LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Naar aanleiding van artikel over besparen kan

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
AndreDierick
Berichten: 107
Lid geworden op: 29 aug 2005 21:30

Naar aanleiding van artikel over besparen kan

Ongelezen bericht door AndreDierick »

Op diverse plekken vindt de discussie plaats over "ongewenst-telefoontje-van-088-0550150".
Zowieso een komisch bedrijf gegeven de email die ik mocht ontvangen.

Op 15-11 2020 ontvangen van Amélie van der Velde <[email protected]> met als titel "Andr, Check of u in uw gemeente kunt besparen!".
De energietarieven zijn op 1 juli verlaagd! Tot 15 november kunt u een gratis postcodecheck laten doen waarmee u ontdekt hoeveel kunt u besparen op uw huidige energierekening. Dit kan een huishouden een kostenbesparing opleveren tot wel €485,- per jaar.
Dan volgen kort samengevat nog wat redenen waarom ik op de link zou moeten klikken, gevolgd door:
Let op! Deze actie is eenmalig en alleen geldig in de actiemaand augustus


Toch wel vreemd. Mailtje wordt verstuurd vanuit België, door een Engels bedrijf:
E-Mail: [email protected]
Company No.: 11535896 | 5d650b732c545b099d2bde8c
[/i]

Valt er zoveel aan energiecontracten te verdienen? Ik klik niet verder op de link
Laatst gewijzigd door AndreDierick op 16 nov 2020 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Naar aanleiding van artikel over besparen kan

Ongelezen bericht door scontra »

Verstandig om niet op de link te klikken.

Aan energiecontracten valt aardig te verdienen.
Niet alleen voor de energieopwekker, de energieleverancier, de netwerkbeheerder en de belastingdienst , maar ook de vergoeding voor het aanwerven van een nieuwe klanten voor de energieleverancier levert een aardig zakcentje op.
Dat is mede de reden dat velen er hun werk van hebben gemaakt om potentiele klanten tot een overstap te verleiden, waarbij sommigen niet altijd even netjes en correct te werk gaan.
De mail die u hier toont is daar denkelijk en goed voorbeeld van.

Gesloten