LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IGLO SEA FRESH

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

tenormin schreef:fleurtjuh666, ik trap wel degelijk in sommige marketing foefjes. Al jaren. Met de jam van Bon Maman!! Wat een oen (hoewel, dat kan niet als vrouw) ben ik toch. 't Foefje van de jam zit hem inderdaad in die vrolijk ogende pot en vind de jam heel lekker :wink:
Haha, ja 't potje ziet er ook wel heel vrolijk uit natuurlijk, maar sinds mijn vader is begonnen met het zelf maken van kweeperenjam/gelei, wil ik geen gewone jam meer :p
Als ik zelf haal, kijk ik echt alleen maar naar de prijs en mijn eigen ervaring met een merk, is een tic die ik heb overgehouden aan tijdenlang inkopen voor scouting, dan kun je niet kijken naar hoe hip of authentiek een product eruit ziet....
Natuurlijk wel een 'gouden' vondst om je jam te laten lijken op huisgemaakte jam door dat rood/wit patroon, maar het blijft gewoon uit de fabriek komen natuurlijk :p

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door tenormin »

Ja, zo achterlijk ben ik nu ook weer niet, Belle Fleure. Haha, waar is de Iglo SEAFRESH gebleven? Ik vlieg weer eens off topic.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door ruud_a »

Fleurtjuh666 schreef:Ik geef toe dat het inderdaad wat misleidend klinkt, maar het ligt een beetje op een lijn met uitspraken als 'naar grootmoeders recept' of 'ambachtelijk bereid'. Het klinkt goed, maar betekent eigenlijk niets.

net zomin als vernieuwd en verbeterd
die kreten doen het na al die jaren nog steeds goed
je vraagt je dan wel af hoe ze al die jaren geleden die spullen dan eigenlijk ooit hebben kunnen verkopen als ze zo slecht waren

Korenwolf Claudia
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2012 19:01

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door Korenwolf Claudia »

tenormin schreef:fleurtjuh666, ik trap wel degelijk in sommige marketing foefjes. Al jaren. Met de jam van Bon Maman!! Wat een oen (hoewel, dat kan niet als vrouw) ben ik toch. 't Foefje van de jam zit hem inderdaad in die vrolijk ogende pot en vind de jam heel lekker :wink:
Ik trap(te) nog al eens in een product met overmatige calorieën.

Eergisteren zag ik nog potten van Bon Maman bij Ahmed Haram (AH) staan: aanbieding! Moest gelijk aan je bovenstaande betoog denken.

Inderdaad die ogende verleidelijke vepakking(en).

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door tenormin »

Korenwolf Claudia schreef:
tenormin schreef:fleurtjuh666, ik trap wel degelijk in sommige marketing foefjes. Al jaren. Met de jam van Bon Maman!! Wat een oen (hoewel, dat kan niet als vrouw) ben ik toch. 't Foefje van de jam zit hem inderdaad in die vrolijk ogende pot en vind de jam heel lekker :wink:
Ik trap(te) nog al eens in een product met overmatige calorieën.

Eergisteren zag ik nog potten van Bon Maman bij Ahmed Haram (AH) staan: aanbieding! Moest gelijk aan je bovenstaande betoog denken.

Inderdaad die ogende verleidelijke vepakking(en).
Da's nog eens origineel: denkt er iemand "aan me" als die jam ziet staan, da's :lol: :lol: Maar gemaakt in de fabriek of niet: ik vind het beste jam.

Korenwolf Claudia
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2012 19:01

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door Korenwolf Claudia »

Zag vandaag wederom de advertentie van IGLO in de laatste AH's Allerhande. nu was de advertentie ingekort door IGLO en de Pangasiusfilets worden niet meer genoemd.

Trouwens IGLO heeft het nu over 'Seafresh principes'!

Het onder de aandacht brengen heeft toch (zee)vruchten afgeworpen.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door nevermind »

Korenwolf Claudia schreef:Zag vandaag wederom de advertentie van IGLO in de laatste AH's Allerhande. nu was de advertentie ingekort door IGLO en de Pangasiusfilets worden niet meer genoemd.

Trouwens IGLO heeft het nu over 'Seafresh principes'!

Het onder de aandacht brengen heeft toch (zee)vruchten afgeworpen.
Zo te zien niet!
Vanaf morgen is deze aanbieding geldig:

http://www.plaatjesdump.nl/upload/c61c6 ... bbe6fd.png

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door tenormin »

Denk toch niet dat Appie op Tros Radar meeleest en heel snel zijn "visjes" gaat veranderen. Daar gaat maanden van research aan vooraf in de eerste plaats, en, zoals de verwijzing al aangeeft, blijven diezelfde visjes rustig zwemmen in de Albert Heijn. Ze zijn niet dodelijk, geen reden tot acute stopzetting van een produkt, toch?

Korenwolf Claudia
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2012 19:01

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door Korenwolf Claudia »

nevermind schreef:
Korenwolf Claudia schreef:Zag vandaag wederom de advertentie van IGLO in de laatste AH's Allerhande. nu was de advertentie ingekort door IGLO en de Pangasiusfilets worden niet meer genoemd.

Trouwens IGLO heeft het nu over 'Seafresh principes'!

Het onder de aandacht brengen heeft toch (zee)vruchten afgeworpen.
Zo te zien niet!
Vanaf morgen is deze aanbieding geldig:

http://www.plaatjesdump.nl/upload/c61c6 ... bbe6fd.png
Dat wist ik al zaterdagnacht 11 augustus jl. 00:00 al dan nog is het van AH zelf en niet dat van IGLO!

Korenwolf Claudia
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2012 19:01

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door Korenwolf Claudia »

tenormin schreef:Denk toch niet dat Appie op Tros Radar meeleest en heel snel zijn "visjes" gaat veranderen. Daar gaat maanden van research aan vooraf in de eerste plaats, en, zoals de verwijzing al aangeeft, blijven diezelfde visjes rustig zwemmen in de Albert Heijn. Ze zijn niet dodelijk, geen reden tot acute stopzetting van een produkt, toch?
Dit item ook destijds bij TIPS en DISCUSSIES geplaatst op de - voor jou bekende website - Vara's Kassa, daar ben ik weg en daar ging het ook fanatiek aan toe. IGLO werd toen door 'VliegendeRob' op geattendeerd.

zeeman-b
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 aug 2010 19:03

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door zeeman-b »

Ik ben een liefhebber van de IGLO produkten en hun reclames zijn ook top.

Captain Iglo prachtig toch.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door nevermind »

Korenwolf Claudia schreef:
nevermind schreef:
Korenwolf Claudia schreef:Zag vandaag wederom de advertentie van IGLO in de laatste AH's Allerhande. nu was de advertentie ingekort door IGLO en de Pangasiusfilets worden niet meer genoemd.

Trouwens IGLO heeft het nu over 'Seafresh principes'!

Het onder de aandacht brengen heeft toch (zee)vruchten afgeworpen.
Zo te zien niet!
Vanaf morgen is deze aanbieding geldig:

http://www.plaatjesdump.nl/upload/c61c6 ... bbe6fd.png
Dat wist ik al zaterdagnacht 11 augustus jl. 00:00 al dan nog is het van AH zelf en niet dat van IGLO!
En denk je, dat het een andere vis is?
Deze is misschien zelf uit dezelfde vangst dan de van IGLO!
En IGLO vist niet zelf! :wink:
Verschil Iglo is vermoedelijk duurder, dan het AH product.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: IGLO SEA FRESH

Ongelezen bericht door tenormin »

Korenwolf Claudia schreef:
tenormin schreef:Denk toch niet dat Appie op Tros Radar meeleest en heel snel zijn "visjes" gaat veranderen. Daar gaat maanden van research aan vooraf in de eerste plaats, en, zoals de verwijzing al aangeeft, blijven diezelfde visjes rustig zwemmen in de Albert Heijn. Ze zijn niet dodelijk, geen reden tot acute stopzetting van een produkt, toch?
Dit item ook destijds bij TIPS en DISCUSSIES geplaatst op de - voor jou bekende website - Vara's Kassa, daar ben ik weg en daar ging het ook fanatiek aan toe. IGLO werd toen door 'VliegendeRob' op geattendeerd.
Hier gaat het er, gelukkig, minder fanatiek en onbeschooierd aan toe, maar wat heeft een mededeling aan andere forumleden als deze voor zin, te melden dat ik ook "ergens anders" zit (zijn er nog meer, hoor). En daar ging het er ook fanatiek aan toe. :?: Het gaat er hier keurig aan toe, AH verkoopt ze nog steeds en ze zullen waarschijnlijk gewoon uit de ijskoude koker van Iglo komen. Heb nog geen foto's op zee gezien met twee boten naast elkaar: 1 met de naam van IGLO en 1 met AH op het boegbeeld.

Gesloten