LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen retour mogelijk bij dolceshoes.com

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
frederiquewh
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2019 07:29

Geen retour mogelijk bij dolceshoes.com

Ongelezen bericht door frederiquewh »

Ongeveer twee manden geleden hb ik bij Dolceshoes.nl nieuwe schoenen besteld. De site zag er betrouwbaar uit en ze gaven aan dat retourneren eenvoudig zou zijn:

Op de site staat:
"If you are not entirely satisfied with your purchase, it is easy to exchange or refund. Simply follow the instructions, and submit a request for return/exchange in your order page and we will try our best to meet your request.
Fast Refund:
Contact customer service at our website via email [email protected] to request a return address and return the purchase.We will issue a refund to your original payment method within a week.

Returns &Exchanges Policy
-Purchase (except swimwear and final sale) can be returned or exchanged within 30 days from the day customer receive the goods.
-Items must be unused, undamaged and in original packaging with all the original labels ,ensure that all articles in the package are intact ! If not, the buyer is responsible for all incurred fees and no refund will be issued.
-Customers will only be charged once at most for shipping costs (this includes returns); No-restocking to be charged to the consumers for the return of the product.
Items that do not meet these criteria will not be considered for return."

Het geleverde artikel was helaas niet naar verwachting. Het was de verkeerde maat en in plaats van echt leer bleek het plastic. De schoen zag er echt heel anders uit dan op de website. Daarom wil ik het graag terug sturen en mijn geld terug.

Ik heb meerdere mails naar de klantenservice gestuurd en contact proberen te leggen via social media en het contactformulier op de site. Het formulier op de site werkt niet en op geen enkele e-mail of bericht heb ik een reactie gehad.

Ik vol me opgelicht. Op social media zag ik ook dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Zijn er mensen die een zelfde ervaring hebben? Is hier het probleem wel al opgelost?

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Geen retour mogelijk bij dolceshoes.com

Ongelezen bericht door tampie74 »

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... ourzending


heeft u dezelfde vraag gesteld. En daar is al aangegeven dat het bedrijf in Hongkong zit en dat u weinig hoeft te verwachten.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen retour mogelijk bij dolceshoes.com

Ongelezen bericht door berndv »

frederiquewh schreef:
11 nov 2019 07:46
Ik vol me opgelicht. Op social media zag ik ook dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Zijn er mensen die een zelfde ervaring hebben? Is hier het probleem wel al opgelost?
Tsja, zoals genoemd, het is een webshop in Azie die voor weinig hier hun waren aan de man/vrouw brengt. Op zich is het heel mooi, lekker goedkoop, totdat er iets mis gaat, dan kunt u met allerlei Europese regels gaan dreigen, daar doen ze helemaal niets mee.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Geen retour mogelijk bij dolceshoes.com

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo @frederiquewh, als u met een creditcard of PayPal betaald hebt kunt u daarmee contact opnemen om zo uw geld terug te krijgen.
Die producten hebben een aankoopverzekering.
Succes!

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Geen retour mogelijk bij dolceshoes.com

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

fonsflons schreef:
11 nov 2019 14:13
[...]en bij de .com krijg ik gelijk een veiligheidswaarschuwing.
Dat kan met een specifieke browser en/of virus/firewall bescherming te maken hebben.
Ik krijg geen waarschuwing.
Niet dat ik hier iets zou bestellen trouwens...

Gesloten