Illegale afslankproducten in Nederland

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Revoked »

Op zich wel humor. Om "vet te verbranden" neem je een drankje in, dat als hoofdbestanddeel vet heeft....

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Het is een voedingssupplement dat zonder keuring mag worden verkocht. Voor alle duidelijkheid de reclame uiting kan niet. Het feelgoed drankje zou zorgen voor meer energie, focus, top vetverbrander maar pakt ook hormonaal (buik)vet aan. Echter je valt niet af van de ingredienten:

- cassis concentraat
- groene thee
- guarana
- ginseng
- paardenbloem
- kola-extract

Zoek maar na op internet. Het is rotzooi, het kost je veel geld. En wat ik mis, is het bewijs! Hoe meer ik zoek des te meer ik vind.
Het zijn allemaal claims die dit soort verkopers maken, om maar te kunnen verkopen. Voor reclame voorbeelden die niet kunnen kijk eens op https://www.reclamecode.nl/uitspraken/a ... 15/145857/ of https://www.trouw.nl/nieuws/snel-afvall ... ~bbcb81c9/. In het artikel van trouw wordt het kwakzalverij genoemd en dat is het ook.

Leugenachtige reclame is verboden, want claims moeten bewezen worden en dit kan de verkoper niet.

Waar is het bewijs dat je van dit feelgoed drankje afvalt.
Laatst gewijzigd door Petra1987 op 03 mar 2021 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Petra1987 »

missie1975 schreef:
02 mar 2021 21:39
Het gaat hier niet om een illegaal product. Het gaat om een voedingssuplement dat verkocht wordt door distributeurs. Hun horen wel een Nederlands beschrijving erbij te geven dus in dat geval is ze in gebreke gebleven. Het voeding suplemant is plantaardig en zorgt er voor dat jou verbranding aan t werk gaat. Net als het vleugels drankje doet. Dus je krijgt energie in je lichaam.
Niet voor het een of ander, maar op één of andere manier denk ik dat jij niet helemaal eerlijk bent. Je bent meer dit drankje aan het promoten, dan dat je bewijs levert dat het werkt.

Ps ik werk niet voor de concurrent en kortingscode Petra1987 zou niet meer origineel zijn.

Laura1987x
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2021 08:39

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Laura1987x »

Moderator: Er zijn wat signalen die impliceren dat het hier mogelijk gaat om een account dat voor reclamedoeleinden is aangemaakt. Neem dat even mee als je deze post leest en beoordeelt.

Wel legaal
als eerst is het handig dat er niet zomaar van alles klakkeloos wordt neergegooid.
Mbt de ingredienten, het product en of het wel of niet legaal zou zijn zonder enige kennis!

Om wat op te helderen heb ik wat informatie voor jullie!

De producten van TSlife mogen in Nederland verkocht worden. En zijn 100% legaal, ze bevatten natuurlijke ingrediënten en kruiden die überhaupt al in Nederland te koop zijn.

Mijn vriend werkt bij de voedsel en waren autoriteiten en ik ben zelf diëtist. Ik ben ook bekend met het product in mijn praktijk en er echt wel tevreden over! ik zal hier een beetje uitleg over het product geven.
Het gaat niet om je energie die versnelt wordt dat je afslankt. Het product bied zoals vele zeggen meer dan afslanken. Zo kan het een positief effect leveren op de energie, mood en focus. Bied het verzorging voor je haar huid en nagels en kan het je helpen bij het afslanken.

De enige manier om af te vallen is door te minderen in calorieën, dus minder calorieën binnen krijgen / meer calorieën verbranden.
Een aantal van de ingrediënten kunnen je metabolisme natuurlijk versnellen. Ook zitten er ingrediënten in die je eetlust remmen, waardoor je sneller vol zit maar ook minder snel last hebt van het feit dat je misschien wel wil gaan snacken en snoepen. Hierdoor kun je kleinere porties eten en zal je maag ook op iets langere termijn kleiner worden. Er zitten wel degelijk ingrediënten in die vet verbrandend kunnen werken waardoor je calorieën en vetten dus sneller en effectiever verbrand worden. Minder calorieën binnen.. meer verbrand resulteert in afslanken!

Het is een natuurlijk product en zal dus wel op een ieder een andere werking hebben, maar de ingrediënten zijn 100% legaal en echt niks mis mee!

Neem zelf een kijkje naar de ingrediënten! :)
Die ik in de post hieronder zal plaatsen ivm een maximum aan leestekens.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 apr 2021 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Disclaimer toegevoegd

juliomariner
Berichten: 4825
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door juliomariner »

In plaats van dit soort onbewezen onzin hier neer te plempen kunt u om geloofwaardig te zijn beter wetenschappelijk bewezen feiten hier neer te zetten.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door kuklos »

Laura1987x schreef:
28 apr 2021 08:56
Mijn vriend werkt bij de voedsel en waren autoriteiten ......
Zijn er dan meerdere instanties? Knap hoe snel jij jezelf ongeloofwaardig hebt gemaakt.

juliomariner
Berichten: 4825
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door juliomariner »

kuklos schreef:
28 apr 2021 10:39
Laura1987x schreef:
28 apr 2021 08:56
Mijn vriend werkt bij de voedsel en waren autoriteiten ......
Zijn er dan meerdere instanties? Knap hoe snel jij jezelf ongeloofwaardig hebt gemaakt.
Inderdaad, doet ze dat in de hoop dat dit product niet gemeld wordt bij het VWA omdat het toch geen zin heeft omdat haar vriend er werkt?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door newmikey »

Kolderieke en onbewezen uitspraken op een rijtje:
Laura1987x schreef:
28 apr 2021 08:56
Het gaat niet om je energie die versnelt wordt dat je afslankt.
Zo kan het een positief effect leveren op de energie, mood en focus.
Bied het verzorging voor je haar huid en nagels
Een aantal van de ingrediënten kunnen je metabolisme natuurlijk versnellen.
Ook zitten er ingrediënten in die je eetlust remmen
Hierdoor kun je kleinere porties eten en zal je maag ook op iets langere termijn kleiner worden.
Er zitten wel degelijk ingrediënten in die vet verbrandend kunnen werken
Het is een natuurlijk product
Energie "versnelt" niet, voedingssupplementen werken niet op je "mood en focus" (psycho-aktieve medicatie wèl trouwens), je metabolisme kan niet versneld worden, je maag wordt alleen kleiner van een operatie, er zijn geen vetverbrandende ingredienten en er zijn legio natuurlijke produkten zoals bijv. arsenicum waar je héél snel en effectief dood aan kan gaan.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door sjohie »

Glycerine, feitelijk glycol, kan onder invloed van bepaalde zuren, reageren tot nitroglycerine. Dat citroenzuur ophemelen zou ik dus nog maar niet al te veel doen, tenzij je ook nog even claimt dat je er explosief van af kan vallen.

Overigens is aardolie ook een natuurproduct, en asbest ook een natuurlijk voorkomend minderaal, in je lichaam zijn beiden echter verre van gezond. Dus dat er een reeks aan "natuurlijke" ingrediënten op een verpakking staat, zegt niks over de toxiciteit ervan, of hoe bepaalde ingrediënten samenwerken.

Bekend voorbeeld is grapefruitsap. Dat is erg gezond, maar kan door aanwezige stoffen een bepaald enzym in je lichaam hinderen, met daardoor behoorlijk verminderde effectiviteit van oa hartmedicatie.

Erthanax
Berichten: 9682
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Erthanax »

Glycerine slikken om de huid te hydrateren?

"Citroenzuur kan de werking van ons maagzuur versterken". Hoe dan? Enig idee van de pH van de maaginhoud en de pH van die capsules? (Hint: wat voelt u bij reflux?)

Ik heb geen zin en tijd om de rest van de onzin te bespreken. Maar ik hoef dan ook geen dubieuze handel in kwakzalverij te redden.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Radar »

Ik moet ineens weer gniffelen om de keer dat er in een topic over bepaalde afslankdruppels ineens toch vrij opzichtig via diverse nepaccounts geprobeerd werd om reclame te maken, toevallig kort nadat het niet lukte om een onwelgevallig topic te laten verwijderen.

Dit gaan we maar eens even in de gaten houden.

Groeten, Radar^SK

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Jablan »

Laura1987x schreef:
28 apr 2021 08:56
De producten van TSlife mogen in Nederland verkocht worden. En zijn 100% legaal, ze bevatten natuurlijke ingrediënten en kruiden die überhaupt al in Nederland te koop zijn.
Onder de noemer 'voedingssupplement'. Dat is de meest eenvoudige toelating binnen de EU. Als het volledig bewezen en legaal zou zijn, waarom heeft de winkel van ons allemaal het niet zelf in het assortiment, alleen via derden?
Laura1987x schreef:
28 apr 2021 08:56
Mijn vriend werkt bij de voedsel en waren autoriteiten en ik ben zelf diëtist.
Lastig hè, die automatische woordaanvulling op je tablet. Met je vriend heb ik niets te maken, wel met jou en laat ik het zo zeggen: als je echt gediplomeerd diëtiste zou zijn, dan weet je ook, dat mensen begeleiden naar hun ideale gewicht veel tijd, doorzettingsvermogen en boven alles een ander voedingspatroon vraagt.
Laura1987x schreef:
28 apr 2021 08:57
Ik hoop jullie een beetje de naar de juiste richting te hebben geholpen!
Ja. Rechtsomkeert en gezellig op de koffie bij een andere diëtiste, die je alleen kent na een verwijzing van de huisarts of die gewoon spreekuur heeft in het plaatselijk gezondheidscentrum.

Voor de prijs van 'TsLife's CBD gezichtverzorgingsset met krachtige werking in luxe doos' krijg je bij een gemiddelde diëtist meerdere consulten, die hoogstwaarschijnlijk effectiever zijn dan de werking van de vermelde ingrediënten hierboven. Je overzicht hangt aan elkaar van 'zou' en 'kan' en dat is typisch reclametaal voor producten met een onbewezen werking.

Erthanax
Berichten: 9682
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Erthanax »

Jablan schreef:
28 apr 2021 16:52
Laura1987x schreef:
28 apr 2021 08:57
Ik hoop jullie een beetje de naar de juiste richting te hebben geholpen!
Ja. Rechtsomkeert en gezellig op de koffie bij een andere diëtiste, die je alleen kent na een verwijzing van de huisarts of die gewoon spreekuur heeft in het plaatselijk gezondheidscentrum.
(...)
:lol:

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De diëtiste zit in de basisverzekering.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Alle vlaggen gaan op rood als ik de onderstaande tekst lees
Mijn vriend werkt bij de voedsel en waren autoriteiten en ik ben zelf diëtist. Ik ben ook bekend met het product in mijn praktijk en er echt wel tevreden over! ik zal hier een beetje uitleg over het product geven.
Dit is echt een verkeerde poging en op het verkeerde forum om het image van een fout product zoals TS-Life te reden.

Straks lees je het volgende op de TS LIFE website

TS Life geeft ook korting met de code RADAR of PETRA kun je korting krijgen.

Wat ook opvalt er verzonnen eigenschappen aan ingrediënten worden toegedicht. Zoals met eerdere afslankproducten, zonder enige (wetenschappelijk) bewijs.

Er is wel bewijs dat je financieel hiervan afvalt. Als je deze rotzooi koopt ben je gegarandeerd 24 euro lichter.....

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Radar schreef:
28 apr 2021 13:10
Ik moet ineens weer gniffelen om de keer dat er in een topic over bepaalde afslankdruppels ineens toch vrij opzichtig via diverse nepaccounts geprobeerd werd om reclame te maken, toevallig kort nadat het niet lukte om een onwelgevallig topic te laten verwijderen.

Dit gaan we maar eens even in de gaten houden.

Groeten, Radar^SK
Er staat mij ook zoiets nog bij. Ze willen alleen maar positieve reviews hebben, want dit verkoopt, 99% positieve reacties. De kritische reacties werden via claims van google verwijderd. Echter voor korte duur, want ze hadden geen bewijs.

Misschien moeten er een aantal mensen een claim indienen bij de reclamecodecommissie.......

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door newmikey »

Mijn eigen stelling zonder enige onderbouwing (want daar lijken we gek op te zijn): de mensen die graag en vaak gebruik maken van voedingssupplementen, afslankwondermiddelen, homeopatische "middeltjes", gezondheidsthee, vega voeding en zuivel"alternatieven" zijn vaak dezelfde mensen die vaccinaties en reguliere geneeskunde mijden omdat "je niet weet wat voor troep Bigpharma en de overheid er in stoppen".

Laatst nog een interview met een kettingrokende dame op straat voor een snackbar die van AstraZeneca zei "je weet niet wat voor troep je in je lijf stopt".

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Jablan »

Petra1987 schreef:
29 apr 2021 00:21
met de code RADAR of PETRA kun je korting krijgen.
was ik alweer vergeten en jij heet hier Petra1987, terwijl Laura1987 nu actief is geworden. Zou je bij de code LAURA toeslag moeten betalen?

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door de auditu »

Als je deze producten lang genoeg gebruikt, kom je uiteindelijk wel op je geboortegewicht uit.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Jablan schreef:
29 apr 2021 10:21
Petra1987 schreef:
29 apr 2021 00:21
met de code RADAR of PETRA kun je korting krijgen.
was ik alweer vergeten en jij heet hier Petra1987, terwijl Laura1987 nu actief is geworden. Zou je bij de code LAURA toeslag moeten betalen?
TJa, op tal van websites werd ik beschuldigd door de eigenaren, de Laura's en Drs Mirjams, dat je van afslankpillen en andere zooi wel afvalt. Misschien kan je idd de code LAURA gebruiken, dan betaal je 2x de prijs. Zo helpen ze je nog sneller van je geld af.

Gesloten