LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ha-ra schoonmaakmiddelen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
mens
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 mei 2007 23:59

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door mens »

Ik heb een hara raamwisser en het schoonmaakspul. Werkt prima. Niet dat ik nu zo vaak ramen lap, maar dat is luiheid. :roll:

Ik ben trouwens niet naar zo'n party geweest, zonde van m'n tijd. Een collega had ooit zo'n ding mee naar het werk. Daar heb ik hem ook geprobeerd en vond het fijn werken. Vervolgens heb ik op internet het adres + telnr. van zo'n consulent opgezocht en het gewoon bij haar besteld en afgehaald.

esjo
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 mar 2006 16:03

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door esjo »

Ik gebruik Hara nu al zo'n 10 jaar en met geen enkel ander produkt krijg je de ruiten zo ongelooflijk schoon. En ook nog super gemakkelijk.

brudy
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2008 00:43

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door brudy »

ik heb een fles schoonmaakmiddel,BY*PAS. komt ook uit duitsland, kost 15euro en het werkt geweldig. :lol: gr brudy

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Ha-Ra???????

Ik had al bij het begin van het allereerste stukje een bruin vermoeden dat hier wel weer eens sprake kon zijn van die vorm van sluikreclame die je steeds vaker op dit forum en andere fora tegenkomt.

Eerst zogenaamd een vraag waarop serieus op wordt ingegaan met gezonde adviezen zoals wijzen op de MLM-methode, op de prijs en of het die prijs waard is.
Amway als MLM is daar een goed voorbeeld van geweest.
Het heeft die "demonstrateurs/demonstratices"-verkopers alleen maar een niet verder verkoopbare voorraad opgeleverd.

Maar na die zogenaamde vraag volgt vrijwel altijd die juichende verhalen dat het zo super moet zijn.
En verder lezend, JA HOOR, daar zijn ze dan.

Kom nou beste mensen, kijk daar nou toch eens doorheen.
Het recept voor mooie schone ramen kan de proffessionele glazenwasser u ook geven hoor.
De goede maken toch ook streeploos schoon?

Grootvader

JannaB
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2006 17:04

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door JannaB »

Ik wil toch even reageren. Ik doe dat eigenlijk niet zo snel. Dit wordt me ingegeven door de negatieve berichten die er bij staan. Het wordt vergeleken met piramide enz. Niets is minder waar. Voor tupperware ga je ook naar een party en het blijft ook supergoed nietwaar?

Ik kwam tien jaar geleden in kontakt met Hara spullen. Mijn schoonzus liep er mee weg en of je het wilde of niet. Je kreeg "iets van Hara" voor je verjaardag. Voor mij een nanodoekje.

Sinds een jaar of zes ben ik in het bezit van diverse Hara snuisterijen. Ik was in eerste instatie wat afwachtend want zo duur?
Het is super! Ik heb zowel boven in huis als beneden wat doekjes, handschoenen en dweilen en het huishouden is een fluitje van een cent.
Ramen lappen blijft ook met Hara een vervelende klus, maar ze worden wel heel goed schoon.

JannaB
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2006 17:04

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door JannaB »

Grootvader: "Het recept voor mooie schone ramen kan de proffessionele glazenwasser u ook geven hoor.
De goede maken toch ook streeploos schoon?"

Sluikreclame? :roll:

Harriet01
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 sep 2008 11:37

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door Harriet01 »

Het lijkt wel afgesproken werk.
Dat alle verkopers van Ha-Ra hier zouden reageren

esjo
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 mar 2006 16:03

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door esjo »

Ik ben geen verkoper, en ik vind Ha-ra ook best duur.
Maar....je doet ontzettend lang met zo'n fles. Als je bv. een fles cillit bang haalt, die ook niet echt goedkoop is ben je aan het eind van het liedje duurder uit. Waarom..? Omdat Ha-ra veel zuiniger is in gebruik.
Bovendien is Ha-ra 99% biologisch afbreekbaar en dat is mooi megenomen :wink:

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Waar kan je het eigenlijk kopen?
mijn schoonmoeder gebruikt het al jaren en ik heb het laatst geprobeerd en het werkt heel goed.
Ze had het over dat ze adressen via internet zoekt en het daar dan haalt ofzo?

follie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2008 04:05

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door follie »

Hela, ik ben ook helemaal geen verkoopster van de produkten maar uit ervaring kan ik je wel vertellen dat ze echt wel goed zijn zeker voor iemand die allergisch is voor andere schoonmaakmiddellen, in 2000/2001 heb ik me redelijk wat van hat gamma aangeschaft en nu nog altijd tevreden, maar het topprodukt is voor mij zeker de raamwisser met het blauwe produkt, ik heb een zaak met vele ramen(vitrines) en ik kan je verzekeren dat ik ze sinds 2000 3x sneller mijn vensters kan poetsen en ja, ja zonder die vervelende vegen... Ik weet het niet voor jullie maar ik doe toch liever andere dingen in mijn overige vrije tijd dan zeemvellen uitwringen en trapje op en afgaan, mijn blauwe fles is het voordeligste busje dat in mijn kast staat...en ik weet met een eetzaak wat de produkten eender welk op de markt wel kost en hoe snel ze er doorgaan. En voor de mensen die altijd achter iets iets zoeken kom gerust kijken in Booischot Dorpsstraat 76 en ik zal je laten zien dat ik een gewoon persoon ben buiten het poetsen niets met hara te maken heb, en als je twijfelt leen het dan toch gewoon even bij iemand, zonder dat je moet denken dat je een kat in een zak gekocht hebt. Vandaar ook de demonstratie vermoed ik, ik weet niet welk ander merk uit het warenhuis je even kunt testen voor gebruik, dat is pas valse commerce vind ik, eerst kopen en dan ja... groetjes aan iedereen va een grote harafan.

barreb
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2010 15:23

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door barreb »

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en kwam toevallig hier terecht omdat ik zocht naar hara bij google. Weet iemand waar ik dit vind? Ik dacht dat ik er vanmorgen iets over gezien heb op dit forum, maar nu kan ik het nergens meer vinden. Helpt iemand? Graag een adres online.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

http://www.ha-ra.nl/provincie.asp?id=2

Voila.......meerdere adressen voior Ha-Ra producten

Ranie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2012 14:14

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door Ranie »

Hier een zeer trouwe gebruikster. Heb ( Nee had) een huidprobleem. Gebruik de Saponella ook (Waspoeder) Geen wasverzachter meer nodig. De Kalk-ex is hier in Oss geen overbodige luxe. Duur??? Als je nagaat dat ik al in 7 jaar geen nieuwe doekjes nodig heb. Okee er zijn goedkopere bij de Blokk** maar die moet je na een jaar vervangen.En wat dacht je van de huidverzorgers??? Ik zit in de bijstand maar lach iedereen uit die iedere keer weer waspoeder of schoonmaakmiddelen moet kopen. .

vaesco
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2014 22:41

Re: Ha-ra schoonmaakmiddelen

Ongelezen bericht door vaesco »

Ik heb een leistenen vloer en heb me laten overhalen een Ha-Ra vloerwisser groene doek te kopen voor 93 euro. De consulente verzekerde mij een pluisvrije wisser, en Niet Goed Geld Terug. DIt naar aanleiding van het feit dat ik erg huiverig ben voor dit soort party's en de doek al erg pluizig uitzag en aanvoelde. Hiervan waren 15 mensen getuige. Een drukke party waar voor 1200 euro werd verkocht en maar liefst 3 afspraken werden gemaakt. Na 3 weken, later 2 maanden en uiteindelijk 3 maanden pluisde deze wisser nog steeds, wat inhoud dat ik 70 m2 eerst moet stofzuigen, dan wissen met de vloerwisser en dan opnieuw moet stofzuigen om de pluizen te verwijderen. Nu willen ze mij het geld niet terug geven maar ik moet weer een ander systeem van hun gaan proberen!!! Ik ben uitgeprobeerd, helemaal klaar met Ha-Ra, en vooral met de valse beloftes die deze dames maken. Gevolg: ontevreden klanten en 3 afspraken minder!!

Gesloten