LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
HansKu
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2017 12:53

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door HansKu »

Ik heb op 23 April j.l. een bestelling bij Nugezond geplaatst en deze direct betaald. Tot op heden de bestelling nog niet mogen ontvangen. Gisteren heb ik een mail naar Nugezond gestuurd, met de vraag waar de bestelling blijft, heb nog geen reactie ontvangen. :(

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

HansKu schreef:Ik heb op 23 April j.l. een bestelling bij Nugezond geplaatst en deze direct betaald. Tot op heden de bestelling nog niet mogen ontvangen. Gisteren heb ik een mail naar Nugezond gestuurd, met de vraag waar de bestelling blijft, heb nog geen reactie ontvangen. :(
Lees het topic door. Je moet op klachtencompas https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/n ... 40755bd9aa reageren om in contact komen met het bedrijf.

hetty van doorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2017 11:29

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door hetty van doorn »

Ja, mij is hetzelfde overkomen op 26 april 2017 besteld en betaald 5 tubes lanette creme 1 FNA Bipharma 27,35 euro niets ontvangen. Ze zijn niet te bereiken op het telefoonnummer en reageren niet op emails. Jammer genoeg had ik deze keer niet reviews gekeken. Dan had ik jou bericht gezien en geweten dat het foute boel is met Gezond Nu.com. Balen

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Radar »

Dit item zat afgelopen zaterdag in onze uitzending: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... j-politie/

CalJep07
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2017 16:04

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door CalJep07 »

Ik heb 25-apr j.l.een bestelling gedaan van vijf potjes Mariadistel en tot op heden niet ontvangen.
Wel de bevestigging op 25-apr en dat is alles.
Ik heb kort geleden nog een email gestuurd maar uiteraard geen respns.
Eveneens heb ik op 25-apr via Ideal Betaald inclusief verzendkosten 77'00 Euro.

CalJep07
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2017 16:04

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door CalJep07 »

Nu zoveel mensen door dit tuig in de val zijn gelopen wordt het voor de politie de hoogste tijd om dit vuil op te ruimen. Ze kunnen toch niet blijven doorgaan. Haal gewoon de website weg en gooi dit tuig in de cel.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Moneyman »

CalJep07 schreef:Nu zoveel mensen door dit tuig in de val zijn gelopen wordt het voor de politie de hoogste tijd om dit vuil op te ruimen. Ze kunnen toch niet blijven doorgaan. Haal gewoon de website weg en gooi dit tuig in de cel.
Tuurlijk joh... voor een civiel issue?

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door ZaBo »

Is er geen spraken van het feit, dat iets binnen dertig dagen geleverd dient te worden (uiterste termijn) of heb ik dit verkeerd begrepen?

Denk helaas, dat mensen denken dat als zij iets online bestellen, dit een op een in een doos wordt gedaan en gelijk verstuurd, maar praktijk is iets weerbarstiger, maar kan het mis hebben hoor

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Klopt. Maar dat is nog steeds civielrechtelijk, niet strafrechtelijk.

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door ZaBo »

Moneyman schreef:Klopt. Maar dat is nog steeds civielrechtelijk, niet strafrechtelijk.
Dat begrijp ik, maar zie hier mensen die zeggen, dat zij een order geplaatst hebben op 25 april en ook op 26 april, dus redelijk recent.

Vandaar dat ik mij afvroeg of de 30 dagen termijn nog steeds geldig is, en dat bedrijven niet eerder in gebreken gesteld kunnen worden

Dus klagers moeten nog wachten met hun reclamatie dan wel "donker gekleurd" maken van NuGezond.com

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZaBo schreef:
Moneyman schreef:Klopt. Maar dat is nog steeds civielrechtelijk, niet strafrechtelijk.
Dat begrijp ik, maar zie hier mensen die zeggen, dat zij een order geplaatst hebben op 25 april en ook op 26 april, dus redelijk recent.

Vandaar dat ik mij afvroeg of de 30 dagen termijn nog steeds geldig is, en dat bedrijven niet eerder in gebreken gesteld kunnen worden

Dus klagers moeten nog wachten met hun reclamatie dan wel "donker gekleurd" maken van NuGezond.com
Ah, dan begreep ik je verkeerd. Ze hebben inderdaad 30 dagen als uiterste levertermijn in hun voorwaarden staan.

FrankyBeij
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2017 10:51

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door FrankyBeij »

8 mei jl. heb ik een bestelling geplaatst op NUgezond.com en deze betaald via iDEAL. Het ging om babyvoeding (Biobim Lac 1) van 6,59 eu p/st. De totale bestelling, icl. verzendkosten bedroeg: 32,01 eu. Nadat de beloofde levertijd verstreken was heb ik meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen met het bedrijf. Helaas zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Vervolgens heb ik het bedrijf gemaild. Op een auto-responder mail na, met het bericht dat mijn mail in goede orde was ontvangen en dat ik door een achterstand later reactie zou krijgen, heb ik tot op heden nog steeds niets van het bedrijf vernomen.

Heel vervelend wanneer je rekent op de producten, met name als het gaat een om babyvoeding. Dit kan gewoon echt niet. Ze hebben zichzelf ondertussen ook uitgeschreven bij Webwinkel Keur. Dit komt echt over als een malafide bedrijf. Niet eens de moeite nemen om een mailtjes terug te sturen na 3 weken. Ik denk dat er niets anders op zit om dan ook maar aangifte te doen van diefstal?
Laatst gewijzigd door Radar op 30 mei 2017 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link aangepast door Moderator

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

FrankyBeij schreef:8 mei jl. heb ik een bestelling geplaatst op NUgezond.com en deze betaald via iDEAL. Het ging om babyvoeding (Biobim Lac 1) van 6,59 eu p/st. De totale bestelling, icl. verzendkosten bedroeg: 32,01 eu. Nadat de beloofde levertijd verstreken was heb ik meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen met het bedrijf. Helaas zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Vervolgens heb ik het bedrijf gemaild. Op een auto-responder mail na, met het bericht dat mijn mail in goede orde was ontvangen en dat ik door een achterstand later reactie zou krijgen, heb ik tot op heden nog steeds niets van het bedrijf vernomen.

Heel vervelend wanneer je rekent op de producten, met name als het gaat een om babyvoeding. Dit kan gewoon echt niet. Ze hebben zichzelf ondertussen ook uitgeschreven bij Webwinkel Keur. Dit komt echt over als een malafide bedrijf. Niet eens de moeite nemen om een mailtjes terug te sturen na 3 weken. Ik denk dat er niets anders op zit om dan ook maar aangifte te doen van diefstal?
Heb je dit topic wel doorgelezen?

Oswald70
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2017 14:50

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Oswald70 »

Op 17 mei 2017 een bestelling geplaatst van ongeveer 25,-, wel een bevestigingsmail ontvangen waarin staat dat de verwerking 4-5 werkdagen zou duren en nadat de betaling heeft plaatsgevonden zou het verstuurd worden. Op 25 mei 2017 heb ik een mail gestuurd om een reactie wederom geen reactie. Vandaag 30 mei 2017 telefonisch proberen te bereiken, dan krijg je een telefonische beantwoordapparaat eraan wat je mededeelde dat telefonisch geen contact mogelijk is. Kortom mede door alle reacties hier ben ik bang dat mijn geld weg is.
Wat valt verder hieraan te doen? Graag wil ik mijn geld terug.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 mei 2017 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door moderator: mailadres weggehaald

csprenger
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2017 15:29

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door csprenger »

Op 20 mei heb ik een bestelling geplaatst bij NuGezond.com en na bevestiging van de bestelling en betaling niets meer vernomen. Op mijn mails met verzoek tot reageren krijg ik alleen het bericht dat er vertraging is in het reageren door onderbezetting. Nu aangifte gedaan bij de politie. Zeer onverstandig nog iets van deze site te kopen lijkt me zo! C

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Sommige mensen...

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

NuGezond heeft goede gratis reclame gehad hier, blijkt wel.

Wilmaver
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2017 19:28

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Wilmaver »

NuGezond. Ook wij hebben een vervelende ervaring. Voor mijn moeder bestelde en betaalde ik 10 flesjes Balneum zeep, Dat scheelde in de verzend kosten. Na twee mails en een paar keer bellen begrijp ik dat we opgelicht zijn. Bah!
Groetjes wilmaver.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Weer iemand die het niet snapt

MiguelDebats
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2017 08:52
Contacteer:

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door MiguelDebats »

11 dagen geleden een bestelling gedaan voor 102,- maar nog niks ontvangen. Klantenservice niet bereikbaar. Ik kreeg een bestellingsbevestiging toen ik nog niet had betaald, maar toen ik de betaling had gedaan kreeg ik geen bevestiging meer, dat vond ik al vreemd. Nu ik alle andere reviews lees vrees ik dat ik ben opgelicht.
Vooralsnog raad ik iedereen af om hier een bestelling te doen.

Gesloten