LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Chocomelk »

vogels schreef:
Ze heeft zelf ook haar achternaam vermeld.
'

Oh dan !
Mijn exuses voor mijn berichtje Hans Veenman.

Marionneke34
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2012 07:36

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Marionneke34 »

Vreemde actie van Hans Veenman om hier te reageren en niet persoonlijk nu hij mijn gegevens in zijn systeem heeft gevonden. Ik had op zijn minst een telefoontje cq persoonlijke mail nu wel verwacht dan op zijn plaats gevonden.
Dit zegt al voldoende over het bedrijf.
Het enigste wat belangrijker is, is reageren op forums om hun naam hoog te houden en aftegeven wat klanten niet goed doen, en te vermelden hoe goed hun matrassen wel niet zijn....

TNO gekeurd, een lachertje. Goede matrassen laten keuren, maar wil nog niet zeggen deze uiteindelijk zo te laten maken dan wel te leveren.
Dan nog de opmerking om foto's te maken van 2 cm verschil. Iedereen weet dat dit op geen enkele foto dan ook maar zichtbaar is te maken.
Een bezoek dan wel omruiling van te matrassen bij klachten is dan een niks meer als normaal. Zeker omdat ze toch zo garanderen dat ze goed zijn, waarom dan moeilijk doen. Wat is dan nog garantie?

Ik kan maar één advies geven aan nieuwe klanten, koop géén matras bij hun, ze zijn waardeloos en ronduit slecht. Lees ook op vara kassa diverse verhalen over hun matrassen.
Ga zeker niet uit van hun forum, daar worden slechte berichten verwijderd, en gemanipuleerd door eigen medewerkers. @Hans hier kun je zeker weer op reageren en een mooie mail sturen hoe het forum is opgebouwd. Flauwekul, iedereen weet hoe eigen forums werken tegenwoordige tijd.

In afwachting op een telefoontje, cq persoonlijke mail van de firma Energy+, en alsnog een goede afwikkeling....

Marionneke34
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2012 07:36

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Marionneke34 »

Ik heb idd zelf mijn naam vermeld, niet dhr. Veenman.
Zodat hij mij kon traceren in zijn systeem. Helaas heeft hij dit niet gebruikt om mij persoonlijk te benaderen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tja wat ik al zei een verkoper die probeert zijn zaak een goede naam te geven!
ik ben echt ontzettend blij dat ik dus echt niet voor dit matras gekozen heb een tijd geleden!
heb ook pas een keus moeten maken!
nou moet ik zeggen dat ik traagschuim helemaal niet lekker vind voor mij,maar dat is persoonlijk!

idd een foto!man man man wat een service,..natuurlijk kan je dat goed zien...
en tno getest ja en dan nog?dus iemand die met klachten komt,kan niet,ze zijn tno getest,een overijverig iemand dus ,die geen verstand van zaken heeft!

als je gewoon een goede zaak bent! dan ruil je bij allebei die klanten de matrassen om gratis! dan maak je goede reklame,maar nu ....nee denk dat het heel slecht is voor de zaak...

hoop voor jullie dat jullie nog reactie's krijgen,zo niet,misschien rechtsbijstand?
immers,het is een ondeugelijk product,als ik dit zou hebben met mijn lichamelijke klachten dan hadden ze kunnen lachen,dit zou ik echt niet pikken!

als jullie al wakker worden met rugpijn...dan kom ik niet eens inslaap!
en dat voor medi active?top!!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Chocomelk »

vogels schreef:
Vreemde actie van Hans Veenman om hier te reageren
Zo vreemd vind ik het niet, tenslotte zet jij ook hier je klacht neer.
Klacht was ook al al gemeld bij hem zelf voordat het hier op het forum terecht kwam. :wink:

Klaas2405
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2012 12:48

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Klaas2405 »

Ik adviseer mevrouw Van Helmont zich maar eens te melden voor het programma de Rijdende Rechter. Wat een geklaag en gezeur.

Ze stuurt een klacht in, daar wordt super snel op gereageerd, dan laat ze 6 dagen niets van zich horen en weigert ook nog eens de gevraagde foto's op te sturen. Op deze manier voorkom je natuurlijk wel dat de klacht niet wordt opgelost. En dan op het forum maar klagen, negatieve verhalen schrijven en de beledigde partij uithangen.

Of worden de foto's niet gemaakt omdat er geen klacht is? Dat kan natuurlijk ook. Leuk nog een keer gratis matrassen organiseren!

Ik geef Hans Veenman groot gelijk dat hij zich kritisch maar ook zo netjes opstelt. Hij toont aan karakter te hebben.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Klaas2405, valt helemaal niet op hoor, je eerste bericht wat je hier
uberhaupt schrijft op dit forum en dan juist zo'n bericht. :P
Komt niet erg geloofwaardig over, sorry.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door newmikey »

Chocomelk schreef:@ Klaas2405, valt helemaal niet op hoor, je eerste bericht wat je hier
uberhaupt schrijft op dit forum en dan juist zo'n bericht. :P
Komt niet erg geloofwaardig over, sorry.
Van mij is het niet het eerste bericht, toch komen de reacties van de verkoper hier oprechter over dan het ach en wee van de kopers. De man biedt aan naar de geschillencommissie te gaan - wat wil je nou nog meer?

Dat memory-schuim is ongelofelijk gehyped en ik moet er persoonlijk niet aan denken om er op te slapen. Mijn broer is er een aantal jaren geleden wèl ingetrapt (ander merk dan hier besproken) en klaagt steen en been. Heeft er nog een smak geld voor betaald ook.

Je koopt iets waar je gedegen vooronderzoek naar moet doen, proefliggen en bij sommige zaken proefslapen voor een paar weken is dan een must. Koop je toch op basis van veronderstellingen en reclamehype dan is het je eigen verantwoordelijkheid. Het produkt is prima (slechts een voorbeeld, hier weten we het niet zeker) maar past gewoon niet bij je. Dat is risico voor de koper.

Ik zou zeggen: neem het aanbod om naar de geschillencommissie te gaan aan - alleen dàn heb je recht van spreken.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@micky

Ben het met sommige dingen eens,
Het matras idd ik lag er 2 telle op eraf,nou dat ging al moeizaam,maar niet alleen dit merk,maar goed.(alle traagschuim merken de duurder zeg maar)

Wat ik wel vind is dat je geen klacht serieus kan nemen aan de hand van foto's.,een bed is toch wel even wat anders als ik zeg maar wat,een beschadigde kast.
Als je bank niet goed zit te zacht net na een half jaar ,komen ze ook langs,als ik een mail zou krijgen stuurt u maar foto,s zou ik me ook niet serieus genomen voelen,eerlijk gezegd,
Wel ben ik zo eerlijk te zeggen dat we nooit het hele verhaal te weten zullen komen van beide kanten..


Maar Medi fit lees je wel meer over,maaaaar ook dat is persoonlijk...voor mensen met rugklachten super!!
Nou ik moet er niet aandenken,maar iedereen is anders!!!

Klaas2405
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2012 12:48

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Klaas2405 »

Wat mij opvalt is dat vrijwel alleen negatieve berichten hier gewaardeerd worden. Elk ander bericht lijkt niet welkom te zijn. Lekker klagen en zeuren met z'n allen. Typisch Nederlands. Wat koop je daar nu voor?

Ik ben op zoek naar een nieuw matras maar het commentaar hier helpt mij geen steek verder. De heer Veenman lijkt mij een standvastig man die staat voor zijn product. Hij laat zich in ieder geval niet van zijn stuk brengen.

Ik vraag mij overigens wel af hoe het toch met Marionneke24 is. Die hoor je niet meer. Zeker te druk met het maken van de foto's?

Overigens is het documenteren van een klacht met foto's helemaal zo gek nog niet. Ik werk voor een verzekeringsmaatschappij. Bijvoorbeeld bij een autoschade vragen wij ook steeds vaker om foto's. Dit helpt om snel tot de kern van de zaak te komen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Dan leest u toch niet ode op het hele forum,er worden dingen gevraagd en eerlijk antwoord gegeven ,soms positief en als het negatief is negatief...

Zelf op zo.n matras gelegen en het lag voor mij niet
Dus dan zeg ik dat ,simpel.

Maar wat voor mij niet goed is kan voor u wel goed zijn!
Elk lichaam reageerd anders..

Succes met u zoektocht...

En elke mening mag hier ....

Marionneke34
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2012 07:36

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Marionneke34 »

Helaas tot op heden nog geen reactie op mijn mail gehad door de firma Energy+, alleen de reactie hier van de Dhr. Veenman.

Wegens ernstige plotselinge familieomstandigheden, vandaar ook mijn late reacties, heb ik de zaak uithanden gegeven aan mijn verzekering. Zij zijn nu druk met onderzoek bezig.

Zal hier het verloop laten weten.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Sterkte !!

En idd tegen die tijd zou het leuk zijn wat te horen daar ook succes in!

Nogmaals sterkte,

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Marionneke34 schreef:Helaas tot op heden nog geen reactie op mijn mail gehad door de firma Energy+, alleen de reactie hier van de Dhr. Veenman.

Wegens ernstige plotselinge familieomstandigheden, vandaar ook mijn late reacties, heb ik de zaak uithanden gegeven aan mijn verzekering. Zij zijn nu druk met onderzoek bezig.

Zal hier het verloop laten weten.
Goed dat jij je zaak uit handen hebt gegeven en sterkte met de rest.

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte mevrouw Van Helmont,

Helaas hebben wij nog steeds de door ons benodigde foto's niet van u ontvangen. Zowel via dit forum als per e-mail hebben wij u diverse malen malen uitgenodigd deze aan ons op te sturen. Nogmaals vragen wij u dit te doen en de foto's te versturen naar [email protected].

Zodra wij dit beeldmateriaal hebben ontvangen, kunnen wij uw garantieclaim snel afwikkelen. Waarom u aan ons verzoek geen gehoor wenst te geven is ons een volslagen raadsel.

Voor een beoordeling van een garantiesituatie zijn foto's heel bruikbaar. Foto's bieden doorgaans direct inzage in de problematiek waardoor een snelle en doelmatige afhandeling kan plaatsvinden. De medewerking van de klant is daarbij natuurlijk wel een vereiste.

Met vriendelijke groeten,

Directie SelectComfort

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hans Veenman schreef:Geachte mevrouw Van Helmont,

Helaas hebben wij nog steeds de door ons benodigde foto's niet van u ontvangen. Zowel via dit forum als per e-mail hebben wij u diverse malen malen uitgenodigd deze aan ons op te sturen. Nogmaals vragen wij u dit te doen en de foto's te versturen naar [email protected].

Zodra wij dit beeldmateriaal hebben ontvangen, kunnen wij uw garantieclaim snel afwikkelen. Waarom u aan ons verzoek geen gehoor wenst te geven is ons een volslagen raadsel.

Voor een beoordeling van een garantiesituatie zijn foto's heel bruikbaar. Foto's bieden doorgaans direct inzage in de problematiek waardoor een snelle en doelmatige afhandeling kan plaatsvinden. De medewerking van de klant is daarbij natuurlijk wel een vereiste.

Met vriendelijke groeten,

Directie SelectComfort
Een foto van een matras. :shock:
Heeft u geen medewerker die langs kan gaan om te kijken
wat het probleem is !

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte mevrouw, heer Chocomel,

Fijn dat u zo meeleeft met het onderwerp en de juiste vragen stelt. Uw deelname aan de discussie weten wij zeker te waarderen.

Onze onderneming voert een moderne en efficiente operatie die volledig op het internet is gericht. Daardoor zijn wij in staat een zeer concurrerende prijs/kwaliteit aan te bieden.

Uiteraard kunnen wij bij mevrouw Van Helmont een monteur langs sturen. Maar waarom zouden wij deze kosten maken wanneer via het internet foto's kunnen worden aangeleverd die snel inzage bieden in de garantieclaim.

Door de weinige garanties die wij ontvangen op deze wijze af te wikkelen kunnen wij snel en tegen lage kosten opereren. Wij weten uit ervaring dat onze werkwijze zeer gewaardeerd wordt door onze klanten.

Met vriendelijke groeten,

Directie SelectComfort

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou eerlijk gezegd meneer veerman,lijkt mij? Dat een foto niets zeggend is.
Tja dan zie je een matras? Maar geen goed beeld,waarom kosten?service misschien?????

En waarom u niets gehoord heeft,ook puntje van service vind ik persoonlijk.

1 mev heeft aangegeven dat ze geen foto's wilt sturen,wat ik dus ook niet zou doen.
2 leest u haar bericht wel!!! Mev heeft iets anders aan haar hoofd,ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Waarom zover laten komen ,met een verzekering,???service staat volgens mij bij u niet vooraan op u lijstje..
Gewoon volhardend vol blijven houden wij willen foto,s...

Het is u zaak en u vertegenwoordigd dit merk...ik weet níet of dit nu zo positief overkomt...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Dhr Veerman, monteur langs sturen is gewoon een stuk service wat
een zaak kan aanbieden maar u wil het dus beoordelen van een foto.
Kan heel goed begrijpen dat ze u geen foto wil toesturen omdat het gewoon amper tot niet te beoordelen is op een foto of er kuilvorming is ontstaan.

Kan begrijpen dat u verder weinig klachten krijgt omdat die mensen verder denken en denken van ah laat maar......een foto sturen..... :shock:
Goed dat er mensen zijn die het er niet bij laten zitten en het hoger op gaan zoeken.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: medi active energie plus matrassen....niet kopen....

Ongelezen bericht door tenormin »

Verwijderd bericht.
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 jun 2012 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten