LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gaat het goedkomen met mijn Campz-bestelling?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Yellowbird
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2020 22:55

Gaat het goedkomen met mijn Campz-bestelling?

Ongelezen bericht door Yellowbird »

Op 17 Mei heb ik een bestelling geplaatst en betaald bij Campz.
Deze is twee dagen later bevestigd, inclusief UPS code.

De bestelling is niet geleverd, het pakketje is door UPS ook nog niet ontvangen.

Campz is ivm het coronavirus niet telefonisch bereikbaar en stuurt een reply mail als je een mail stuurt vanaf fahrrad.de.


Beste klant,
bedankt voor je bericht, we willen bij deze graag de ontvangst ervan bevestigen.
We zullen je aanvraag zo snel mogelijk verwerken en contact met je opnemen.

Door de huidige ontwikkeling van het coronavirus (Covid-19), werkt onze klantenservice nu vanuit huis. Hiermee willen we een maatschappelijke bijdrage leveren om de verdere verspreiding van dit virus tegen te gaan.

Helaas is het voor ons op dit moment niet mogelijk om je verzoek telefonisch af te handelen. Als je nog andere vragen hebt, neem dan contact met ons op via e-mail. We behandelen je aanvraag dan zo snel mogelijk.
Mochten de omstandigheden leiden tot langere verwerkingstijden dan je normaal gesproken van ons gewend bent, dan verontschuldigen wij ons daar nu al voor.
Als je vragen hebt over je bestelling, retourzending, klacht of een ander onderwerp, kun je ook snel hulp vinden op onze service pagina’s.

Met sportieve groeten,
je team van CAMPZ



Ben ik nu in een internetoplichter getrapt of komt dit goed?

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gaat het goedkomen met mijn Campz-bestelling?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Yellowbird schreef:
08 jun 2020 23:07
Ben ik nu in een internetoplichter getrapt of komt dit goed?
Ik heb geen kristallen bol, maar deze tent bestaat al jaren. Het is niet zomaar een snelle oplichter. Als ik 2 seconden google, zie ik dat er meer leveringsproblemen zijn momenteel (check). Vermoedelijk dus inderdaad als gevolg van de Corona-maatregelen, waar ze onvoldoende goed op ingespeeld hebben.

Ik gok dat je bestelling gewoon geleverd wordt - de vraag is alleen wanneer.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Gaat het goedkomen met mijn Campz-bestelling?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Welk product en UPS heeft ook een pakjes file gekregen.

Dus ik verwacht dat het vooral is wat je bestelde er al is en waar opgeslagen.
Ik weet dat vele na enkele dagen al gaan bellen dus telefoon eruit of antwoord apparaat doen vele.
Koste veel tijd en gezeur, prima dat ze die eruit haalden.

Yellowbird
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2020 22:55

Re: Gaat het goedkomen met mijn Campz-bestelling?

Ongelezen bericht door Yellowbird »

Vandaag, na drie weken, antwoord ontvangen. Pakketje is zoek, geld wordt terug gestort en een tegoedbon. Uiteindelijk netjes opgelost.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Gaat het goedkomen met mijn Campz-bestelling?

Ongelezen bericht door scontra »

Yellowbird schreef:
09 jun 2020 12:40
Vandaag, na drie weken, antwoord ontvangen. Pakketje is zoek, geld wordt terug gestort en een tegoedbon. Uiteindelijk netjes opgelost.
Normaal gesproken zou je verwachten dat de bestelling nogmaals aan de klant verzonden wordt, maar blijkbaar maakt dit bedrijf een andere keuze.

"Eerst zien en dan pas geloven" dat het uiteindelijk netjes is opgelost. :wink:

Zou leuk zijn als u zou willen laten weten of u uw geld ook echt heeft teruggekregen !

Het kan ook nog dat het in ongerede geraakte pakket t.z.t. alsnog bij u wordt aangeboden.

Gesloten