LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Sociale-controle.nl

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaring met Sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@cornelis7. De SVB kondigt een eventueel bezoek ter controle van de woonsituatie aan. En die medewerkers legitimeren zich ook nog eerst.

U bent ook niet verplicht ze binnen te laten. Uiteraard volgen daar wel vragen op.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Ervaring met Sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door Costnix »

@“sociale controle”: u moet zich heel diep schamen oor het misbruik van vertrouwen van onze senioren.
Ik wijs de colporteurs altijd met een zeer sacherijnige kop en stem de deur. Één was zo stom om zijn voet op de drempel te zetten, toen ik de deur sloot.Dat deed pijn :-D

Fvelthuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2018 20:28

Re: Ervaring met Sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door Fvelthuis »

Zojuist deze e-mail verstuurd aan de vrienden van sociale controle. Ben benieuwd. :roll:

Hallo,

Ik ben de kleinzoon van mijn verminderd bekwame oma.

Ik stel het volgende vast:
- Het is niet toegestaan op het complex aan de deur te verkopen. Dat is duidelijk zichtbaar.
- Mijn oma heeft geen contract ingezien, en meent geen handtekening te hebben gezet.
- Omdat mijn oma een beperkt gezichtsvermogen heeft kan zij een contract uberhaupt niet lezen.
- U heeft uw eigen procedures (vragen of u met een familie lid op de hoogte kan brengen, nabellen om de aanvraag door te nemen en bekwaamheid te controleren) om colportage te voorkomen niet gevold.
- Mijn oma heeft aan dat ze niet op de hoogte is gebracht van een bedenktermijn, die daarmee dus bij wet 1 jaar is.
- Uw verkoper heeft valse claims gemaakt, waaronder “dit product is hetzelfde als dat van Carijns / thuiszorg maar het werkt buiten ook”. Dit is echter onjuist omdat er niemand komt als er op de knop gedrukt wordt.

Mijn oma heeft onlangs heeft een uur thuis hulpeloos op de grond gelegen tot er iemand kwam omdat zij op uw advies de andere alarmcentrale heeft opgezegd. Had ze ernstiger letsel gehad was ze er nu misschien niet meer geweest.

Ze heeft nu 3 soorten pijnstillers, en kan amper nog lopen. Ze is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht omdat ze niet met een taxi kon. Ik houd u hier verantwoordelijk voor. Immers als u niet aan de deur was geweest, had zij de andere service nooit opgezegd.

Ik stel u daarom het volgende voor: u staat mijn oma toe zich te beroepen op haar bedenktermijn en maakt de overeenkomst ongeldig. Anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te overwegen.

Met vriendelijke groet,
Frank Velthuis

Fvelthuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2018 20:28

Re: Ervaring met Sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door Fvelthuis »

Het abonnement is geannuleerd. Netjes opgelost zo. Hopelijk worden de eigen procedures in het vervolg beter gevolgd.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ervaring met Sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door sjohie »

Fvelthuis schreef:Het abonnement is geannuleerd. Netjes opgelost zo. Hopelijk worden de eigen procedures in het vervolg beter gevolgd.
Ik vrees van niet, zolang ze er goed geld mee verdienen, nemen ze de paar mensen die wat stampij maken, wel op de koop toe.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Ervaring met Sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Het is een oud topic maar die club is nog immer bezig.

Veiligvoorop.nl en sociale-controle.nl allemaal 1 pot nat.

Kan topicstarters verhaal zo knippen en plaaken voor mij vader die 91 is.

Contact leggen lukt maar men lacht je gewoon uit.

ACM ingelicht
Aangifte bij de politie gedaan en ga binnenkort maar eens op bezoek bij die gasten.

PAS OP.....................voor deze varkens

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Ervaring met Sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door Revoked »

Een examen voor colportage. LOL.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ervaring met Sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je dit topic leest, hoe kan ik mensen belazeren en snel rijk worden en dan onder nieuwe variatie starten?

Mensen van 91 lezen hier zelden en juist die groep pakken ze helaas vaak.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaring met Sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die oplichters van Sociale Controle zijn uitgebreid behandeld bij Kassa en in Rambam. Maar ja, ze blijven aan de gang.

Gesloten