Klaverslotenservice vernielt kluis en stuurt incassobureau

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Theotrucker

Re: Klaverslotenservice vernielt kluis en stuurt incassobureau

Ongelezen bericht door Theotrucker » 07 mar 2019 13:33

TS is na de openingspost hier niet meer terug geweest, in ieder geval niet aangemeld. Alleen de slotenmaker meldt zich meermaals. Jammer dat er geen reactie van TS is.

16again

Ongelezen bericht door 16again » 07 mar 2019 15:04

webshopeigenaar14 schreef:
07 mar 2019 12:59
Ik vind een dergelijke discussie prima, als het om de casus gaat. Als je dan toch de vrijheid neemt om de beschuldigde bij naam te noemen, wees dan ook zo fair om je eigen naam te noemen en de tegenpartij in te lichten van je post. Dan is het een eerlijke discussie. Mocht blijken dat je inderdaad laster aan het verspreiden bent dan krijg je dat op je eigen dak.
Volgens mij is het geaccepteerd om bedrijven wel met namen te benoemen, maar mensen binnen dat bedrijf niet. En de consumenten hier hoeven de eigen naam ook niet te geven.
Het idee van tegenpartij inlichten is op zich niet slecht.....maar geen verplichting

webshopeigenaar14 schreef:
07 mar 2019 12:59
Het zou wat worden als ik in het schoolkrantje een artikel mocht plaatsen waarin ik anoniem een andere ouder van vanalles beschuldig, zonder dat er iemand controleert of dit uberhaupt klopt.
Jij bent de enige die ageert tegen de titel, zelfs de slotenmaker doet dat niet.

zoals in een ander topic is te lezen, zijn er review sites, waar je alleen negens en tienen mag geven. Wil je dat dan?

webshopeigenaar14

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 » 07 mar 2019 16:41

16again schreef:
07 mar 2019 15:04
zoals in een ander topic is te lezen, zijn er review sites, waar je alleen negens en tienen mag geven. Wil je dat dan?
Ik denk dat je de strekking van mijn verhaal gemist hebt. Het gaat er niet om dat je geen slechte reviews of kritiek mag geven. Tuurlijk mag dat. Maar wel onderbouwt / staafbaar.

Goede (betaalde) review sites zijn gecontroleerd. Daar mag niet Jan en Allemaal een review achterlaten, maar alleen geverifieerde klanten. En de bedrijven krijgen ook een melding van de reviews. Zij kunnen echter alleen reageren en nooit aanpassen of verwijderen.
Er zijn veel review sites waar iedereen wat op mag gooien, en het bedrijf lid moet worden om te mogen reageren, of tegen betaling te laten verwijderen. Vanzelf sprekend zijn dat de baggerputjes van de reviewsites.

Speel het gewoon eerlijk, zowel de klant als het bedrijf.
16again schreef:
07 mar 2019 15:04

Jij bent de enige die ageert tegen de titel, zelfs de slotenmaker doet dat niet.
SlotenmakerKlaver schreef:
06 mar 2019 20:14

Alleen een beetje jammer dat als mijn klanten klaverslotenservice Google'en ze hier op deze pagina uitkomen. Maar goed niets aan te doen en ik hoop dat ook voor toekomstige klanten het verhaal duidelijk is, en ik alleen maar liefde en passie voor mijn vak heb.
Geld is een bijzaak.

Mvg,

www.klaverslotenservice.nl

Voor de duidelijkheid, ik ken de klant niet, en de slotenmaker niet. Ik was er ook niet bij en weet niet wat er gebeurd is. Ik vind alleen dat iemand pas benadeelt mag worden als hij ook schuldig is aan hetgene waarvan hij beschuldigt is. Ik vind niet dat Radar zich ervoor moet lenen dat de ene persoon de andere opzettelijk kan benadelen.

Dus Topictitel : Slotenmaken vernielt kluis en stuurt incassobureau...PRIMA. Flink gekleurd verhaal erachter, echter zonder naam, PRIMA. Klant krijgt advies van forumleden, onderneemt actie en krijgt gelijk. Prima, noem maar de naam en waarschuw anderen.
Dit topic is echter puur en alleen om te beschadigen.

john18

Ongelezen bericht door john18 » 07 mar 2019 17:55

bericht gemeld i.v.m. geen consumenten topic. Dit is bedrijf onderling. Ts had een overeenkomst van bedrijf tot bedrijf zo ik uit dit topic kan halen!

Plaats reactie