LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onderhoudscontract voor combiketel.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
manondoris

onderhoudscontract voor combiketel.

Ongelezen bericht door manondoris » 23 mar 2011 18:20

ik zou graag uw mening willen weten over uw onderhoudscontract voor de cv ketel, van de week zijn ze hier weer eens geweest ,ze komen voor de ketel 1x per jaar .maar nu kreeg ik vandaag de rekening en ik heb het gevoel dat het elk jaar een stuk duurder word ,de rekening van de afgelopen onderhoudsbeurt betreft bijna 100 euro , hoe duur zitten jullie gemiddeld?

Chocomelk

Re: onderhoudscontract voor combiketel.

Ongelezen bericht door Chocomelk » 23 mar 2011 18:25

manondoris schreef:ik zou graag uw mening willen weten over uw onderhoudscontract voor de cv ketel, van de week zijn ze hier weer eens geweest ,ze komen voor de ketel 1x per jaar .maar nu kreeg ik vandaag de rekening en ik heb het gevoel dat het elk jaar een stuk duurder word ,de rekening van de afgelopen onderhoudsbeurt betreft bijna 100 euro , hoe duur zitten jullie gemiddeld?
Daar zit de jaarlijkse onderhoudsbeurt/schoonmaakbeurt toch bij in bij dat onderhoudscontract, wat betaald u per maand/jaar voor u onderhoudscontract als ik vragen mag ?

http://www.kemkenscvinstallatieonderhou ... rvice.html

http://formulieren.nuon.nl/feenstra_sa/ ... oogle-CVSA

http://www.ewacht.nl/consument/diensten ... d-cv-ketel

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris » 23 mar 2011 18:32

wij betalen elke keer als de ketel schoongemaakt word en als we iets kapot hebben dan betalen we geen voorrij kosten geloof ik .maar ik geloof dat we iets niet helemaal goed doen want om het jaar laten we ook de gaskachel schoonmaken en de ketel en dan krijgen we een rekening van bijna 200 euro , ze bellen ons alltijd in maart voor een afspraak, en als er een storing is kunnen we ook s avonds bellen voor een monteur . wat houd bij jullie een onderhouds contract in dan ?

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris » 23 mar 2011 18:34

ik heb even uw linkjes bekeken maar dat systeem ken ik niet . zie nu eigenlijk voor het eerst dat dat ook mogelijk is.

Upstairs

Ongelezen bericht door Upstairs » 23 mar 2011 18:49

Wij hebben een HR combiketel uit 1994. Ik heb een contract ( zonder vooruitbetaling) met een plaatselijke installatiebedrijf. Ik word gebeld voor een afspraak om de ketel schoon te maken. Ze zijn nu 3x geweest voor € 55.= per keer om de ketel te reinigen. Werktijd 40 minuten. Voor evt. vervangen en reparatie betaal ik uiteraard extra.

riddert

Ongelezen bericht door riddert » 23 mar 2011 18:50

Wij betalen eenmalig per jaar €20,- voor het abbonnement op de storingsdienst. Daarnaast 1 x per jaar schoonmaken/controle van de cv- ketel, daarvan bedraagt de rekening meestal rond de €75,-.

Gesloten