LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Collectief

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
BERG0001
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 nov 2011 17:49

Nederlandse Energie Collectief

Ongelezen bericht door BERG0001 »

Even toch weer een nieuw topic beginnen. Gebeld door NEC, ene Sam van Duivenvoorden. Wazig verhaal. Hij wist te vertellen dat ik bij United Consumers zit en dat zij op de achtergrond de contracten regelen. Ik zeg, heel fijn, maar wat heb ik er mee te maken, ik heb een contract met United. Ja, de prijzen zijn naar beneden gegaan, bla bla bla. Ik zeg, mooi te weten, maar dat hoor ik dan wel via United, waarom dit belletje. Puur gelogen verhaal, meteen United gebeld, kent ze niet. Meneer Sam zat nog zelfs doodleuk te vertellen dat ik ondanks bel me niet nog steeds gebeld wordt. Ik meldt u gelijk weer aan daar voor. Leugen natuurlijk. Kortom, trap niet in de telefoontjes van NEC of wie dan ook. Ik zit er eigenlijk aan te denken om aangifte bij politie te doen. Wat denkt u? In ieder geval. Radar, misschien weer een item voor op TV? Hoeveel keer op diverse sites, bel me niet, etc. moet je je nog aanmelden? Het helpt dus blijkbaar niet. En dus Radar, graag een bezoek brengen en boete laten uitdelen door de autoriteiten. Zovele bedrijven verdienen dit blijkbaar met het op deze manier schenden van privacy.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nederlandse Energie Collectief

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waarom verbreekt u zo’n gesprek niet meteen met goedendag, geen belangstelling?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Nederlandse Energie Collectief

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Sommige van deze callcentermedewerkers hebben zo'n hypnotiserend prettige stem dat je gelijk in katzwijm valt.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nederlandse Energie Collectief

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik snap werkelijk niet dat mensen zoveel energie in dit soort dingen steken. Hang op, klik weg!

Gesloten