MoonPods na 84 dagen aangekregen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
LemiaeYarti

MoonPods na 84 dagen aangekregen

Ongelezen bericht door LemiaeYarti »

Beste
Ik bestelde meer dan twee maanden geleden via een kortingscode (MATT50) van een Influencer op Instagram MoonPods van 40 euro.
Deze zijn nooit aangekomen. Meermaals heb ik mails en privé berichten gestuurd naar MoonPods, maar nooit werd ik verder geholpen. Ik kreeg ofwel een standaard berichtje als antwoord ofwel wimpelde ze mij af. Nu ben ik 40 euro kwijt aan oplichterij en ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben.
Met vriendelijke groeten.

Update:
Op 22 februari 2021 komt het pakketje aan.
Het heeft 84 dagen geduurd.
We hebben voor het pakketje was aangekomen de track & trace gevonden en het was van YunExpress. Een chinees post bedrijf. Daarop kon ik zien dat het eest een maand geduurd heeft voor dat de moonpods bij het postbedrijf werden afgegeven.
Eerst waren ze niet van plan om het op te sturen, maar we hebben veel mails gestuurd in de hop dat ze antwoorden.

Maar het is gelukt. Het is aangekomen na 84 dagen.

Seinhuis

Re: MoonPods na 84 dagen aangekregen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Hoeveelste dropshipping topic is dit? Ben de tel kwijt.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Seinhuis schreef:
23 feb 2021 23:18
Ben de tel kwijt.
Dacht DropshippingtopIc 259, maar wat zijn nou "Influencer Instagram MoonPods" ?

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zou het over een paar dagen "mijn probleem is opgelost" kunnen zijn?

Op 23 februari een topic plaatsen met daarin een update van 22 februari is op zijn zachtst gezegd merkwaardig.

breien

Ongelezen bericht door breien »

TS heet het gekoct bij een influencer. Dat is niet echt hetzelfde als een gerenormeerde webwinkel.
Wat had TS gedacht. Dat de influencer een depotje heeft en alles direct vanuit huis verzend.

Plaats reactie