Misleidende informatie aankoop vriezer

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Moneyman

Re: Misleidende informatie aankoop vriezer

Ongelezen bericht door Moneyman » 27 dec 2018 10:26

NeoDutchio schreef:
27 dec 2018 10:18
alfatrion schreef:
27 dec 2018 09:51
Als de supermarkt aan de andere kant van het land zit, dan is de oplossing nog steeds eenvoudig. Je gooit het pak in de kliko en de verkoper maakt het geld over.
En de verkoper moet de klant op zijn blauwe ogen geloven. Weer een goed tip van Alfatrion, allemaal boodschappen doen aan de andere kant van het land en daarna gaan klagen over de kwaliteit. Oftewel, alle boodschappen gratis.
Door er een karikatuur van te maken, ontkracht je niet de juistheid van het statement.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 27 dec 2018 10:28

NeoDutchio schreef:
27 dec 2018 08:06
alfatrion schreef:
26 dec 2018 22:50
Dat onderzoek heeft TS gedaan. TS heeft op de website gekeken of deze diepvriezer nofrost is
U neemt slechts een stukje van mijn tekst en gaat daar op verder. Niemand die een grotere of duurdere aankoop doet gaat naar 1 webwinkel toe om te kijken. Je kijkt en vergelijkt meerdere modellen en daarna ga je kijken waar die aangeboden wordt. Dat zou dus betekenen dat op elke site deze vriezer verkeerd wordt aangeboden, maar dat lijkt mij sterk.
Waar baseer jij op dat dit de minimale eisen zijn waaraan een onderzoeksplicht moet voldoen? Dat mag jouw mening zijn, maar die is totaal niet onderbouwd. Jouw werkwijze is niet de blauwdruk voor de rest van de wereld.

Als TS de op de site van de leverancier vermeldde informatie goed heeft bestudeerd, heeft die in deze casus aan zijn onderzoeksplicht voldaan. Er is geen juridische grondslag die verder gaat dan dat.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 27 dec 2018 10:31

Het leven van sommigen is als een sprookje.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion » 27 dec 2018 10:52

NeoDutchio schreef:
En de verkoper moet de klant op zijn blauwe ogen geloven.
Natuurlijk niet. Er zijn andere manieren om bewijs te leveren, dan naar het andere kant van het land afreizen. Als de winkelier het pak melk graag terug wilt, dan mag hij dat natuurlijk ook komen halen. Maar als je dat oppert dan hoor je van de andere kant "heb je geen kliko?" :lol:
NeoDutchio schreef:
Oftewel, alle boodschappen gratis.
Het toeval wil dat ik op kerstavond nog boodschappen gratis heb meegekregen. :mrgreen:

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma » 27 dec 2018 10:58

Inmiddels 3 pagina's over een probleem wat vóór de kerst belangrijk was ......... en ik vraag mij af wat wij hiermee winnen door door te graven.

Plaats reactie