LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hema USB Webcam

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Crois
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2005 20:55

Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door Crois »

Heeft er iemand ervaring met de USB Webcam vd Hema? Ik was namelijk benieuwd of hij ook gebruikt kan worden met Windows XP, omdat dat niet op de doos staat... Alleen Windows 98SE, ME en 2000...

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door karr-2 »

En dus ook Windows XP, omdat die altijd werkt met zaken die onder Windows 98, ME en 2000 gebruikt konden worden.

Ik heb Windows XP gehad en al mijn spellen en zaken zijn gewoon blijven werken.

Crois
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2005 20:55

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door Crois »

Mooi zo :D
Thanx ;)

@tje
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jun 2005 12:57

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door @tje »

er is alleen een scala aan producten welke niet draaien onder windows xp en wel onder 98. Puur de drivers.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door karr-2 »

Of geklets van een nietwetend persoon. alles wat onder windows 98 draait, zal onder XP ook draaien, zonder uitzondering.

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door klaasvd »

dat mocht je willen karr-2, zijn die dingen die gewoon extra driver nodig hebben

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ouderwetse rommel dus, dat al meteen in de prullenbak zou moeten belanden.

vuurvos
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 jan 2005 23:11

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door vuurvos »

't Zal wel gewoon om een " bekend" merk gaan wat ze gewoon in een ander jasje met een ander stickertje erop verkopen.

Meestal staat er ook in de handleiding (of op de verpakking) waar je evt. stuurprogramma's kunt downloaden.

Anders gewoon eens bellen met desbetreffende bedrijf waar je evt. de stuurprogramma's kunt bemachtigen.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door SJZ »

Of geklets van een nietwetend persoon. alles wat onder windows 98 draait, zal onder XP ook draaien, zonder uitzondering.
Nou het "Groot woordenboek der Nederlandsche taal" (een product uit 1994, Windows 3.11) draaide nog wel onder Windows98, maar ik ken nog niemand die het onder Windows XP aan de praat gekregen heeft.

@tje
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jun 2005 12:57

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door @tje »

Of geklets van een nietwetend persoon. alles wat onder windows 98 draait, zal onder XP ook draaien, zonder uitzondering.
Jammer dat van dat "geklets". Had je wat beleefder kunnen doen. En daarna had je toe kunnen geven dat je fout zat. Maar goed....... Met name printers geven hierin nog al eens problemen.
Ouderwetse rommel dus, dat al meteen in de prullenbak zou moeten belanden.
Dat is dan wel weer gelijk een uitstekende opmerking.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Draait het of niet, ik geef je op een briefje dat de beeldkwaliteit vervelend is, koop liever een Logitech, dan heb je tenminste scherp beeld met wat detail!

Gast

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door Gast »

Veelal is het wel zo, dat je update op kan halen bij de fabrikant zodat het product wel goed werkt met xp.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Hema USB Webcam

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het is beslist niet zo, dat hardware, die onder oudere versies van Windows draaien, dat per definitie ook doen onder XP.

Het moet er expliciet op staan. Je hebt kans dat het wel gewoon werkt, maar het is allerminst zeker dat dit ook zo is.

Ik heb het dus met een paar randapparaten gehad, dat die niet overweg konden met XP, en je zult het zelfs nog vaker treffen dat dit met software gebeurt.

Gesloten