LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen bestecanvas.nl

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
lindavlieland
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2009 13:47

Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door lindavlieland »

Ik heb 4 canvassen bij bestecanvas.nl gekocht. Vandaag kreeg ik ze binnen, 8 dagen nadat ik besteld had, ondanks dat op de site 2 werkdagen vermeldt staat. In de doos zaten alle foto's opgerolt en 4 houten frames los erin. Ik moet zelf de canvas vastnieten aan de houten frames. Het frame in elkaar schuiven gaat erg moeizaam! Er vallen kleine stukjes hout ervanaf wanneer ik dit in elkaar schuif. De bouwtekening is in het Duits, Frans en Engels. De canvasfoto zelf is erg bobbelig afgesneden, totaal niet recht en ook heeft het bedrijf één nietje alvast in de canvas geniet voor mij, precies in de foto aan de zijkant. Als ik dit had geweten.... op http://www.klacht.nl/bestecanvas-nl/?pg=1 staan nog 22 klachten van consumenten over bestecanvas.nl en ook op andere sites kwam ik bovengenoemde klachten, die ik ook had, tegen. Ik heb het bedrijf al gemailt, telefonisch krijg ik geen demp, maar als ik de reacties op klacht.nl lees, duurt het een tijd voordat zij antwoord geven, soms na 4 mailtjes pas! Wat een domper!!!! Kortom, als je niet voor verrassingen wil staan, koop niet bij bestecanvas.nl
Laatst gewijzigd door lindavlieland op 12 apr 2012 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

riddert
Berichten: 2127
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door riddert »

lindavlieland schreef:Ik heb 4 canvassen bij bestecanvas.nl gekocht. Vandaag kreeg ik ze binnen, 8 dagen nadat ik besteld had, ondanks dat op de site 2 werkdagen vermeldt staat. In de doos zaten alle foto's opgerolt en 4 houten frames los erin. Ik wist niet wat ik zag! Ik moet dus zelf de canvas vastnieten aan de houten frames, die tevens in 4 delen geleverd werden. Het frame in elkaar schuiven gaat erg moeizaam! Er vallen kleine stukjes hout ervanaf wanneer ik dit in elkaar schuif. De bouwtekening is in het Duits, Frans en Engels. Tevens heb ik geen nietmachine ?? De canvasfoto zelf is erg bobbelig afgesneden, totaal niet recht en ook heeft het bedrijf één nietje alvast in de canvas geniet voor mij, precies in de foto aan de zijkant. Als ik dit had geweten.... op http://www.klacht.nl/bestecanvas-nl/?pg=1 staan nog 22 klachten van consumenten over bestecanvas.nl en ook op andere sites kwam ik bovengenoemde klachten, die ik ook had, tegen. Ik heb het bedrijf al ge-mailt, telefonisch krijg ik geen demp, maar als ik de reacties op klacht.nl lees, duurt het een tijd voordat zij antwoord geven, soms na 4 mailtjes pas! Wat een domper!!!! Kortom, als je niet voor verrassingen wil staan, koop niet bij bestecanvas.nl
Waarom het vakje dan niet aangevinkt dat je het geheel kant en klaar bespannen wilt ontvangen?

Opspanservice:
Ja, ik wil mijn canvas reeds op een spieraam gespannen laten leveren (Extra kosten: € 10,00)

Staat gewoon als keuze als je je foto upload en een bestelling doet. 't Is vaak een kwestie van goed lezen...

Overigens is de verzendtijd te lang, als je daar geen enkel bericht over ontvangen hebt.

MAXIEM

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

lindavlieland

Het zou handig en verstandig zijn, om voorafgaand aan de bestelling op zoek te gaan naar reviews. Daarvoor heb ik een checklist ontwikkeld, die je de volgende keer kunt gebruiken als je weer een bestelling plaatst bij een andere webshop.

Met mijn webshopchecklist© krijg je een indicatie of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar of onbetrouwbaar is.

Daartoe kun je het beste de hier volgende aandachtspunten screenen:

-de shop heeft een vast telefoonnummer (naast eventueel een mobiel nummer);
-de shop vermeldt op de website het wettelijk verplichte bezoekadres*;
-de shop heeft haar algemene voorwaarden op de site staan;
-de shop is via de site gemakkelijk bereikbaar;
-de shop geeft vooraf aan, dat het herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is,
óf een aansluitende periode die meer (werk)dagen omvat;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop vraagt niet meer dan 50% van de aankoopsom vooraf te voldoen,
óf een bestelling/levering onder rembours of met een AC is mogelijk;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-als een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan is die niet waar;
-google op de naam van de webshop en zoek naar (negatieve) reakties;

-check de reviews op:

http://www.checkwebwinkel.nl/
http://www.kieskeurig.nl/winkelbeoordeling

-check of de naam van de shop voorkomt bij:

http://www.opgelicht.nl/
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl
http://forum.www.trosradar.nl/

-de shop is aangesloten bij de

http://www.thuiswinkel.org/201101181054 ... eid-zoeken
http://www.keurmerk.info/

-het met iDeal betalen via een tussenschakel blijkt niet altijd veilig te zijn:
(http://www.telegraaf.nl/overgeld/consum ... EAL__.html)

-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de kleine lettertjes);
-check altijd de gegevens van de koper/verkoper via:

https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml

*) als het wettelijk verplichte bezoekadres (nog) niet wordt vermeld op de site, dan is het verstandig om bij die webshop geen bestelling te plaatsen.

Als bovenstaande checkpunten in orde zijn, dan is de kans groter, dat je met een betrouwbare webshop te doen hebt.

Maxiem.

Disclaimer: aan het gebruik van deze webshopchecklist© kunnen geen rechten worden ontleend.

riddert
Berichten: 2127
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door riddert »

Vandaag kreeg ik ze binnen, 8 dagen nadat ik besteld had, ondanks dat op de site 2 werkdagen vermeldt staat.
Op de site staat (voorpagina): Doordat de canvas binnen 48 uur klaar is voor verzending, heeft u uw bijzondere foto binnen een paar dagen op canvas aan de muur hangen.
En in de FAQ: De bestelling wordt binnen 1 - 2 werkdagen na ontvangst van de betaling geproduceerd en gereed gemaakt voor verzending. Vanaf dan zal de bestelling binnen ongeveer 2-3 werkdagen worden geleverd. Productie- en levertijd nadat de betaling tot 07:00 van de desbetreffende dag (behalve zaterdag) is ontvangen.

Nogmaals: Lees eens even rustig wat op een site beloofd word, en wat u geleverd krijgt voor aankoopbedrag.
Al met al valt het dus nog best mee.

saska
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2012 22:22

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door saska »

Ik heb in augustus van dit jaar een foto op canvas bij BESTE CANVAS.NL besteld.In tegenstelling tot de "klachten" die ik hier op het forum lees, ben ik juist erg tevreden over mijn bestelling. Ik werd steeds goed op de hoogte gehouden waar mijn bestelling was en hoe lang het nog zou duren voordat ik de bestelling zou ontvangen. Vervolgens was het geleverde resultaat uitstekend! Zeker als je de prijs in acht neemt (was echt niet duur) . Dus ik was zeer tevreden en blij met mijn bestelling en ook de onvanger van de canvas-foto was er erg blij mee (het was een verjaardagscadeautje). En bovendien was de canvas-foto ook nog eens keurig en stevig verpakt, zodat hij helemaal onbeschadigd of whatever werd afgeleverd (en ook op tijd). Al met al: een tevreden klant. :)

Ceetje1974
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2013 09:21

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door Ceetje1974 »

Ik doe mijn bestellingen ook altijd bij deze firma en heb nog nooit zelf een canvas in elkaar hoeven maken.
Ik ben fotograaf en de meesten die bij mij een fotoshoot laten maken, willen ook een canvas en die kan ik ze aanbieden en zeker met een dikke week hebben ze die ook in huis.

Ook als ik ze nodig heb zijn ze voor mij altijd bereikbaar, mail krijg ik of dezelfde dag nog of een dag later.

Dus ook hier een tevreden klant. 8)

Sharmee
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2013 13:15

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door Sharmee »

2 dagen geleden heb ik ook een foto op canvas besteld op bestecanvas.nl en vandaag werd het pakketje netjes afgeleverd precies zoals mij beloofd was. De reacties verbazen mij dus enorm want bij mij ging het helemaal volgens de beloften en ook het doek zelf zag er prachtig uit!

Joycexgirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2014 19:40

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door Joycexgirl »

Ook ik sta te kijken van deze klachten. Ik had mijn 4 canvasdoeken binnen 3 dagen binnen. En voor de prijs vind ik dat behoorlijk snel en ze waren nog mooier dan ik dacht!! Werd goed op de hoogte gehouden aan de hand van emails en het trackingsnummer.

De volgende keer zal ik het weer daar bestellen! Het is betere kwaliteit als van de Hema of van Kruidvat!
Top bedrijf!

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door stfwlk »

Wat fijn dat er zich allemaal speciaal mensen registreren om lyrisch te wezen over dit bedrijf.

Ajacio
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 dec 2008 12:58

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door Ajacio »

Ik heb 2 weken geleden een foto van mijn overleden Moeder besteld, en een dag daarna kreeg ik een mail dat het klaar lag voor verzending.
Nog steeds niets binnen, en dat ik een 24 uurs economie, ik vind het ook een schande dat de communicatie nihil is, nop neinte niks !
Ik zal er dan ook nooit van mijn leven meer bestellen, en nu ook maar afwachten of ik mijn product nog ooit binnen krijg !

james.photographer
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2016 15:48

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door james.photographer »

Goede kwaliteit en snelle levering. Hebben op meerdere sites besteld maar dit is toch wel de mooiste canvas die we hebben besteld.

lotjepulles
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2016 09:42

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door lotjepulles »

Op de website staat; klaar voor levering binnen 24 uur!
Aangezien ik een mooi cadeau voor ogen had en nog maar een week de tijd, gekozen voor deze webshop.
Ruim op tijd, dacht ik. Levering uit Duitsland duurt geen 5 werkdagen (ik had er nog 6).
Dus een mooie alu canvas besteld. Staat er in de bevestigingsmail; levertijd 8 tot 10 werkdagen!
Dat is wel heel erg gek, als het product binnen 24 uur klaar staat voor levering...
Direct gebeld; geen gehoor. Direct gemaild. Krijg telkens standaard mailtjes over levertijd en wetgeving in Duitsland.
Niemand die probeert dit probleem op te lossen, zoals bijvoorbeeld expresslevering aanbieden (hiervoor wil ik beste extra betalen).
Krijg ik nu een mail dat de productie 5 werkdagen in beslag neemt! Hoezo consumentenmisleiding.

Dropveter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2017 11:02

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door Dropveter »

PAS OP MET BESTECANVAS.NL!

Ik heb een tijdje terug twee ingelijste posters met passepartout besteld. Toen ik mijn posters wilde ophangen, bleek er geen enkel ophangsysteem te zijn. Geen gaatje, geen haakjes, geen touwtje, echt helemaal niets. Het frame zelf is van glad (en broos) plastic, dus daar kan je het niet direct aan ophangen, dan glijdt het van de muur.

Hier is iets misgegaan, dacht ik.
De helpdesk beweerde (in het Engels) dat ik vergeten ben ophanghaakjes te selecteren. Ik wist vrij zeker dat ik zo'n optie niet ben tegengekomen, maar voor de zekerheid heb ik het proces nogmaals doorlopen, die optie bestaat gewoon niet bij de ingelijste posters.

Met screenshot van het proces wederom de helpdesk gemaild, waarop ik de volgende reactie ontving:

thank you for your message.
That means that we do not offer hanging sets for the framed prints.
Should you have any additional questions, please do not hesitate to contact us.


Waarop ik heb geantwoord:

Yes, I’ve got an additional question.
How am I supposed to hang my frames on the wall, if there is no system to hang it on the wall?[/i]

Plus de belofte toekomstige klanten te waarschuwen dat als je hier ingelijste posters besteld, het verder lekker zelf mag uitzoeken qua ophangen.
Bij deze.

dedraadkwijt
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2017 10:20

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door dedraadkwijt »

Mijn top ervaring met bestecanvas.nl:


Ik sta er van te kijken dat sommige zo'n vervelende ervaring hebben gehad met deze firma.

Ik daarin tegen, heb een geweldige ervaring gehad en dat mag ook gezegd worden, vind ik. Ik heb laat in de avond op een zaterdag besteld en heb de canvas ivm met kerstdrukte alsnog binnen 6 dagen ontvangen en dat incl. dat weekend!
Je krijgt weldegelijk meerdere opties om aan te vinken, zoals een ophangsetje, op wat voor dikte frame je gespannen wilt hebben, of je de foto's tot de zijkanten doorgetrokken wilt hebben of gespiegeld of gewoon een witte rand etc. Daarnaast kun je ook nog kiezen voor een optionele lijst.

De kwaliteit was gewoon perfect! Ik heb ooit 1x een fotoboek laten maken met kleinere foto's van onze trouwdag bij Albelli en die foto's waren ronduit slecht van kwaliteit ondanks je geen waarschuwing kreeg bij Albelli over de pixels. Ik heb nu bij bestecanvas.nl zelfs oudere foto's gebruikt met minder pixels en een canvas van 100cm bij 100cm besteld en de foto's zijn perfect mooi!!! En de prijzen zijn helemaal geweldig!!! Ik had zo'n 100cm bij 100cm canvas besteld incl. 2cm frame, incl. prachtige lijst en ook een ophangsetje voor nog geen €80,- inclusief verzendkosten!!!! Bij Albelli zou ik dik €150,- kwijt zijn!!!

Ja de wachttijden aan de telefoon zijn wat langer bij drukte en omdat het een duitse firma is, kun je alleen voor de talen Engels en Duits kiezen. Ik ben verder duidelijk en vriendelijk geholpen bij mijn vragen tijdens het bestel proces.

Ik kan juist echt alleen maar iedereen aanraden om bij bestecanvas.nl te bestellen. Ja soms kunnen dingen uitlopen, maar zorg dan dat je op tijd besteld. Er vallen echt geen doden als je een cadeautje een dag later moet geven.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

breien schreef:
NeoDutchio schreef:U maakt speciaal een account aan om een oud topic nieuw leven in te blazen? Niet geloofwaardig.
Neem hem niet kwaijk. Hij was de de draad kwijt.
De draad? Een heel rol linnen zal je bedoelen.

dedraadkwijt
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2017 10:20

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door dedraadkwijt »

NeoDutchio schreef:U maakt speciaal een account aan om een oud topic nieuw leven in te blazen? Niet geloofwaardig.
Hele kinderachtige reactie hoor, maar als u wilt bent u van harte welkom om mijn bestelde canvas in eigen persoon te komen bekijken. Dan zult u zien dat er nog eerlijke mensen zijn en misschien leert u dan uw kinderachtige commentaar voor u te houden.

Met vriendelijke groet

Suzanne

dedraadkwijt
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2017 10:20

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door dedraadkwijt »

NeoDutchio schreef:U maakt speciaal een account aan om een oud topic nieuw leven in te blazen? Niet geloofwaardig.
P.s. als u de ballen niet heeft om persoonlijk mijn bestelde canvas te komen bezichtigen, mag u me ook op Facebook toevoegen, dan kunt u zien dat ik de foto's van de canvas al gepost heb voordat ik überhaupt af wist van dit oude topic en hier mijn ervaring op gepost heb. Suzanne's dierenhoekje.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

dedraadkwijt schreef:
NeoDutchio schreef:U maakt speciaal een account aan om een oud topic nieuw leven in te blazen? Niet geloofwaardig.
P.s. als u de ballen niet heeft om persoonlijk mijn bestelde canvas te komen bezichtigen, mag u me ook op Facebook toevoegen, dan kunt u zien dat ik de foto's van de canvas al gepost heb voordat ik überhaupt af wist van dit oude topic en hier mijn ervaring op gepost heb. Suzanne's dierenhoekje.
Dit topic is bijna 6 jaar oud. U raadt iedereen aan hier te bestellen terwijl er redelijk wat negatieve reacties zijn. Deze mensen liegen dan? U haalt vervolgens uit naar een concurrent waar ook weer een hoop positieve beoordelingen over te vinden zijn. U maakt speciaal een account aan hier. Hoe komt u trouwens bij deze topic terecht? Geheel stomtoevallig? Noem mij maar sceptisch, maar het is te toevallig en te rooskleurig.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

dedraadkwijt schreef: Ik heb nu bij bestecanvas.nl zelfs oudere foto's gebruikt met minder pixels en een canvas van 100cm bij 100cm besteld en de foto's zijn perfect mooi!!!
Dit is onmogelijk. Albeli of bestecanvas kunnen een foto met te weinig pixels beide niet mooi afdrukken, het aantal pixels zijn te laag. Als uw oude foto's minder pixels hadden dan welke u bij Albeli in een fotoboek zaten en u druk deze nu op 100cm bij 100cm af dan kan dit feitelijk gewoon nooit mooi worden.

dedraadkwijt
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2017 10:20

Re: Ervaringen bestecanvas.nl

Ongelezen bericht door dedraadkwijt »

sylvesterb schreef:
dedraadkwijt schreef: Ik heb nu bij bestecanvas.nl zelfs oudere foto's gebruikt met minder pixels en een canvas van 100cm bij 100cm besteld en de foto's zijn perfect mooi!!!
Dit is onmogelijk. Albeli of bestecanvas kunnen een foto met te weinig pixels beide niet mooi afdrukken, het aantal pixels zijn te laag. Als uw oude foto's minder pixels hadden dan welke u bij Albeli in een fotoboek zaten en u druk deze nu op 100cm bij 100cm af dan kan dit feitelijk gewoon nooit mooi worden.
Kom dan kijken op mn Facebook dan zie je het zelf. Ik snap jullie probleem niet. Ik kan het bewijzen maar jullie voegen me niet toe. Waarom hebben jullie zo'n probleem met een positieve review en willen jullie die review zonder ook maar enige bewijs de grond in boren? Wat verdienden jullie er aan om dit te doen? Normaal voeg me toe op facebook dan krijg je van mij de foto's van mijn trouwboek wat ik bij albelli heb besteld en de foto's van mijn canvas wat ik bij bestecanvas.nl heb besteld.

Gesloten