LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen bestecanvas.nl

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
dedraadkwijt
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2017 10:20

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door dedraadkwijt »

NeoDutchio schreef:
dedraadkwijt schreef:
NeoDutchio schreef:U maakt speciaal een account aan om een oud topic nieuw leven in te blazen? Niet geloofwaardig.
P.s. als u de ballen niet heeft om persoonlijk mijn bestelde canvas te komen bezichtigen, mag u me ook op Facebook toevoegen, dan kunt u zien dat ik de foto's van de canvas al gepost heb voordat ik überhaupt af wist van dit oude topic en hier mijn ervaring op gepost heb. Suzanne's dierenhoekje.
Dit topic is bijna 6 jaar oud. U raadt iedereen aan hier te bestellen terwijl er redelijk wat negatieve reacties zijn. Deze mensen liegen dan? U haalt vervolgens uit naar een concurrent waar ook weer een hoop positieve beoordelingen over te vinden zijn. U maakt speciaal een account aan hier. Hoe komt u trouwens bij deze topic terecht? Geheel stomtoevallig? Noem mij maar sceptisch, maar het is te toevallig en te rooskleurig.

Hey balgehakt. Ik had niet eens gezien dat dit topic al zo oud was. Ik zag dat de laatste vermelding namelijk gewoon in mei 2017 was. Een half jaar voor mijn post. In mijn optiek dus nog steeds 1 waarin reviews geplaatst worden. Die persoon die voor mij gereageerd heeft, die heeft dik 1 jaar na de review voor hem/haar gereageerd. Waarom begin je die review niet te bestempelen als oud en nep? Omdat die toevalig strookt met jou mening??? Kan het niet zijn dat het bedrijf zich verbeterd heeft na alle klachten? Er zijn ook meer dan genoeg positieve reviews te zien op internet. Radar wordat alleen vaak voor negatieve reviews en klachten gebruikt. Ik maak die mensen niet uit als leugenaars. Ik ga er van uit dat wat ze zeggen klopt. Er zijn wel degelijk negatieve reacties te vinden van albelli. Wil je mijn trouwboek zien, hoe belachelijk slechte kwaliteit ze hebben uitgedrukt. Jij daarin tegen maakt mij uit als leugenaar, maar zodra ik het je wil bewijzen geef je niet thuis. Maar Voeg me toe dan, dan zul je mn canvas zien en dat mijn review welgemeend is. Dan zal ik je meteen via een bericht de fotos van mijn albelli trouwboek laten zien. Ik snap je probleem niet? Heb je geen leven en moet je daarom alle reviews die jou niet aan staan maar afzeiken??? Zoek een baan!!!

dedraadkwijt
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2017 10:20

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door dedraadkwijt »

NeoDutchio schreef:
dedraadkwijt schreef:
NeoDutchio schreef:U maakt speciaal een account aan om een oud topic nieuw leven in te blazen? Niet geloofwaardig.
P.s. als u de ballen niet heeft om persoonlijk mijn bestelde canvas te komen bezichtigen, mag u me ook op Facebook toevoegen, dan kunt u zien dat ik de foto's van de canvas al gepost heb voordat ik überhaupt af wist van dit oude topic en hier mijn ervaring op gepost heb. Suzanne's dierenhoekje.
Dit topic is bijna 6 jaar oud. U raadt iedereen aan hier te bestellen terwijl er redelijk wat negatieve reacties zijn. Deze mensen liegen dan? U haalt vervolgens uit naar een concurrent waar ook weer een hoop positieve beoordelingen over te vinden zijn. U maakt speciaal een account aan hier. Hoe komt u trouwens bij deze topic terecht? Geheel stomtoevallig? Noem mij maar sceptisch, maar het is te toevallig en te rooskleurig.
En hoe ik bij deze topic terecht kwam? Ik wilde een review achterlaten van mijn ervaring en wist die consumenten site waar je dat kan doen niet te vinden. Als je dan in Google intoets: bestebestecanvas.nl reviews dan krijg je deze forum al op de 1ste pagina te zien. Daarom ben ik hier op uit gekomen. Heb niet naar een startdatum gekeken. Want dat boeit me niet.
Laatst gewijzigd door dedraadkwijt op 08 jan 2018 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.

dedraadkwijt
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2017 10:20

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door dedraadkwijt »

sylvesterb schreef:
dedraadkwijt schreef: Ik heb nu bij bestecanvas.nl zelfs oudere foto's gebruikt met minder pixels en een canvas van 100cm bij 100cm besteld en de foto's zijn perfect mooi!!!
Dit is onmogelijk. Albeli of bestecanvas kunnen een foto met te weinig pixels beide niet mooi afdrukken, het aantal pixels zijn te laag. Als uw oude foto's minder pixels hadden dan welke u bij Albeli in een fotoboek zaten en u druk deze nu op 100cm bij 100cm af dan kan dit feitelijk gewoon nooit mooi worden.
Bijlagen
albelli trouwfoto-600x800.jpg
Zie 1 van de foto's uit mn trouwboek van Albelli. Ondanks we geen melding kregen over de pixels is deze met nog 3 andere foto's, behoorlijk wazig.
(96.59 KiB) 2105 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

dedraadkwijt
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2017 10:20

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door dedraadkwijt »

sylvesterb schreef:
dedraadkwijt schreef: Ik heb nu bij bestecanvas.nl zelfs oudere foto's gebruikt met minder pixels en een canvas van 100cm bij 100cm besteld en de foto's zijn perfect mooi!!!
Dit is onmogelijk. Albeli of bestecanvas kunnen een foto met te weinig pixels beide niet mooi afdrukken, het aantal pixels zijn te laag. Als uw oude foto's minder pixels hadden dan welke u bij Albeli in een fotoboek zaten en u druk deze nu op 100cm bij 100cm af dan kan dit feitelijk gewoon nooit mooi worden.

Hier een foto van het canvas voor de ongelovige onder jullie.
Bijlagen
canvas.jpg
Dit is mijn canvas en een meetlint voordat jullie daar ook nog eens over gaan miepen. Hier staan foto's op die 4 jaar voor onze trouwfoto's gemaakt zijn, met een slechte telefooncamera.
(181.77 KiB) 2104 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

adslben3
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2018 12:56

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door adslben3 »

Ik probeerde zelf een topic te openen maar wil niet helemaal lukken maar hier mijn verhaal:
Ik moet het in delen plaatsen i.v.m. max 5000 karakters per post.

24 oktober 2017 heb ik 5 canvasdoeken gekocht bij bestecanvas.nl.

Een paar dagen later komt het binnen, alle 5 de doeken in 1 doos. Op de doos niets van breekbaar o.i.d. erop.
1x Foto op Canvas 90x60 cm
4x Foto op Canvas 40x40 cm

De 40x40 waren dus in de 90x60 gedrukt en dat kon je zien. Ook diverse doeken hadden inktvlekken of zwarte vegen. Het grote doek was het frame krom. De foto's zijn gemaakt in een fotostudio door een fotograaf en bewerkt dus zeer goede kwaliteit.

Ik stuur een reply met foto's:
Beste Serviceafdeling,

Ik heb het ontvangen maar er zijn toch wat foutjes.

Op diverse doeken zitten vlekken.
Op 1 is de hoek ingedeukt (vermoedelijk door transport, de kleine doeken zaten achter de grote half op elkaar. Dit zat wel in bubbelfolie maar is toch niet goed gegaan.)

Het grote doek is het frame krom, wijkt 1 cm af.

Verder zie je op de 4 met witte achtergrond het houten frame erdoorheen, dit is simpel op te lossen door hier bijvoorbeeld eerst 100gram's wit papier achter te doen.
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet
Ik krijg een vertaalde reply:
Beste,

Hartelijk bedankt voor de foto's die u ons heeft toegestuurd.

Wij bedrukken voor u nieuwe producten en zenden u deze zo spoedig mogelijk toe. De onjuiste afdrukken kunt u gewoon weggooien wanneer u uw nieuwe producten ontvangen heeft.

U ontvangt van onze koerier automatisch een pakketnummer om uw zending online te traceren.

Hartelijk dank voor uw medewerking bij deze reclamatie.
Met vriendelijke groet
Netjes geregeld denk je dan.

Echter komen er maar 4 doeken binnen, en helaas weer vlekken erop. Ik kan ook geen complete nette set maken. Over de voetafdruk op de doos hebben we het maar even niet :x .
Dus weer mailen:
Beste xxxxx,

Ik heb vandaag de doos opgemaakt en verbaas mij echt dat dit zo verstuurd is. Zeker aangezien het over diversen punten gaat uit Duitsland.

De 3 kleine doeken (waarvan en een opgestuurd is die juist niet fout was) konden alle kanten op schuiven. Het grote doek heeft op 2 hoeken een stukje piepschuim (doe het dan op alle 4 de hoeken).
Geen enkele indicatie voor de bezorger dat het breekbaar is (zie vorige mail/foto, een mooie voetafdruk op de doos).

Bij de nieuw geleverde doeken zit weer inkt spetter/vegen op 2 doeken, en een doek is niet mooi gespannen (dit is niet duidelijk op de foto te krijgen).
Ook een van de vieze doeken van de eerste levering zit dus niet bij deze levering.

Ik ben niet tevreden over deze kwaliteit.
Zie bestanden in de wetransfer link.

Ik stel voor dat ik mijn geld terug krijg en toch maar iets meer betaal bij de lokale fotowinkel.

Met vriendelijke groet,

adslben3
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2018 12:56

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door adslben3 »

Deel 2 Aangezien je bij Radar maar 5000 tekens mag plaatsen moet het even zo.

Er gaan diverse mailtjes over en weer, eerst kunnen ze geen wetransfer openen en dan moet ik er weer een wit vel naast houden en ineens gaan kunnen ze niet meer in het Nederlands reageren, ook heb ik ineens een andere naam GORDON :lol: (lijkt erop dat ze een verkeerde copy/paste hebben gedaan).
Beste heer Gordon,
Hartelijk dank voor uw bericht.

Het spijt ons dat u met de geleverde afdruk niet tevreden bent.

Om uw bezwaren te kunnen inschatten is het voldoende als u een digitale foto opstuurt van de geleverde print die volgens u niet in orde is. Deze foto('s) kunt u dan per e-mail als bijlage naar ons toesturen.
Legt u alstublieft bij het maken van de foto, een vel wit papier naast uw canvas.

Stuur de print alstublieft niet terug. Aangezien het bij het geleverde artikel om een gepersonaliseerd fotoproduct gaat kunnen wij het niet terugnemen.

Zodra wij feedback hebben ontvangen van de productieafdeling nemen wij contact met u op en informeren wij u over de mogelijkheden.

Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Ze reageren nu ook niet meer en ik kan niets anders dan maar een slechte review op de link die ze bij de bestelling hebben gegeven invullen.
Ook daar komt geen reactie op.

Ik neem mijn verlies maar en bestel bij de lokale fotoboer nieuwe doeken.

Maar ineens op 2 februari 2018 een reactie op de review, denk dat ze het zo druk hebben met klachten dat ze er nu pas aan toe komen :roll:
I'm sorry but my Dutch colleague is absent today. However, I would like to solve the issue before he returns!
Thank you for your honest feedback. Only after your comment on TrustedShops we were able to comprehend your dissatisfaction as part of our quality management and review the problems caused with your order. We regret to hear that you are not satisfied with your order.

Our highest goal is your 100% satisfaction. We would like to help you with your issue.

In order for us to determine the fault, we would like to kindly ask you to send us a picture of the delivered canvas via email. We will surely find a solution which is satisfactory to you.

We look forward for your response and wish you a nice day.

Met vriendelijke groet
Ik reageer dat ze in het NL mogen reageren en krijg de mail door google translate vertaald binnen.
Bedankt voor je eerlijke feedback. Pas na uw commentaar op TrustedShops konden we uw ontevredenheid begrijpen als onderdeel van ons kwaliteitsbeheer en de problemen bekijken die zijn veroorzaakt met uw bestelling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling.

Ons hoogste doel is uw 100% tevredenheid. We willen je graag helpen met je probleem.

Om ons te helpen de fout te bepalen, willen we u vriendelijk vragen om ons via e-mail een foto van het geleverde canvas te sturen. We zullen zeker een oplossing vinden die voor u bevredigend is.

We kijken uit naar uw reactie en wensen u een mooie dag.

Met vriendelijke groet
Ik reply met dit:
Bij deze een aantal voorbeelden, ook de 2e levering was niet goed. Vlekken en vergen, inktdrops, kromme frames.
Conform uw eigen regels op uw site zou ik mijn geld terug moeten krijgen maar helaas geeft u geen thuis.

Ik heb inmiddels al bij de lokale fotowinkel besteld en zou het erg waarderen mijn geld alsnog te krijgen.
Krijg dit als antwoord:
bedankt voor je bericht
Het spijt ons dat we uw ervaring met de bestelling hebben gehoord.
We willen u de afdrukken aanbieden met een andere motivatie.
Of een tegoedbon voor een gratis product naar keuze van onze website.
Laat ons alstublieft uw keuze weten.

Met vriendelijke groet
Mijn reactie:
Aangezien het allemaal zo moeizaam en traag ging/gaat heb ik al zoals eerder gemeld nieuwe gekocht bij een ander bedrijf.

Een tegoedbon zit ik niet op te wachten.

Graag geld retour conform uw eigen voorwaarden.

Mijn rekeningnummer is
Antwoord:
Helaas kunnen we u geen restitutie aanbieden.
Laat het ons weten als je geïnteresseerd bent in de andere aanbiedingen.

Met vriendelijke groet

adslben3
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2018 12:56

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door adslben3 »

Deel 3

Ik reageer weer:
Ik wil u ook verwijzen naar uw eigen voorwaarden. https://www.bestecanvas.nl/hulp/
Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.

De 2 pogingen zijn geweest dus conform uw eigen voorwaarden heb ik recht op mijn geld.
Ik denk ondertussen waar ben ik nu weer in beland, en denk even kijken hoe ze daar werken en replay op de allereerste email van de levering met de klachten. En krijg direct een mail dat ze alles opnieuw sturen en dat doen ze dan ook... Ik val nog net niet van mijn stoel.
De kwaliteit was wederom niet ok, maar ik vind het best en ga lekker verder met de mailtjes over de review. :mrgreen:

Ik krijg dus na mijn laatste reactie dat ik conform hun eigen voorwaarden mijn geld behoor te krijgen deze reactie:
Bedankt voor je bericht.
Stuur ons alsjeblieft een foto van alle 3 producties samen, zodat we de beschadigde plaatsen kunnen zien.
Wij danken u voor uw geduld.Met vriendelijke groet
Ik denk wat willen ze nu? Dat ik van alle drie de leveringen foto's maak op 1 foto? Dat is lastig aangezien ik de oude doeken al heb weg gegooid (dit op verzoek van bestecanvas zelf).
Voor mijn gevoel zitten ze nu echt te trollen in de hoop dat ik het opgeef en ik ga er lekker in mee. Ik had mijn verlies toch al genomen.

Ik reply:
Zijn jullie nu echt moeilijk aan het doen om het moeilijk doen?

Ik heb al nieuwe en het nu al uren gemaild en minimaal 5x foto's gestuurd.

Of ik krijg mijn geld terug of ik ga het uit handen geven aan mijn rechtsbijstand.

Kom je eigen regels gewoon na!
Antwoord:
bedankt voor je bericht.


Om het geld naar uw rekening terugstorten, maakt u alstublieft een digitale foto van 3 beschadigde artikelen en stuur ons de foto's via email.


bedankt voor je medewerking.

Met vriendelijke groet
Ik stuur alle foto's die ik eerder al heb gestuurd in en krijg deze reply:
Maakt u alstublieft een (1) digitale foto met alle beschadigde artikelen samen zichtbaar zijn.
Let erop dat het exacte probleem gebied en foto motief zichtbaar zijn.

Met vriendelijke groet
Ze gaan steeds korter reageren dus doe ik dat ook maar:
Nee die heb ik niet. Ik ben er nu wel klaar mee.

Ik wil het ook uit handen geven aan mijn verzekering?

Zeg het maar. Maar stop met dit vertragen.
Antwoord:
Helaas kunnen we geen terugbetaling uitvoeren als u ons de foto niet stuurt.

Met vriendelijke groet
Ik weer een reply:
Ik heb wel 10 x foto's toegestuurd.
Dus of terugbetalen of ik geef het uit handen.

Dan spreek ik mijn rechtsbijstand aan.

Ik heb nu wel genoeg kansen gegeven toch?

adslben3
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2018 12:56

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door adslben3 »

Antwoord:
Helaas kunnen we u niet verder helpen als u onze instructies niet opvolgt.
Ik reageer weer:
Ik heb nu meerdere malen instructie opgevolgd.
Ik heb meerdere malen foto's gestuurd.

Wat is de volgende instructie? Dat ik naakt de horlepiep dans en dan een folm maak van de troep die jullie leveren?

Jullie weigeren de eigen voorwaarden na te leven. Jullie leveren meerdere malen slechte kwaliteit.

Ik volg alles op maar jullie verzinnen telkens een nieuwe opdracht. Het is toch geen escaperoom?

Moet ik nu echt de klacht over heel het internet gooien? Ik wil een nette oplossing maar als dat niet mogelijk os hoor ik het wel!
Krijg ik dit weer:
Bedankt voor het bericht.
Zoals we in de vorige e-mail schreven, moeten we de 3 beschadigde doeken in één digitale foto bekijken om een teruggave te doen. Helaas kunnen we niet doorgaan als u niet aan de vereisten voldoet.
Als u over het product klaagt, moet u natuurlijk een procedure volgen.
Het spijt ons te horen dat u niet blij bent met onze services.
Als we 3 keer beschadigde doeken hebben weggegooid, moeten we een digitale foto van alle drie samen op één foto bekijken.
We zijn op zoek naar forwar voor u antwoord en bedankt voor het begrip.
Mijn reply:
Ik heb geen begrip. Ik heb hele duidelijke foto's gestuurd.
Ik ontvang graag een voorbeeld van hoe u de foto wil ontvangen.
Ik heb deze procedure niet op uw website of algemene voorwaarden gelezen.
Ik heb wel gelezen dat ik geld terug krijg na 2 foute leveringen.
Er is gevraagd om de beschadigingen te laten zien en daar is aan voldaan.
U vraagt telkens om iets nieuws aan te leveren. U heeft ook erkend dat de leveringen fout zijn door nieuwe te sturen.
Ik pak maar 3 foute doeken die nog achter de bank stonden, de kids gebruiken ze namelijk als kleurplaat :lol: En deze had ik nog staan.

En reply weer:
Ik heb 3 doeken op 1 foto 2 x gemaakt, met de fouten welke overigens op de andere eerder aangeleverde foto's veel duidelijker te zien zijn welke u al eerder heeft gevraagd. Maar goed aangezien u zo star blijft heb ik het maar gedaan.

Ik heb nu dus detailfoto's en 3 doeken op 1 foto foto's gemaakt. Ik doe de eerder aangeleverde foto's er ook weer bij.

Hierbij nogmaals uw voorwaarden:
Ik wil u ook verwijzen naar uw eigen voorwaarden. https://www.bestecanvas.nl/hulp/
Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.

adslben3
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2018 12:56

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door adslben3 »

Krijg ik een heel verhaal terug:
Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over het geleverde product.

Na een zorgvuldige afweging van uw klacht door onze grafische afdeling en na overleg met de productiemanager, hebben we geconcludeerd dat het item dat u heeft ontvangen overeenkomt met de gegevens die u naar onze website hebt geüpload.

Kwaliteit: ons systeem toont u automatisch alle mogelijke afdrukformaten die relevant zijn voor uw geüploade beeldgegevens (op basis van pixels, maar niet van de kwaliteit). We drukken de producten af ??met een resolutie van 72-300 dpi. Om een ??bevredigende kwaliteit te garanderen, raden we aan een afbeelding te uploaden met 75-150 dpi en om een ??zo hoog mogelijke kwaliteit te garanderen, raden we aan een foto te uploaden met 150-300 dpi.

Bewerken: houd er rekening mee dat uw afbeeldingsgegevens nooit handmatig worden bewerkt of bijgesneden voordat ze worden afgedrukt. Als onderdeel van het bestelproces toont ons systeem u alle mogelijke afdrukformaten die relevant zijn voor uw geüploade afbeeldingsgegevens, d.w.z. alle afdrukformaten die overeenkomen met de beeldverhouding en resolutie van uw geüploade foto's en die daarna automatisch in productie worden genomen.

Voorbeeld: Houd er alstublieft rekening mee dat het essentieel is om het voorbeeldveld te bekijken tijdens de opmaakselectie, omdat uw item wordt afgedrukt zoals het wordt getoond, vooral als de ascpect-verhouding niet overeenkomt met de door u gekozen grootte. Het verlies van een motief kan worden veroorzaakt door de keuze van het betreffende randeffect of door de keuze van het formaat, niet compatibel met de fotoresolutie (bijvoorbeeld als het "gevouwen" effect is gekozen, wordt het beeld groter afgedrukt en om randen gewikkeld).

Scherpte: houd er rekening mee dat het aanbrengen van verf op het canvas voor afdrukken op glanzend fotopapier hoger is. Dit betekent dat vanwege de structuur van het canvas er meer kleur moet worden aangebracht om een ??redelijke inktdekking te garanderen. Het is onvermijdelijk dat sommige details, vooral in donkere gebieden, verloren gaan. Ook de toepassing van verf is extra hoger om een ??veel betere helderheid van kleuren te garanderen.

Houd er alstublieft rekening mee dat het systeem wazige afbeeldingsgegevens en een zware pixelresolutie niet kan herkennen vanwege een kunstmatig hoge resolutie en dit kan resulteren in een slechte afdrukkwaliteit (in dergelijke gevallen geen reden tot reclamatie).

Vanwege het geautomatiseerde productieproces kunnen we uw afdrukgegevens niet vooraf controleren, omdat deze tijdens het bestelproces automatisch worden overgedragen aan onze server en in productie worden genomen. Uw artikel wordt op precies dezelfde manier geproduceerd als u het op onze website heeft geüpload.
Ik ga steeds meer lol erin krijgen, ze zijn er nu echt zo lang mee bezig en leveren 3 maal slechte kwaliteit en bieden tegoedbonnen aan en nu dit.

Ik reply weer:
Dus als ik het goed begrijp zitten de vlekken en vouwen in het origineel volgens jullie?
Hoe kan het dan bij elke levering op andere plekken zitten?
Het is slecht gespannen en verpakt. Het ene doek heeft in het andere doek gedrukt en daardoor schade.

De foto's zijn gemaakt door een professionele fotograaf voor een wittw achtergrobd in een studio.

Ik ontvang graag mijn originele bestanden waarin u kunt zien dat de vouwen en vlekken er al op zitten.

Het is zeer knap dat u meerdere malen nieuwe prints stuurt en het nu ineens in de originelen zit.

Voor de goede orde, ik werk zelf als engineer in de printing wereld dus weet echt wel hoe inktvlekken eruit zien.

Moet ik nu echt naar Radar, consumentenbond, enz gaan?
Ik ben niet zo van gelijk online klagen maar dit verhaal is toch wel zo bizar aan het worden dat ik het toch ga delen.

Ik krijg dit antwoord:
Je hebt ons twee keer foto's van de dezelfde-productie gegeven.
Zie het bijgevoegde screenshot.Met vriendelijke groet

adslben3
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2018 12:56

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door adslben3 »

Oftewel ze beweren dat ik iets heb aangeleverd waar ze zelf om vragen en daarom krijg ik niets... Ik ga nu echt stuk.
JA dat klopt, ik heb niets anders meer en ik heb niet alle doeken van de 3 leveringen. Ze zoeken het maar uit verder en ik zou zeggen voordat je met Bestecanvas.nl zaken doet denk nog even 3 keer na.

Ik mail ze nog een keer de voorbeelden dat ze zelf hebben aangeven de foute doeken weg te gooien maar 0,0 reactie.

Wat ze nog wel doen is in het engels mailen:
We have delivered the canvases 3 times. Last delivery was on the 14.12.2017.
You have provided us with the pictures of proof from 2 productions.


Your request for a refund has been denied, so we are closing this reputation case.
We would like to thank you for your coorporation.
En ook op de review https://nl.trustpilot.com/reviews/5a2be ... m_swu=8205

Dit schrijven:
we already gave you several free reprints. When we asked you for proof of your ongoing complaints, you tried to trick us. We're sorry but we have to stop our efforts now. Thank you for your understanding.
Mijn advies, koop lekker lokaal. Is niet eens veel duurder en de kwaliteit is echt beter!
Het vervelende is dat je nu achteraf best veel dezelfde verhalen leest op internet. Ze erkennen het probleem maar lossen het niet goed op. Ik ben er maar de humor van gaan inzien.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door newmikey »

dedraadkwijt schreef:
sylvesterb schreef:
dedraadkwijt schreef: Ik heb nu bij bestecanvas.nl zelfs oudere foto's gebruikt met minder pixels en een canvas van 100cm bij 100cm besteld en de foto's zijn perfect mooi!!!
Dit is onmogelijk. Albeli of bestecanvas kunnen een foto met te weinig pixels beide niet mooi afdrukken, het aantal pixels zijn te laag. Als uw oude foto's minder pixels hadden dan welke u bij Albeli in een fotoboek zaten en u druk deze nu op 100cm bij 100cm af dan kan dit feitelijk gewoon nooit mooi worden.

Hier een foto van het canvas voor de ongelovige onder jullie.
Uhm, oud topic maar dit wordt nu toch te gek. U snapt zelf toch hopelijk ook wel dat uw verzamelcanvas geen enkele foto met weinig pixels betreft die op 100x100 zijn afgedrukt, maar een verzameling kleinere afdrukken? Uw "bewijs" is dus niets waard en de stelling "Albeli of bestecanvas kunnen een foto met te weinig pixels beide niet mooi afdrukken" klopt helemaal.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door newmikey »

adslben3 schreef:Ik ben er maar de humor van gaan inzien.
Nou, ik ook! Vooral van het feit dat iemand het nodig vindt ellenlange emailuitwisselingen op dit forum te plaatsen, waarin ook allerlei bespottelijke dreigementen die op helemaal niemand enige indruk maken. U was niet tevreden, krijgt uw geld niet terug en bestelt er nooit meer had al meer dan genoeg info geweest.

Nijogeth
Berichten: 9965
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb het anders wel met interesse gelezen.

boon1d
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2018 16:27

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door boon1d »

iets besteld, is bezorgd waar ik het niet op kan halen en ze wijgeren te helpen

dedraadkwijt
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2017 10:20

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door dedraadkwijt »

Hier een foto van het canvas voor de ongelovige onder jullie.[/quote]
Uhm, oud topic maar dit wordt nu toch te gek. U snapt zelf toch hopelijk ook wel dat uw verzamelcanvas geen enkele foto met weinig pixels betreft die op 100x100 zijn afgedrukt, maar een verzameling kleinere afdrukken? Uw "bewijs" is dus niets waard en de stelling "Albeli of bestecanvas kunnen een foto met te weinig pixels beide niet mooi afdrukken" klopt helemaal.[/quote]

NewMikey, Als u ook maar iets verder had gekeken, had u gezien dat die "verzamelcancas" met zogenaamd kleinere afdrukken, op zn minst 2x groter zijn dan de afdrukken die het ons trouwboek zitten. Dan hadden juist de foto's op het canvas er vele malen slechter eruit moeten zien aangezien ze zo vergroot zijn.

Maar dan nog... Ik heb nu gewoon een goede ervaring gehad met deze winkel en toevallig een slechte met albelli. Het had net zo goed andersom kunnen zijn! Ik ben van mening dat ook goede reviews een plekje verdienen en niet alleen de slechte. Natuurlijk vind ik het rot voor de mensen die slechtere ervaringen hebben gehad. En misschien heb ik geluk gehad. Hoe je het ook went of keert... Ik ben tevreden!

[Gedeeltes waarin op de man wordt gespeeld verwijderd door Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 17 aug 2018 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: [Gedeeltes waarin op de man wordt gespeeld verwijderd door Moderator]

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik ben inmiddels de draad ook kwijt

ineke1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2018 11:49

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door ineke1979 »

Het zijn een stel oplichters merk ik nu. Heb twee canvassen besteld, maar zag te laat dat de levertijd we l6 werkdagen kon duren. Na diverse mails, chats via FB en telefoontjes heb ik nog steeds niemand kunnen bereiken. Ik krijg een soort antwoordapparaat in het Duits, op mijn mails wordt niet gereageerd en in de fb chats krijg ik automatische antwoorden. Na wat speurwerk ben ik in contact gekomen met andere benadeelden. Allemaal hetzelfde verhaal. Dus volgens mij zijn het een stelletje oplichters. Ik ben mijn geld ben ik bang kwijt, en de canvassen heb ik nog steeds niet ontvangen. Enige wat overblijft is :mensen waarschuwen, hier niet te bestellen en aangifte doen.. Ik weet wat me te doen staat...

Gesloten