LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fotoalbum ALDI/MEDION

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
LBult
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2009 11:10

Fotoalbum ALDI/MEDION

Ongelezen bericht door LBult »

In juni waren mijn ouders 40 jaar getrouwd. Na een zeer geslaagd weekend met de gehele familie wilde ik mijn ouders een fotoalbum cadeau doen. Via de site van de ALDI heb ik vier dezelfde fotoalbums samengesteld en besteld. Direct na bestelling heb ik de albums betaald. De kosten bedroegen totaal 90 euro, niet goedkoop dus.

Volgens de Algemene leveringsvoorwaarden van ALDI/MEDION bedraagt de levertijd 2 tot 5 werkdagen. Na ruim een week had ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Hierop heb ik contact gezocht met ALDI/MEDION om te informeren naar de status van mijn bestelling. Ik kreeg toen de reactie dat ik moest wachten tot 2 weken na het bericht dat mijn bestelling was verzonden.

Na 2 weken had ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wederom contact gezocht met de ALDI/MEDION. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van het telefoonnummer dat mijn per e-mail was toegezonden. Dit nummer bleek echter niet correct.

Uiteindelijk wel bij de juiste persoon terecht gekomen. Deze persoon had totaal geen informatie over mijn bestelling en kon mij ook niet verder helpen. Hierop heb ik per e-mail contact gezocht met ALDI/MEDION. "Het zou worden uitgezocht" werd mij gemeld door de betreffende medewerker.

De informatievestrekking vanuit ALDI/MEDION is echter waardeloos. ALDI/MEDION neemt zelf totaal geen initiatief om de klant te informeren. Als klant moet je zelf contact blijven zoeken met ALDI/MEDION en als je dan iemand te spreken krijgt, dan heeft die persoon totaal geen informatie.

Op dit moment is het totaal onduidelijk waar mijn fotoalbums zijn. Bij ALDI/MEDION weet men het nog steeds niet. Inmiddels heb ik 4 e-mails verstuurd en meerdere malen telefonisch contact gehad. Informatie heeft men echter niet en men heeft geen overzicht waar het pakket is gebleven en dat het bij de afdrukcentrale wordt uitgezocht. Chaos dus.

Slechte service van ALDI dat men a) niet weet waar hun producten zich bevinden en b) dat de klant niet wordt geïnformeerd over het oplossen van fouten die door ALDI worden gemaakt.

Al met al een afrader als je een fotoalbum wilt laten maken.

cornelia30
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2009 18:09

Re: Fotoalbum ALDI/MEDION

Ongelezen bericht door cornelia30 »

Ik heb het laatste jaar 6 keer een fotoalbum bij via de web-site van Aldi aangemaakt en ben erg tevreden, zoweel over de kwaliteit als over de verdere afhandeling. Het album kwam binnen 7 werkdagen en daarna betaalde ik de bijgesloten acceptgiro.
Met een kennis heb ik in mei 2009 ook een fotoalbum gemaakt en hier 4 exemplaren van besteld, ook deze albums werden na 7 wekdagen thuisbezorgd.
Het enige minpuntje kan zijn dat je moet opletten of je bestelling wel goed verstuurd is, het verzenden kan afhankelijk van de hoeveelheid foto's wel 45 minuten duren en ik heb in het begin 2 keer meegemaakt dat het verzend proces na circa 25 minuten fout liep. Dan moet je hem weer opnieuw opstarten.

stofzuigertje

Re: Fotoalbum ALDI/MEDION

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Aldi heeft een firma die dit voor hun doet dus matig bereikbaar kan voorkomen...

Het achteraf met acceptgiro betalen gaat foutlozer dan vooraf betalen.

Uw verbinding snelheid is bepalend of het goed overkomt.

Ik mag als mede eigenaar geen reclame voor de firma maken die nog goedkoper voor vele andere zoals Aldi / Medion die uitvoerde!

LBult
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2009 11:10

Re: Fotoalbum ALDI/MEDION

Ongelezen bericht door LBult »

Inmiddels ben ik weer terug van vakantie en in het bezit van mijn bestelde albums! De kwaliteit van de albums is goed, maar de manier waarop ik er uiteindelijk aan ben gekomen doet mijn frustratie weer oplaaien.
Vlak voor mijn vakantie heb ik Aldi/Medion via de mail gemeld dat ik hun in gebreke zou stellen. Binnen een half uur kreeg ik een telefoontje! Helaas bleek ook deze mevrouw geen idee te hebben waar mijn bestelling was gebleven en kon ook zij geen toezegging doen w.b. eventuele oplossingen. Ik heb toen aangegeven dat ik een melding zou doen bij Kassa en Tros radar. Vlak nadat ik het bericht had geplaatst bij zowel radar als Kassa, kreeg ik opnieuw telefoon van Aldi/Medion dat mijn album terecht was, ze had heel toevallig net een mail ontvangen dat er iets mis was gegaan met het bezorgen en dat de bestelling retour was gestuurd. Of ik misschien het verkeerde adres had opgegeven, nou vraag ik je! Uiteraard klopte het adres, maar geen excuses voor deze valse beschuldiging. En wat mij nog meer verbaast is, dat zodra je dreigt met melding op een site als radar ze wel ineens aktief op zoek gaan. Het stoort mij dat ze daar over liegen en de fout mij in de schoenen proberen te schuiven. Geef dan gewoon toe dat er iets is misgegaan.
Ik zal voortaan niet meer vooraf betalen, dat heb ik ervan geleerd. En ik bestel mijn albums tegenwoordig elders

Gesloten