreef:
07 okt 2019 10:00
Nog steeds weet ik niet waar mijn pakket is. Anno 2019 is dit te schandalig voor woorden. Ik snap niet dat bedrijven nog gebruik maken van deze organisatie.
En wat zegt de verzender? Want u klaagt over klant-onvriendelijk, maar feitelijk bent u als ontvanger geen klant, dat is de verzender.

Gesloten