Gekochte pakketten in Sims Mobile verschijnen niet

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Funk1

Gekochte pakketten in Sims Mobile verschijnen niet

Ongelezen bericht door Funk1 » 15 feb 2020 14:26

Sinds enige tijd speel ik het spel The Sims mobile. Leuk tijdverdrijf als je thuis zit met een griepje.
In het spel heb je de mogelijkheid spulletjes met echt geld te kopen en je huisje in te richten.
Ik heb twee van de pakketten gekocht die werden aangeboden. Voor één pakket heb ik blijkbaar twee keer voor betaald zonder de content te ontvangen. Bij een ander pakket waarvoor ik heb betaald zijn spontaan dingen verdwenen.
Ik heb geprobeerd een account aan te maken op de site om het probleem voor te leggen. Dit is met geen mogelijkheid gelukt, wat vrij simpel zou moeten zijn. Een case aangemaakt met de melding dat ik me niet kan aanmelden. Vervolgens krijg je vijf keer een mailtje of ik e.e.a. wil afhandelen via de site waar ik me niet kan aanmelden.
Daarom besloten contact op te nemen met de klantenservice. Bandje met de boodschap dat de gemiddelde wachttijd vijf minuten bedraagt. Na 20 minuten iemand aan de telefoon. Probleem zou worden opgelost en of ik via de site bewijs wil aanleveren van de gekochte pakketten. Vijf maal aangegeven dat ik me niet via de site kan aanmelden. Stappen doorlopen met een customer service medewerker aanmelden niet mogelijk. Ruim twee uur verder en ik kan nog niet in mijn account maar heb uiteindelijk de facturen kunnen mailen. Desbetreffende medewerker zou e.e.a. door spelen naar de afdeling die de facturen behandelt. Opnieuw een casenummer gekregen wat niet bestaat. Je kunt niet reageren op de mail. M.a.w. je van het kastje naar de muur. Oude case gesloten zonder oplossing. Ik krijg het gevoel alsof er een machtspelletje wordt gespeeld en dat er alles aan gedaan wordt om je afgewimpeld met een smoesje dat het wordt opgelost. Het gaat hier om een bedrag van meer dan 64 euro dan heb ik het andere pakket niet eens meegerekend waarbij de content verdwenen is. De customer service is een sales afdeling met verkoop praatjes.

thecure

Re: Gekochte pakketten in Sims Mobile verschijnen niet

Ongelezen bericht door thecure » 16 feb 2020 18:19

Virtuele spullen kopen met echt geld.... je moet ook echt niet weten wat je met je geld doen moet om daaraan je geld uit te geven....

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme » 17 feb 2020 07:12

thecure schreef:
16 feb 2020 18:19
Virtuele spullen kopen met echt geld.... je moet ook echt niet weten wat je met je geld doen moet om daaraan je geld uit te geven....
Hoe echt is het geld op jouw bankrekening ?
Dat is net zo virtueel als de spullen die ts er voor gekocht heeft.

Niet zo badinerend doen.

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus » 17 feb 2020 08:36

thecure schreef:
Wat een onzin. Een film en een fictie boek zijn toch ook virtueel. Dus mensen die een film huren of een boek kopen hebben allemaal geld te veel?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 » 17 feb 2020 09:52

Jefdus schreef:
17 feb 2020 08:36
thecure schreef:
Wat een onzin. Een film en een fictie boek zijn toch ook virtueel. Dus mensen die een film huren of een boek kopen hebben allemaal geld te veel?
Een klein verschil:

Een virtueel boek kun je net als een echt (fysiek) boek lezen. Een virtuele (digitale bedoel je?) film kun je net als een fysieke film bekijken. Virtueel geld (giraal?) kun je net als fysiek geld uitgeven..

Maar een virtuele bank of een virtuele tafel?

Laat onverlet dat TS gewoon moet krijgen waar TS voor betaald heeft ( virtueel of niet ).

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 18 feb 2020 09:14

Met virtuele spullen in een virtueel spel kan je natuurlijk ook gewoon spelen. Rare discussie.

TS heeft iets gekocht en hoort dat gewoon te krijgen. Praktijk is dat het bij dergelijke aankopen ontzettend lastig is om alsnog te krijgen waar je recht op hebt.

Funk1

Ongelezen bericht door Funk1 » 25 feb 2020 18:03

Ik doe iets waar ik in eerste instantie plezier uithaal. Ik ben zelf grafisch ontwerper en ja je hebt in dit spel de keuze om iets te kopen of niet. Ik ben niet thuis in het game wereldje dit was ook de eerste keer (maar ook de laatste keer) vanwege een griepje en verveling. Of mijn keuze iemand aan staat of niet is niet van belang het gaat er inderdaad om dat ik iets heb gekocht en niet heb gekregen. Het gaat zelfs nog verder dan ik dacht. Het hele internet staat er vol mee wereldwijd. Klachten over EA Games. Hoe kan het in godsnaam dat een bedrijf dit gewoon kan blijven doen. Ik durf hier hardop te zeggen dat er gefraudeerd wordt omdat ik dat dus letterlijk zelf ervaar. Als klanten klagen wordt hun account geblokkeerd. In game treiteren enz. Ik ben volwassen en kan nog het e.e.a. relativeren maar hoe is dat voor een jonge knul of meid die daar misschien al hun zakcentjes in steken? Ik heb uiteindelijk een deel van mijn geld terug gekregen maar niet via EA Games.

Plaats reactie