Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Moimarge
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2022 15:09

Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Moimarge »

Bestelde leren laarzen maar kwaliteit waardeloos, wss via Ali expres. Ze reageren laat of niet op mails en retourneren maken ze onmogelijk door geen adres te geven. Oplichters dus.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u uw auto met geopende deuren neerzet op een parkeerplaats, gaat u dan ook klagen dat uw auto leeg is als u weer terug komt? Norashop is overduidelijk een dropshipper die niet gevonden wil worden. Geen adres en geen KVK nummer. Maar waarschijnlijk was de prijs zo laag dat u ook even vergeten te kijken bij u ging bestellen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door newmikey »

Kan er niet van wakker liggen. Wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten...

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Nevyn »

Maar zoals altijd, het staat wel op Facebook

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Echter, ik denk niet dat hun iets kunnen doen.

Eventueel kan je op www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen ... en-aan-acm hun tippen.

Havermch
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2012 09:56

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Havermch »

Het houdt maar niet op, steeds maar weer bestellen bij een dropshipper via Facebook.
Het is niet dat er niet voor gewaarschuwd wordt maar de mensen blijven er blijkbaar intrappen.

Marihu
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2018 15:16

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Marihu »

Wat een negatieve reacties! Ik vraag me af wat die mensen die nooooit ergens intuinen dan op deze site doen. Deze sites zien er vaak professioneel uit, je trapt er makkelijk in. Goed dus dat je hiervoor waarschuwt.

Lady1234
Berichten: 26916
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er is niets professioneels aan. Alles ontbreekt. Maar er staat vast wel van/voor of korting of zo.

ZeerPrivé
Berichten: 5311
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Marihu schreef:
03 feb 2022 13:57
Wat een negatieve reacties! Ik vraag me af wat die mensen die nooooit ergens intuinen dan op deze site doen. Deze sites zien er vaak professioneel uit, je trapt er makkelijk in. Goed dus dat je hiervoor waarschuwt.

Advies, kijk eens wat verder dan de plaatjes...

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Dan is het m.i. nog steeds misplaatst om in te hakken op de gedupeerde, over dropshippers niets dan goeds ....

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Amazon en bol maken toch ook gebruik van dropshippers, er zitten ook goede tussen blijkbaar.

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Klopt.
Correctie: over dropshippers die rotzooi laten sturen (of helemaal niks), niets dan goeds.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nora maakt het wel bont met haar algemene voorwaarden. De producten worden niet aangeboden door Websitehouder maar door Verkoper. De algemene voorwaarden zijn door Koper niet inroepbaar jegens Websitehouder.

Nora is de Websitehouder, gok ik, want die blijft dus altijd buiten schot. Wie de V van een product is, is volgens mij onvindbaar.
Natuurlijk zijn er bona fide dropshippers, maar Nora hoort daar niet bij, dunkt me.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Bij deze webshop zou bij mij al in de fout gaan door kundendienst. Aangezien deze site niet multi taal is. En men hoort 2 manieren te hebben zodat klanten contact op kunnen nemen, ik zie alleen maar email. Hier zo ik niet bestellen inderdaad.

Methusalah
Berichten: 1147
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Methusalah »

Marihu schreef:
03 feb 2022 13:57
Wat een negatieve reacties! Ik vraag me af wat die mensen die nooooit ergens intuinen dan op deze site doen. Deze sites zien er vaak professioneel uit, je trapt er makkelijk in. Goed dus dat je hiervoor waarschuwt.

Leedvermaak...

In ieder geval, nee ik trap daar inderdaad nooit in omdat ik verstandig ben en verder kijk dan mijn neus. Nu is het zo dat ik ben opgegroeid met het internet dus ik herken dat heel makkelijk en ik geeft toe dat niet iedereen daar toe in staat is. Maar in dat geval is de eerste keer een les, de tweede keer is een stommiteit.

Mfb17
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2022 07:24

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Mfb17 »

Oké, ik ben er dus ingetuind en heb er van geleerd, Neemt niet weg dat dit soort websites in de ban moeten.
Uit het taal gebruik van de reacties op mijn emails krijg ik stellig de indruk dat Google translate wordt gebruikt. Hieruit zou je kunnen concluderen dat deze webshop buiten europa wordt beheerd.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Nevyn »

Die Sociale media dropshippers brengen me wel eens op een idee.
Dan denk ik dat is handig, kan ik ook wel gebruiken.
Maar ga dan naar mijn AliExpress app en bestel rechtstreeks bij de groothandel van deze dropshippers.
Laatst een paar riemen niet ontvangen, dispuut ingevuld en binnen 3 dagen geld terug.

Ellencc
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 jul 2005 10:02

Re: Norashop.nl, retourneren onmogelijk gemaakt

Ongelezen bericht door Ellencc »

Als ik iets zie wat handig lijkt kijk ik ook altijd op Aliexpress. Laatst ook een soort borstel voor honden gekocht die bij ali 6 euro kost en bij de droppen 29 euro. Soms zijn ze best handig :D

Gesloten