Niet geleverde producten van Biuky by Carethy
-
Niet geleverde producten van Biuky by Carethy
Op 21 januari 2021 6 stuks scheerschuim besteld en betaald ad € 52,04. Alleen bestelbevestiging ontvangen met de vermelding dat alles tussen 29 januari en 3 februari geleverd zal worden. Omdat dit niet plaatsvond geprobeerd op 8 februari contact te zoeken met klantenservice. Nergens een telefoonnummer te vinden. Wel op die datum een formulier op de website kunnen invullen. Boven het formulier staat... 'Onze reactie is maximaal 24 uur op werkdagen (M-F)'. Mijn vraag gesteld waar het blijft en formulier verstuurd. Geen bevestiging gekregen per mail dat deze daadwerkelijk verzonden is. De dagen daarop heb ik hetzelfde gedaan, maar er komt totaal geen reactie. De status van de bestelling blijft ook alsmaar het zelfde, namelijk dat het 'in behandeling is'. Geen enkele mogelijkheid om op een andere manier contact te zoeken.... Zodoende gezocht op reviews en kwam terecht op https://nl.trustpilot.com/review/carethy.net en schrok mij rot.... zo vele gedupeerden die precies dezelfde klacht hebben.... Zelfs vele maanden eerder besteld. Mijn concrete vraag is of Radar hier misschien achteraan kan gaan. Het is te gek voor woorden dat dit bedrijf nog 'in de lucht is'. Er lijkt mij enorm opgelicht te worden. Ook wil ik mijn geld terug, maar zou absoluut niet weten hoe dat te regelen valt. Misschien kunnen andere gedupeerden ook reageren.
-
Re: Niet geleverde producten van Biuky by Carethy
Hoeveel zendtijd moet er komen voordat mensen vooraf gaan kijken waar ze gaan kopen? U besteld bij een Spaans bedrijf. Alsof er in Nederland geen scheerschuim te koop is. En vanwege Corona is er vrij weinig verkeer tussen Spanje en Nederland.CdeJongh-Bakker schreef: ↑11 feb 2021 13:28Mijn concrete vraag is of Radar hier misschien achteraan kan gaan. Het is te gek voor woorden dat dit bedrijf nog 'in de lucht is'. Er lijkt mij enorm opgelicht te worden.
Bram Bonnewel
en Aygulf
vinden dit leuk
Mooie scrabblewoorden levert het wel op: dropshipperscheerschuim.
Telt lekker aan.
Serieus, ik snap het niet meer. Mensen bestellen alles overal en zijn dan achteraf verbaasd dat het fout gaat.
Telt lekker aan.
Serieus, ik snap het niet meer. Mensen bestellen alles overal en zijn dan achteraf verbaasd dat het fout gaat.
NeoDutchio
en Bram Bonnewel
vinden dit leuk
Scheerschuim voor €52,- ?
Koop je het hele Kruitvat schap voor!
Koop je het hele Kruitvat schap voor!
Lady1234
, Erthanax
, Bram Bonnewel
en Aygulf
vinden dit leuk
Scheerschuim is in de essntiële winkel te koop.
Op zich geen excuus om online te kopen.
Op zich geen excuus om online te kopen.