Ongelofelijk slechte terugbetaling bij Baxmusic

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ghis JORIS
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2021 10:27

Ongelofelijk slechte terugbetaling bij Baxmusic

Ongelezen bericht door Ghis JORIS »

Baxmusic verkoopt zowel in Nederland als in Duitsland muziekinstrumenten, maar ook DJ spullen, belichtingsmaterialen. Het aanbod is groot, de prijs zeker niet slecht, maar als je iets retour wil zenden is het een martelgang want heel vaak werkt dat deel van hun website niet. Nog erger is de terugbetaling. Je wordt aan het lijntje gehouden met halve waarheden en hele leugens en het duurt eindeloos eer er tot terugbetaling wordt overgegaan. Ik merk dat ik lang niet de enige ben. Mijn laatste retourzending dateert van 20 april en de hele trukendoos gaat op inclusief de bewering dat er al terugbetaald is en dat ze gaan betalen. Hopeloos. Wie herkent deze praktijk en vooral wat is er aan te doen. Op hun site staat bovendien dat ze 120 dagen niet goed geld terug beloven. Het ziet er echter naar uit dat je 120 dagen op zijn minst moet wachten om je geld terug te krijgen. Mvg GJ

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Ongelofelijk slechte terugbetaling bij Baxmusic

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik heb van iemand van dit forum begrepen dat corona de oorzaak is en dat u niet bang hoeft te zijn want alle ondernemers zijn goedwillende professionals en dat de fout waarschijnlijk/zeker weten bij de klant ligt.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Ongelofelijk slechte terugbetaling bij Baxmusic

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Er zitten (kleine) verschillen in of je als consument of ondernemer (of vereniging) hebt besteld, maar in grote hoofdlijnen komt het op het zelfde neer. Als je betaald hebt met je creditcard, neem dan met hun contact op of hun het geld kunnen retourneren.
Anders is de enige optie een deurwaarder, al is soms dreigen hiermee ook voldoende. Het bedrijf is in Nederland gevestigd, dus je kunt naar een Nederlandse deurwaarder.

Gesloten