LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Durex Play

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
vlam22
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 feb 2009 13:58

Durex Play

Ongelezen bericht door vlam22 »

Ik heb een flesje glijmiddel besteld.
Omdat ik op reis ga heb ik het etiket eraf gehaald.
Wat schets mijn verbazing.
Het flesje is niet eens niet voor de helft gevuld.
Ik voel me best wel genept.
Of is het een truuk?

(Dat het flesje groter is dan de inhoud en dat je misleid wordt omdat je naar de grote van het flesje kijkt?)

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Durex Play

Ongelezen bericht door buckleup »

O jee, hier worden straks vast en zeker wat puberale grapjes over gemaakt. Kleuters kunnen het waarschijnlijk niet laten.

Uhm, maar als je het besteld hebt, hoe kon je dan vooraf zien hoe groot of klein het flesje was? Je bent waarschijnlijk toch afgegaan op de rationele data (bijvoorbeeld "inhoud 100 ml.") en niet op een onduidelijke afbeelding van een flesje.

Als dat klopt, dan maakt het toch niet uit hoeveel lucht er in zo'n flesje zit, zou ik denken. Als de beloofde 100 ml maar gehaald wordt.
Laatst gewijzigd door buckleup op 08 mar 2011 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Durex Play

Ongelezen bericht door kweenie »

Het kan inderdaad zo zijn dat het flesje bewist minder gevuld is. Dat kan bijvoorbeeld zijn als er voor gebruik goed moet worden geschud. Soms staat in het flesje zelf (bv. op de bodem) ook hoeveel de inhoud van het flesje in totaal is. Anders zou je het kunnen vergelijken met een ander flesje dat de zelfde inhoud heeft en kijken of het overeen komt.

Tijntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2011 14:37

Re: Durex Play

Ongelezen bericht door Tijntje »

Hi 'vlam',

Om welke 'Play' gaat het precies? De 'Play' lijn van Durex omvat meerdere producten. Gaat het toevallig om de stimulating gel? Die hebben wij ook eens in huis gehaald, en precies dezelfde ervaring gehad. Ook eens '2 in 1 massagegel' geprobeerd, die was welliswaar helemaal vol, maar enorm vunzig. Hij is veel te plakkerig, en na een tijdje droogt het op, waardoor het helemaal rullerig wordt. Bah, een enorme afrader!

Gr. Tijn

vlam22
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 feb 2009 13:58

Re: Durex Play

Ongelezen bericht door vlam22 »

Gaat om Durex Sensitive

vlam22
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 feb 2009 13:58

Re: Durex Play

Ongelezen bericht door vlam22 »

buckleup schreef:O jee, hier worden straks vast en zeker wat puberale grapjes over gemaakt. Kleuters kunnen het waarschijnlijk niet laten.

Uhm, maar als je het besteld hebt, hoe kon je dan vooraf zien hoe groot of klein het flesje was? Je bent waarschijnlijk toch afgegaan op de rationele data (bijvoorbeeld "inhoud 100 ml.") en niet op een onduidelijke afbeelding van een flesje.

Als dat klopt, dan maakt het toch niet uit hoeveel lucht er in zo'n flesje zit, zou ik denken. Als de beloofde 100 ml maar gehaald wordt.

Klopt, maar je kijkt toch naar de grootte van het flesje
Misschien zit er ook 100ml in (dat denk ik wel)
Maar vind het wel misleidend

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Durex Play

Ongelezen bericht door GJvdZ »

vlam22 schreef:
buckleup schreef:O jee, hier worden straks vast en zeker wat puberale grapjes over gemaakt. Kleuters kunnen het waarschijnlijk niet laten.

Uhm, maar als je het besteld hebt, hoe kon je dan vooraf zien hoe groot of klein het flesje was? Je bent waarschijnlijk toch afgegaan op de rationele data (bijvoorbeeld "inhoud 100 ml.") en niet op een onduidelijke afbeelding van een flesje.

Als dat klopt, dan maakt het toch niet uit hoeveel lucht er in zo'n flesje zit, zou ik denken. Als de beloofde 100 ml maar gehaald wordt.

Klopt, maar je kijkt toch naar de grootte van het flesje
Misschien zit er ook 100ml in (dat denk ik wel)
Maar vind het wel misleidend
Als er 100ml inzit en er staat op dat er 100ml in zou moeten zitten dan ben je toch niet misleid? Dan heb je gewoon verkeerde verwachtingen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Durex Play

Ongelezen bericht door dhc »

Merkwaardig dat men wel de weg weet naar dit forum maar niet naar de fabrikant....
Lijkt me een stuk makkelijker ...en het risico dat je wordt uitgelachen is een stuk kleiner:)

Bel ze eens...
Durex consumentenservice:
073- 6158466

Ook nog eens tegen lokaal tarief, tel uit je winst.

vlam22
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 feb 2009 13:58

Re: Durex Play

Ongelezen bericht door vlam22 »

Ach, mij maakt het niet uit hoor als ik uitgelachen wordt.
Had trouwens al gebeld en het antwoord dat ik kreeg is dat de hoeveelheid klopt en dat de flesjes idd groter zijn.
Dan lijkt het alsof er weinig in zit.
Ze begrepen dat de mensen naar het flesje kijken en zich misleidt kunnen voelen daardoor.
'Je zit een flesje en verwacht dat dat ook de hoeveelheid is'..

Je kan het vergelijken met een zak chips, maar daarvan weet iedereen dat er minder in zit.

Gesloten