Light in the box

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Cypres
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2021 14:18

Light in the box

Ongelezen bericht door Cypres »

Op 21 maart 2021 bestelde ik enkele broeken, En betaalde hiervoor. Ik kreeg een mail met de vraag of ik al iets had ontvangen. Nee dus.Toen een mail waarin ze me doodleuk mededeelde dat het pakket teruggestuurd was. De reden ?? Mijn adres incl postcode stond er duidelijk op. Ik kon het wel terugkrijgen als ik de extra portokosten wilde betalen. Er werd niet vermeld op welke wijze dit moest gebeuren. Ik wilde het overigens niet doen. Wat kan ik nog meer doen. Al is het maar dat ik het geld terug krijg. Bij oude Radar-rubrieken zag ik dat deze Light etc, al in 2014 vermeld ws als niet te vertrouwen.
Hopend op een antwoord, Met vriendelijke groet Adriaan Derwig

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Light in the box

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Light niet te vertrouwen? Alles komt uit China. Gewoon terug laten betalen en in Nederland uw broeken kopen. Er schijnen winkels te zijn waar u naar binnen kan, waar u ze kan passen en meteen kan meenemen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Light in the box

Ongelezen bericht door Jablan »

Cypres schreef:
21 apr 2021 14:30
Wat kan ik nog meer doen.
Mail terugsturen dat je de koop ontbindt wegens niet-leveren en je geld binnen x dagen terug verwacht op bankrekening y.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Light in the box

Ongelezen bericht door Seinhuis »

En anders naar de kantonrechter.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Light in the box

Ongelezen bericht door Moneyman »

Seinhuis schreef:
22 apr 2021 02:33
En anders naar de kantonrechter.
... om een Chinees bedrijf met vestigingsplaats in de UK te dagvaarden? Ja, dat kan natuurlijk. Maar ik zou er nog even heel goed over nadenken...

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Light in the box

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dus maar meteen de deurwaarder op het fietsje naar China sturen, Moneyman?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Light in the box

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik ben al onderweg.
Afbeelding

PaulMeles
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2018 15:23

Re: Light in the box

Ongelezen bericht door PaulMeles »

Ik heb afgelopen maand een wieler kleding setje gekocht. Kostte ong €60. Wel gekregen, maar de broek had de verkeerde kleur. Ook was de pasvorm nogal eigenaardig. Dan mag je het op eigen kosten retourneren naar china, wat behoorlijk duur is. En hopen dat je je geld terugkrijgt. Je kunt het dus net zo goed weggooien.
Niets kopen bij dit bedrijf, dus!

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Light in the box

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

PaulMeles schreef:
05 mei 2021 17:24
Ik heb afgelopen maand een wieler kleding setje gekocht. Kostte ong €60. Wel gekregen, maar de broek had de verkeerde kleur. Ook was de pasvorm nogal eigenaardig. Dan mag je het op eigen kosten retourneren naar china, wat behoorlijk duur is. En hopen dat je je geld terugkrijgt. Je kunt het dus net zo goed weggooien.
Niets kopen bij dit bedrijf, dus!
Maar waarom hebt u er dan wel gekocht? Of bent u alle waarschuwingen vergeten te lezen voordat u ging bestellen? Kleding en elektronica is altijd een gok vanuit China.

Gesloten