LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FatBurnerUltra

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Maartje1970
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2011 17:23

FatBurnerUltra

Ongelezen bericht door Maartje1970 »

Mijn minderjarige dochter krijgt ongevraagd een pakketje met fatburners bezorgd.
Pakketje diezelfde dag nog retour gestuurd.
FatburnersUltra.com blijft ons via Billink en nu ook het CIB achter volgen met oplopende kosten.
Op internet zijn veel meer van deze zelfde situaties te vinden van dit bedrijf.
Tip; vraag advies bij de consuwijzer, tip Radar, betaal NIET!

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: FatBurnerUltra

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Maartje1970 schreef:Mijn minderjarige dochter krijgt ongevraagd een pakketje met fatburners bezorgd.
Pakketje diezelfde dag nog retour gestuurd.
FatburnersUltra.com blijft ons via Billink en nu ook het CIB achter volgen met oplopende kosten.
Op internet zijn veel meer van deze zelfde situaties te vinden van dit bedrijf.
Tip; vraag advies bij de consuwijzer, tip Radar, betaal NIET!
Ongevraagd? En hoe komen ze dan aan uw adres? Uw waarschuwing is tegen dovemansoren, het forum hier staat vol met waarschuwingen en toch blijft men bestellen. Ook de tips wat te doen is al veelvuldig uitgelegd hier.

Maartje1970
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2011 17:23

Re: FatBurnerUltra

Ongelezen bericht door Maartje1970 »

Zeker ongevraagd, mocht u mij niet geloven google dan maar eens op dit product. Klachten te over van mensen die niets besteld hebben.
En hoe ze aan adresgegevens komen? Ik snap dat ook niet, hoor wel om mij heen dat dit soort informatie zo te achterhalen is.
De aangegeven tips ben ik over dit onderwerp hier nog niet tegen gekomen. Hoop iig hier een ander mee te kunnen helpen. Fijn dat u wel zo goed op de hoogte bent, u zal niets gebeuren.

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: FatBurnerUltra

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

Als u en uw dochter niets besteld hebben bestaat er geen grondslag voor een eventuele verplichting tot betaling.

Als u 100% zeker van uw zaak bent en dus niets hoeft te betalen kunt u bij CIB aangeven dat ze over kunnen gaan tot dagvaarding.

Het is niet dat ik u niet geloof, maar ik zou voor alle zekerheid nog eens met uw dochter gaan praten. Misschien is ze toch ergens mee akkoord gegaan, maar dit durft ze niet te vertellen. Als dit pas laat in het traject boven water blijkt te komen kan dit hoge kosten met zich meebrengen voor u.

Succes

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: FatBurnerUltra

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Die sites zijn heel sneaky,als je bv wel iets anders besteld staat er kleine letters( bij sommige producten gratis....krijgt u erbij,bingo)

Ik heb het gehad een vriendinnen mij stuurde een e card,de dochter dacht leuk ,geef link erbij voor gratis macara,nu ben ik op de hoogte,,,dus gelijk paraat,ik zeg geengegevens van mij gegeven! Nee mailadres,nou ja oke is een speciale voor reklame troep..
Maar zo hang je heek snel aan die dingen..


Hoef bv Toño ondergoed hier ook niet te noemen...weet wel je bent er niet 123 van af...

Succes...

rvjapio
Berichten: 999
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: FatBurnerUltra

Ongelezen bericht door rvjapio »

Als ik ongevraagd een pakketje krijg dan leg ik het in de kast. Ongevraagd toegestuurde artikelen mag je houden. Als je het terugstuurt dan bevestig je een relatie die er niet is. Als ze het terug willen hebben laten ze het dan maar komen halen.

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: FatBurnerUltra

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Maartje1970 schreef:Zeker ongevraagd, mocht u mij niet geloven google dan maar eens op dit product. Klachten te over van mensen die niets besteld hebben.
En hoe ze aan adresgegevens komen? Ik snap dat ook niet, hoor wel om mij heen dat dit soort informatie zo te achterhalen is.
De aangegeven tips ben ik over dit onderwerp hier nog niet tegen gekomen. Hoop iig hier een ander mee te kunnen helpen. Fijn dat u wel zo goed op de hoogte bent, u zal niets gebeuren.
Als ik geen advertenties aanklik, alle woordjes met gratis en hoge kortingen naast mij neerleg en nergens mijn naw gegevens achterlaat krijg ik ook niets ongevraagd toegestuurd. Ik denk dat het beter is een goed gesprek met uw dochter te voeren dat ze moet oppassen op internet. Gratis of heel goedkoop bestaat niet. Net zoals afslankpillen. De enige pillen die men moet nemen worden voorgeschreven door een arts en worden door een apotheek uitgegeven.
Een bedrijf gaat niet gokken wat de naam van uw dochter is en daarbij toevallig het juiste adres vinden.
En googelen hoeft echt niet hoor, er komt genoeg voorbij oo dit forum, gewoon eerst even zoeken he.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: FatBurnerUltra

Ongelezen bericht door Brahms »

Zoals anderen ook al aangaven, de oorzaak van deze toezending ligt bijna zeker weten bij je dochter.
Bekijk haar internethistorie eens op mobiel, Ipad of computer. Er zal misschien een wereld voor je opengaan.

Maartje1970
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2011 17:23

Re: FatBurnerUltra

Ongelezen bericht door Maartje1970 »

Update: mail gekregen van CIB, ze hebben het dossier gesloten en gaan verder geen acties meer ondernemen.
Dit bevestigt mij in mijn geloof dat het bedrijf FatBurnerUltra geen zuivere koffie is.
Goed afgelopen iig.

Gesloten